Seksiä työmatkalla hotellissa
Miten yleistä työparin kanna naiminen on?
Eilen yövyin Turussa kylpylähotellissa ja edelläni kirjautui nainen ja mies eri huoneisiin ja puhuivat työmatkasta.
Illalla palasin huoneeseen ja nämä tulivat samalla hissillä ylös.
Naisen huone oli minun huoneen vieressä ja ihmettelin kun molemmat menivät samaan huoneeseen.
Jonkin ajan kuluttua ei jäänyt epäselväksi mitä huoneessa touhuttiin.
Kieltämättä alkoi itseänikin haluttaa ja onneksi on leluja aina mukana.
Onko muilla sattunut vastaavaa?
Kommentit (72)
Tietää, että se jää yhteen kertaan, eikä tarvitse pelätä törmäävänsä mieheen uudestaan
Kerran on työmatkalla hotellireissuilla verkkoihin jäänyt myös sellainen nuori vaimoihminen, jonka oma nuorehko mies on ollut kotona aisurihengessä täysin tietoinen rouvansa yön yli kestäneestä hotellivierailusta.
Nuorikolta tuli sitten viestiä jälkeenpäin että: " Kiitos itsellesi, tosi kivaa oli! Toivottavasti ilmoittelet kun taas saavut uudestaan näille kulmille? sydän "
Tunnettu totuus on, että monesti avioparien miehet unelmoivat vaimonsa vieraissa käynnistä. Useinmiten jää vain miehen fantasiaksi. Jos mies sattuu kertomaan siitä vaimolleen tulee yleensä sieltä suunnasta täystyrmäys todella pieni osuus näista fantasioista realisoituu todellisuudeksi
Aisurifantasia on pariskuntien miehillä paljon yleisempi kun naisilla, tavallisesti sitä ei miehet uskalla puolisolleen edes puhua.
Vierailija kirjoitti:
Aisurifantasia on pariskuntien miehillä paljon yleisempi kun naisilla, tavallisesti sitä ei miehet uskalla puolisolleen edes puhua.
Totta. Siitä johtuen nauttivat jos vsimo on huoliteltu ja kerää muiden miesten kstseita ja huomiota
Kv-hommissa pari vuotta sitten, 7 vuotta itseä nuorempi kollega Keski-Euroopasta.
Käytiin yöllä meressä uimassa, juotiin olutta ja poltettiin jointti. Tuona yönä vain halattiin hississä, viimeisenä iltana yhdessä samaan huoneeseen. Hotellihuone 314 jää ikuisesti mieleen, valitettavasti olen tottunut siihen että naiset on silmät kiinni sänkyhommissa. Mutta J:llä oli silmät auki - ja sisäänpäin kääntyneet, pelkät valkuaiset näkyi, oli vähän pelottava näky, mutta sitäkin kiihottavampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin kerran pomoni panna työreissulla. Pantiin paljaalla ja kiellosta huolimatta hän laski sisään. Suutuin asiasta mielettömästi, koska minulla ei ollut pillerit käytössä. Sain reissun jälkeen ylennyksen.
Mieheni iloitsi ylennyksestä ja toivoi urani etenevän jatkossakin yhtä vauhdilla. Hän ei tietysti tiedä millä tavoin sain ylennyksen.
Viimeaikoina pomo on alkanut vihjailemaan, että uutta ylennystä olisi tiedossa, jos antaisin hänen panna minua pyllyyn. Hän vitsailee, että en tarvitsisi silloin pillereitä.
Edes mieheni ei ole saanut kokeilla pyllyäni, kun pelkään sen sattuvan. Toisaalta kiinnostaisi hieman kokeilla ja ylennyksen jälkeen palkkani olisi myös huomattavasti parempi.Tässä esimerkki naisille siitä, että minkä vuoksi kauppakoulu käydään. Ei sitä pidä pelkästä lemmestä pimppua antaa pomolleen, vaan kannattaa, kuten ylläolevasta käy ilmi, ottaa saavutettavat bonukset pois kuljeksimasta, tässä tapauksessa siis ylennys. Harjoittelija-poikien kanssa ei pidä vehdata ollenkaan, tai haalariväen. Sen sijaan firman johtajan/omistajan pojalle (jos on tiedossa että on tuleva omistaja/johtaja) kannattaa ilman muuta antaa namia työmatkalla, se on satsaus tulevaisuuteen ja hyvään asemaan organisaatiossa.
Niin, mikäli haluaa olla hu ora. Oletko itse miehenä tuollainen? Eli kieli ruskeana työpaikalla pomoja mielistwlemässä? Itse en ole. Jos ei omilla ansioilla etene, niin haistatan pskat, ja vaihdan työpaikkaa. En tiedä kumpaa tyyliä arvostetaan enemmän. Tai no tiedän kyllä. Myös mies voi olla h**ra. Tai koira. Ja sinä ilmeisesti olet
Eilen ei seuraa löytynyt mutta onneksi oli leluja mukana. Pitkänkaavan mukaan sängyllä verhot auki nautin.
On sitä tullut reissulla nussittavana oltua melko monta kertaa, etenkin kun aikanaan matkustelin säännöllisesti Atlantin toiselle puolen. Isot hotellit ja kivat baarit, paljon halukkaita ja tylsistyneitä liikemiehiä.... Ihanaa
Olin ennen hankintapäällikkö ja käytiin usein Virossa alihankkijalla katsomassa tuotteita. Halusin aina mukaani yhden tietyn työntekijän tuotannosta joka tuli mukaani tarkistukselle. Äkkiä hoidettiin työasiat että päästiin hotellille ja koko yö siinä meni. Kummatkin oltiin perheellisiä ja Suomen puolella ei tavattu näissä merkeissä ikinä.
Olit ennen hankintapäällikkö. Nyt peruspäivärahallako?
Hotellissa yöpyvänä ei tarvitse miettiä mihin naisen vie