Seksiä työmatkalla hotellissa
Miten yleistä työparin kanna naiminen on?
Eilen yövyin Turussa kylpylähotellissa ja edelläni kirjautui nainen ja mies eri huoneisiin ja puhuivat työmatkasta.
Illalla palasin huoneeseen ja nämä tulivat samalla hissillä ylös.
Naisen huone oli minun huoneen vieressä ja ihmettelin kun molemmat menivät samaan huoneeseen.
Jonkin ajan kuluttua ei jäänyt epäselväksi mitä huoneessa touhuttiin.
Kieltämättä alkoi itseänikin haluttaa ja onneksi on leluja aina mukana.
Onko muilla sattunut vastaavaa?
Kommentit (72)
Ulkomailla olimme useita vuosia sitten yksikön porukan työmatkalla. Meille oli tullut töihin aika hiljattain eräs ihana, silloin jotain 35-v muodokas ,sexy , kylläkin varattu nainen työkollegaksi.Hänen kanssaan oli flirttiä salaa heti alusta ja puhuimme paljon asioita.
Sitten tuolla hotellissa päätin rohkaista mieleni ja soitin puolilta öin saako tulla juttelemaan. Hän avasi ohut oloasu yllään ja kutsui sisään. Se asu oli ihanan muotoja hivelevä ja näin , että alla oli vain pikkuhuousut. Otimme vähän viiniä ja siitä se lähti kehittymään, aloin varoen hyväillä , suudella ja hän aluksi muka vähän oli ettei me nyt voida kun ollaan työkavereita jne, Halu voitti hänelläkin pian , hän alkoi kiihottua ja sitten sain riisua hänet . Hän kiihottui aina vain lisää, halusi pian kieltä ja laukesi pitkään jo ennen kuin nousin päälle ja sisään. Se oli tosi kiihkeää seksiä, josta hän kuulemma nautti myös.Se jäi eri syistä siihen kertaan , mutta yhä muistan sen hänen kiihkonsa ja voihkeen orgasmeissa kun näen häntä. Olen syvästi kateellinen hänen miehelleen , jos se on samanlaista kotona :)
Vuosia sitten olin koulutuspäivillä työkaverin kanssa. Käytiin illallisella ja erottiin siellä sitten omille teille. Lähdin melko varhaisessa vaiheessa huoneeseeni. Jossakin vaiheessa iltayötä tuli viesti että "missä olet". Laitoin vaan huoneeni numeron. Hetken kuluttua oveen koputettiin ja menin avaamaan. Nainen tuli huoneeseen ja totesi vaan että olet siis menossa jo nukkumaan. No, nukkumaan meno siirtyi siitä hieman.
Työkavereita olen välttänyt mutta kyllä paljon työmatkailevana tulee myös istuttua yksin aulabaarissa ja joskus sieltä löytyy joku toinen hotellivieras seuraksi. Siitä on helppo jatkaa yläkertaan.
Aikanaan paljon matkustaneena, ainoa jonka kanssa harrastin oli…oikea käsi.
M50+
Nuorempana kyllä oli monenmoisia reissuja .net-pörssikuplan aikoihin, joissa naitiin ristiin rastiin. Matkat olivat henkilöstön parikymppisestä ikähaarukasta johtuen enemmänkin luokkaretken tyyppisiä kaikkine iltasekoiluineen.
Nyt aikuisemmalla iällä käydään korkeintaan sivistyneesti parilla hotellin läheisessä pubissa ja sitten kaikkia väsyttääkin jo niin paljon että pitää päästä nukkumaan.
Ollapa vielä nuori.
No eilen tuli naitua pikaisesti työkaverin kanssa. Mun kämppis lähti kaupungille niin laitoin viestin työkaverille jos haluttaa niin tule naimaan.
Ikkunaa vasten takaapäin pani mua.
Vierailija kirjoitti:
Annoin kerran pomoni panna työreissulla. Pantiin paljaalla ja kiellosta huolimatta hän laski sisään. Suutuin asiasta mielettömästi, koska minulla ei ollut pillerit käytössä. Sain reissun jälkeen ylennyksen.
Mieheni iloitsi ylennyksestä ja toivoi urani etenevän jatkossakin yhtä vauhdilla. Hän ei tietysti tiedä millä tavoin sain ylennyksen.
Viimeaikoina pomo on alkanut vihjailemaan, että uutta ylennystä olisi tiedossa, jos antaisin hänen panna minua pyllyyn. Hän vitsailee, että en tarvitsisi silloin pillereitä.
Edes mieheni ei ole saanut kokeilla pyllyäni, kun pelkään sen sattuvan. Toisaalta kiinnostaisi hieman kokeilla ja ylennyksen jälkeen palkkani olisi myös huomattavasti parempi.
Tässä esimerkki naisille siitä, että minkä vuoksi kauppakoulu käydään. Ei sitä pidä pelkästä lemmestä pimppua antaa pomolleen, vaan kannattaa, kuten ylläolevasta käy ilmi, ottaa saavutettavat bonukset pois kuljeksimasta, tässä tapauksessa siis ylennys. Harjoittelija-poikien kanssa ei pidä vehdata ollenkaan, tai haalariväen. Sen sijaan firman johtajan/omistajan pojalle (jos on tiedossa että on tuleva omistaja/johtaja) kannattaa ilman muuta antaa namia työmatkalla, se on satsaus tulevaisuuteen ja hyvään asemaan organisaatiossa.
Pitkästä aikaa työmatkalla taas😀 illalla mukava mekko päälle ja alas syömään jos löytyis mies mukaan. Olis hyvin aikaakin sekstailla kun ruokapaikka menee kiinni jo 18.00. Hm. Kostuu jo kun ajattelee yhteistä kylpyä ja vapaamielistä seksiä verhot auki
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Hotelli ympäristönä toimii ilmeisesti niin että pienen lemmenhetken salliminen itselle on hyväksyttävää.
Niin, pahin pettämisestä kiinnijäämisskenaariohan on aina "Että vielä meidän kotona ja yhteisessä aviovuoteessa niisk ja byääh..." Eli sitten tuosta päätellen pieni hotellihupsuttelu ei olekaan ihan niin tuomittavaa...
M.55 kirjoitti:
Usein hotellissa yöpyneenä täytyy sanoa että usein kuuluu naapurihuoneesta lemmenääniä.
Silloin kyllä kalu kovettuu ja on pakko helpottaa oloa.
Kiva aamupalalla arvuutella millainen pari on antanut nautinnon.
Et kuules näe siellä aamupalalla mitään sarunnaisia panopareja yhdessä aamiaisella. Liian riskialtista, jos vaikka sattuisi törmäämään johonkin perhetuttavaan tms.! Panoparit istuvat omissa pöydissään tai korkeintaan ”sattumalta” tulevat yhtä aikaa aamiaiselle eikä silloin mitään helliä katseita enää vaihdeta.
Hmm...täällä hotellissa haaveilen sinusta ;)
N.46 kirjoitti:
Pitkästä aikaa työmatkalla taas😀 illalla mukava mekko päälle ja alas syömään jos löytyis mies mukaan. Olis hyvin aikaakin sekstailla kun ruokapaikka menee kiinni jo 18.00. Hm. Kostuu jo kun ajattelee yhteistä kylpyä ja vapaamielistä seksiä verhot auki
otelM46
32/32 |
klo 22:56 | 19.1.2022
Hmm...täällä hotellissa haaveilen sinusta ;)
Entisen työkaverin kanssa pantiin hotellihuoneessa ensimmäisen kerran yhteisellä koulutusmatkalla. Sen jälkeen sain samaa miestä useamman kerran työpaikalla, asunnollani ja parilla yhteisellä ulkomaanmatkalla junassa ja hotellissa. Seksi oli aina hyvää ja huomaavaista. Mies on varattu, seksin mukana alkoi tulla tunteita ja lopetin parin vuoden jälkeen tapailemisen. Nykyään olen varattu ja näen miestä ajoittain. Hän ei edes osoita tuntevansa ja se vähäsen harmittaa. Toisaalta miestä tuskin kiinnostaisi jutella nuoren äidin kanssa vauva-arjesta.
Monikaan tässä seksijuttuja kirjoitteleva ei tosiasiassa tee matkatyötä. Satunnaiset koulutusreissut ovat ihan eri asia kuin säännöllinen matkatyö, jossa todellakin on seurana joko vasen tai oikea käsi.
Vierailija kirjoitti:
Monikaan tässä seksijuttuja kirjoitteleva ei tosiasiassa tee matkatyötä. Satunnaiset koulutusreissut ovat ihan eri asia kuin säännöllinen matkatyö, jossa todellakin on seurana joko vasen tai oikea käsi.
Tarkoitat kai: Monikaan ei tee mitään töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla noinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla noinkin.
Voi olla? On
Vierailija kirjoitti:
En ole työkavereiden kanssa harrastanut seksiä, mutta lomareissuilla kyllä säännöllisesti. Kävin ennen koronaa Turkissa muutaman kerran vuoteen. Siellä saa ihanaa seksiä nuorilta miehiltä.
varattu n.54v
Lomarysien kuten Alanyan alikoulutetuilta kurdityöntekijöiltä?
En ole koskaan työparin kanssa, koska yksin matkustelen. Mieleeni jäänyt tapaus, kun yövyin eräässä hotellissa ja illalla menin hotellin ravintolaan. Siinä sitten alettiin keskusteleen erään nelikymppisen vasta eronneen naisen kanssa. Tanssittiin muutama tanssikin ja nainen antoi loppuillasta ymmärtää, että olisi kiinnostunut harrastamaan seksiä kanssani. Nainen oli ihan kaunis ja hyvävartaloinen, joten miksi olisin kieltäytynyt. Tapaus jäi mieleen, koska oli yllättävää, että nainen on näin avoimesti ilmaisi halunsa pelkkään seksiaktiin.
No aika yleisiä, ainakin niissä porukoissa mitä itse tunnen. Paljon kun reissaa niin sattuu ja tapahtuu.