170cm ja 68kg - onko lihava?
Deittikumppaneita selasin. Mitat 170cm ja paino 68kg. Ei kuvaa. Onko hieman lihava?
Naisesta kyse.
Kommentit (39)
Mun nainen on noin saman pitunen ehkä 2cm lyhyempi ja paino n.55kg, joskus ollut myös 61kg. Mun mielestä normaali /hoikka. Ehkä tuossa 68kilossa on pari kolme kiloa liikaa mutta silmämääräisesti varmaa ihan hoikalta näyttää hänki. Eri asia jos yli75 sit ois vähä läski
Minä 172cm ja 85kg vyötärö 32" ja vatsa mallia sixpack. Olenko lihava ? ; )
Mies
Ei ole laiha, mutta ei ole lihavakaan. Normaali on, muotoja luultavasti löytyy.
Ainiin, mutta eihän sellaista olekaan kuin normaali. On vain lihavia ja laihoja. Ei mitään siltä väliltä.
Riippuu aivan siitä, onko tuossa painossa minkä verran läskiä ja minkä verran lihasta. Myös ruumiinrakenne ja rasvan jakautuminen kehossa vaikuttaa siihen, näyttääkö lihavalta vai ei. On täysin mahdollista, että hänellä on vyötärölihavuutta, tai sitten hänellä saattaa olla varsin sopusuhtainen kroppa ja hoikka vyötärö. Ylipainoa hänellä ei ole.
No varmaan semmoisessa kunnossa että vähän on varaa tiputtaa, mutta kyseessä on kuitenkin aikuinen nainen, tuo on ihan terveellinen paino. Terveisin itse 170/46, eli mikään sotanorsu ei täällä kaltaisiaan puolusta.
mä oon nyt 168&67kg (raskaana) ja tunnen itseni isoksi. normisti painan 60kg
painon sijaan tuolla kai pitäisi ilmoittaa vyötärönympärys ;)
hahhah teidän kanssa
t 166 / 69 kg joka on ihannepainossaan inbody-mittauksen mukaan
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 11:59"]
mä oon nyt 168&67kg (raskaana) ja tunnen itseni isoksi. normisti painan 60kg
[/quote]
Minä olen 167/63 nyt raskaana viikolla 28, normaalisti paino on 58 ja tunnen myös itseni isoksi. Mutta totta hitossa jokainen raskaana oleva nainen tuntee olonsa isoksi, minä ainakin tuntisin vaikka painaisin 15 kg vähemmän. Silti voin sanoa, että ei tuo ap:n kuvaileva nainen ole lihava. Ei pienikään, mutta ihan normaali aikuinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 11:30"]
Deittikumppaneita selasin. Mitat 170cm ja paino 68kg. Ei kuvaa. Onko hieman lihava? Naisesta kyse.
[/quote]
Ei voi tietää. Lihas painaa enemmän kuin rasva.
Oliko siinä joitain muita olennaisempia ominaisuuksia lueteltu? Vai oletko deittikumppania valitsemassa pelkän olettamasi ruumiinrakenteen perusteella?
Minun mittani 175/73 ja mahdun koon 38 vaatteisiin. Lihasta on, kiitos kuntosalitreenin.
jaa-a.. itse olen 170/58 ja mielestäni normaalipainoinen. Tuo 68 kuulostaa vähän tukevalta, mutta se riippuu tosi paljon ruumiinrakenteesta. Pelkkiä kiloja ei voi tuijottaa.
Ei ole lihava, saattaa olla hyvin treenattu. Huomioi tämä:-)
kuulostaa vähän isolta. paljonko rasvaprossa? eli onko lihaksia ja luita niin paljon että olet iso.
-10kg kuulostaisi upealta
t. mies (sori rehellinen vastaus, sitä kai haettiin)
Yksi tyyppi on 170cm ja jotain 73kg. Ja on oikeasti ylipainoisen näköinen. Valtavat kädet, selluliitti perse ja reidet ja ei oo enää kovin niitä muotojakaan kun on se läski kertynyt niin päälle. Mutta sitten jos on eri ruumiinrakenne, niin nuo mitat voi näyttää normaalipainoiselta, jopa hoikalta.
Se on niin paljon ruumiinrakenteesta kiinni. Onhan näitäkin jotka on 170cm ja 60kg ja näyttää paljon isommilta kuin samanpituinen mutta 5 kiloa painavempi.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 11:37"]
Minä 172cm ja 85kg vyötärö 32" ja vatsa mallia sixpack. Olenko lihava ? ; ) Mies
[/quote]
Pallomainen olet ruumiinrakenteeltasi, sinun kaltaisia miehiä on salit pullollaan, ja luulevat olevansa hoikkia ja timmejä. Paljonko se vyötärö on senteissä, ympärysmitta?
Aloittajalle, olet hieman löysässä kunnossa, 10 kiloa pois.
Ei voi sanoa lihavaksi.