Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä työmatkalla hotellissa

N42
12.11.2021 |

Miten yleistä työparin kanna naiminen on?
Eilen yövyin Turussa kylpylähotellissa ja edelläni kirjautui nainen ja mies eri huoneisiin ja puhuivat työmatkasta.
Illalla palasin huoneeseen ja nämä tulivat samalla hissillä ylös.
Naisen huone oli minun huoneen vieressä ja ihmettelin kun molemmat menivät samaan huoneeseen.
Jonkin ajan kuluttua ei jäänyt epäselväksi mitä huoneessa touhuttiin.
Kieltämättä alkoi itseänikin haluttaa ja onneksi on leluja aina mukana.
Onko muilla sattunut vastaavaa?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työkavereiden kanssa harrastanut seksiä, mutta lomareissuilla kyllä säännöllisesti. Kävin ennen koronaa Turkissa muutaman kerran vuoteen. Siellä saa ihanaa seksiä nuorilta miehiltä.

varattu n.54v

Vierailija
2/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt aika tavallista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen halukas nainen olisi joskus kiva tavata hotellin käytävällä, ihan ex tempore..

Mutta kun ei käy säkä..

Vierailija
4/72 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisia päivystää joskus ulkomaan työreissuilla hotellien baareissa, mutta muuten työkaverit ovat ikävä kyllä miehiä.

Vierailija
5/72 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein hotellissa yöpyneenä täytyy sanoa että usein kuuluu naapurihuoneesta lemmenääniä.

Silloin kyllä kalu kovettuu ja on pakko helpottaa oloa.

Kiva aamupalalla arvuutella millainen pari on antanut nautinnon.

Vierailija
6/72 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.55 kirjoitti:

Usein hotellissa yöpyneenä täytyy sanoa että usein kuuluu naapurihuoneesta lemmenääniä.

Silloin kyllä kalu kovettuu ja on pakko helpottaa oloa.

Kiva aamupalalla arvuutella millainen pari on antanut nautinnon.

Tarkoitat kai ennen muinoin. Nykyään hotelleissa on seinät sitä luokkaa, että moinen siveetön meno ei seinien läpi kuulu

Vierailija
7/72 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se joillekin olla ihan normaalikäytäntö... yhden kerran tuollaisen ehdotuksen olen saanut eräältä puolitutulta seminaarikumppanilta. Ja parin muun kanssa on ollut selvää vihjailua, mutta kun olen itse ollut suhteessa noiden aikaan. 

Vierailija
8/72 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat sinkkuja ja lapsettomia ja meillä on pitkä suhde, niin sehän on kyllä ihan kivaa.

Jossain tuolla maailman äärissä ihminen voi olla niin yksin, olen sen kyllä kokenut.

Vierailija
9/72 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena, hyvin nuorena miehenä kesäseminaarissa mokasin omassa esityksessäni niin pahasti, että häivyin omille teilleni loppupäiväksi. Illalla, kun oletin saunojien jo saunoneen, hiivin rantasaunalle huuhtoakseni päivän hiet ja pettymykset. Yllätyksekseni lauteilla istui noin kolmikymppinen nainen, joka sanoi tulleensa sinne rauhoittumaan ja mietiskelemään. Juteltiin, ja paljastin oman pettymykseni päivän esitykseeni. Rouvakin oli avoin ja puhelias, oli naimisissa, kaksi lasta oli. Pitkään istuttiin, käytiin välillä uimassa, ja hyvän yön toivotuksin erottiin.

Aamupalalla huomasin rouvan istuvan hyvin tiiviisti erään nuoren miehen vieressä, ja tajusin heti, että he olivat viettäneet yön yhdessä. Ja ymmärsin senkin, että rouva oli ollut illalla saunassa seuran tarpeessa. No, teinhän minäkin hänelle seuraa, ja tajusin, että hän oli ilmaissut silmäpelillä ja naurahduksilla, sulojaan esille tuomalla juuri sitä minkä kuka muu tahansa olisi arvannut. Vaan minä en.

Vierailija
10/72 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä usein vaihdan illalla jotain kivaa päälle ja menen aulabaariin istumaan.

Välillä käy tuuri ja ehdokkaita löytyy.

Silloin kyllä varmasti naapurihuoneessa kuullaan mikä menossa. On kiihottavaa antaa oikein kunnolla naida ja itse ääntelen kiimasta.

Joskus jos seuraa ei löydy niin omat lelut käyttöön ja verhot auki niin kiima on taattu.

Vierailija
11/72 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

quote=N.46]Kyllä usein vaihdan illalla jotain kivaa päälle ja menen aulabaariin istumaan.

Välillä käy tuuri ja ehdokkaita löytyy.

Silloin kyllä varmasti naapurihuoneessa kuullaan mikä menossa. On kiihottavaa antaa oikein kunnolla naida ja itse ääntelen kiimasta.

Joskus jos seuraa ei löydy niin omat lelut käyttöön ja verhot auki niin kiima on taattu.[/quote]

RAPA

Vierailija
12/72 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran nuorena, hyvin nuorena miehenä kesäseminaarissa mokasin omassa esityksessäni niin pahasti, että häivyin omille teilleni loppupäiväksi. Illalla, kun oletin saunojien jo saunoneen, hiivin rantasaunalle huuhtoakseni päivän hiet ja pettymykset. Yllätyksekseni lauteilla istui noin kolmikymppinen nainen, joka sanoi tulleensa sinne rauhoittumaan ja mietiskelemään. Juteltiin, ja paljastin oman pettymykseni päivän esitykseeni. Rouvakin oli avoin ja puhelias, oli naimisissa, kaksi lasta oli. Pitkään istuttiin, käytiin välillä uimassa, ja hyvän yön toivotuksin erottiin.

Aamupalalla huomasin rouvan istuvan hyvin tiiviisti erään nuoren miehen vieressä, ja tajusin heti, että he olivat viettäneet yön yhdessä. Ja ymmärsin senkin, että rouva oli ollut illalla saunassa seuran tarpeessa. No, teinhän minäkin hänelle seuraa, ja tajusin, että hän oli ilmaissut silmäpelillä ja naurahduksilla, sulojaan esille tuomalla juuri sitä minkä kuka muu tahansa olisi arvannut. Vaan minä en.

Itselleni sattui vähän vastaavaa työpaikan retkellä soutukisoihin. Väliyönä laiturilla alettiin juttelemaan sellaisen 10-15 vuotta vanhemman naisen kanssa ihan niitä näitä. Tupakoita taskusta kalastaessaan pudottin kortsun laiturille "vahingossa" sitä nostaessaan katsoi oikein kysyvästi ja siitäpä aloimme suuteloimaan. Ei kuitenkaan laiturilla viitsinyt alkaa touhuamaan, joten mentiin saunalle, jossa oli jälkilämmöt päällä. Siellä ylälauteilla olin lähetyssaarnaajassa painamassa sisään kun ovi avautui ja joku nuoripari oli tulossa sisään. Poika oli jo pakittamassa pois kun tyttö työnsi pojat peremmälle. Iso sauna kun oli, niin nousivat viereiselle lauteelle ja ilmeisesti oli heistäkin kiihottavaa kun poika ei montaa työntöä kestänyt ennen tuloaan ja tyttö tärisi horkassa. Katsoivat meidän painin loppuun ja sitten hetki juteltiin vielä yhdessä jotta olipa kiva yösauna. Ilmeisesti hekin olivat työpari, soutelivat yhdessä jonkun töiporukan veneessä, väkisellä aina katseiden kohdatessa nousi hymyt. Olipa tuon öisellä Naisellani kyllä pehmyt ja oikein herkullinen imevä pillu, neljä lasta hänellä oli ja kepitti itsensä kyllä elämäni top vitoseen kevyesti.. =P

Vierailija
13/72 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni sattui vähän vastaavaa työpaikan retkellä soutukisoihin. Väliyönä laiturilla alettiin juttelemaan sellaisen 10-15 vuotta vanhemman naisen kanssa ihan niitä näitä. Tupakoita taskusta kalastaessaan pudottin kortsun laiturille "vahingossa" sitä nostaessaan katsoi oikein kysyvästi ja siitäpä aloimme suuteloimaan. Ei kuitenkaan laiturilla viitsinyt alkaa touhuamaan, joten mentiin saunalle, jossa oli jälkilämmöt päällä. Siellä ylälauteilla olin lähetyssaarnaajassa painamassa sisään kun ovi avautui ja joku nuoripari oli tulossa sisään. Poika oli jo pakittamassa pois kun tyttö työnsi pojat peremmälle. Iso sauna kun oli, niin nousivat viereiselle lauteelle ja ilmeisesti oli heistäkin kiihottavaa kun poika ei montaa työntöä kestänyt ennen tuloaan ja tyttö tärisi horkassa. Katsoivat meidän painin loppuun ja sitten hetki juteltiin vielä yhdessä jotta olipa kiva yösauna. Ilmeisesti hekin olivat työpari, soutelivat yhdessä jonkun töiporukan veneessä, väkisellä aina katseiden kohdatessa nousi hymyt. Olipa tuon öisellä Naisellani kyllä pehmyt ja oikein herkullinen imevä pillu, neljä lasta hänellä oli ja kepitti itsensä kyllä elämäni top vitoseen kevyesti.. =P

😂😂 kaikkea sitä saa lukea…. Buuuaashhh! Voi hyvänen aika sentään 😂

Vierailija
14/72 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harrastettu ja paljonkin ihan ympäri palloa. Reissasimme paljon edellisessä työpaikassani erään ikäiseni miehen kanssa ja kun alkuun päästiin, niin joka ikinen kerta sekstailtiin ja päivittäin (tai siis iltaisin). Välillä en edes käynyt omassa hotellihuoneessani vaikka oltiin useampi päivä reissussa.

Olihan se vähän erilaista työmatkailua nykyiseen hotellikuolema työmatkailuun verrattuna. Kaiholla ja lämmöllä muistelen noita aikoja.

Vierailija
15/72 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kerran pomoni panna työreissulla. Pantiin paljaalla ja kiellosta huolimatta hän laski sisään. Suutuin asiasta mielettömästi, koska minulla ei ollut pillerit käytössä. Sain reissun jälkeen ylennyksen.

Mieheni iloitsi ylennyksestä ja toivoi urani etenevän jatkossakin yhtä vauhdilla. Hän ei tietysti tiedä millä tavoin sain ylennyksen.

Viimeaikoina pomo on alkanut vihjailemaan, että uutta ylennystä olisi tiedossa, jos antaisin hänen panna minua pyllyyn. Hän vitsailee, että en tarvitsisi silloin pillereitä.

Edes mieheni ei ole saanut kokeilla pyllyäni, kun pelkään sen sattuvan. Toisaalta kiinnostaisi hieman kokeilla ja ylennyksen jälkeen palkkani olisi myös huomattavasti parempi.

Vierailija
16/72 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hozkureissut 90 luvulla oli kaikinpuolin antoisia. N 60 V

Vierailija
17/72 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekstailtu mutta ei työkaverien kanssa. 

Vierailija
18/72 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka yleistä reissuhommissa on mielestänne tälläiset avioliiton ulkopuoliset hotellipanot?

Vierailija
19/72 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yleistä reissuhommissa on mielestänne tälläiset avioliiton ulkopuoliset hotellipanot?

Mielestäni yleisin hotellisuhde on oikean käden kanssa. Vasemman, jos vierasta haluaa.

Vierailija
20/72 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Hotelli ympäristönä toimii ilmeisesti niin että pienen lemmenhetken salliminen itselle on hyväksyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme