Millaisia ovat oululaiset miehet?
En siis tarkota mitään Pudasjärveltä muuttanutta vaan ihan syntyperäisiä. Ovatko sisäsiistejä? Luontuuko smalltalk vai ovatko juntteja?
Kommentit (33)
Täällä on tosi paljon huumeiden käyttäjiä. Näyttää ja vaikuttaa normi tyypeiltä, mukavaa juttuseuraa mutta sitten tuleekin se että polttaa ja lääkkeet kuvioissa yms. Tottahan toki on kunnon miehiäkin, harmi vain ettei ole tullut vastaan 23 vuoden aikana. Tietty vanhemmat miehet voi olla "kunnollisia" Oulu tuntuu myös olevan sisäsiittoinen paikka jossa kaikki ovat naineet toisiaan, joku on aina jonkun kaverin ex tai pano tai joku muu vastaava. Sorry, en suosittele..
Näin on, oululaiset miehet ovat kusipäitä pukkeja jotka ovat panneet kaikkia, ja uskovat olevansa taivaan lahja naisille.
Miten sitten tapaa Oululaisen naisen? Pitääkö tulla Ouluun asti?
Ne pelekää polliisia ja juo pillillä piimää.
Ei haittaa jos on muuten mukava ;D
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:57"]Ne pelekää polliisia ja juo pillillä piimää.
[/quote]
illat viettää patiolla ja kävelee kännisä pylyvääsee pahki. tai nii ainaki kylilä puhuvat, emminä sitte nii varmaksi kuitenkaa ossaa sanua.
Joo samanlainen kokemus oulun miehistä että kovia ovat vonkaamaan olipa sinkku tai varattu.
Kiitos avusta.
Etsin kännissä pylvääseen kävellyttä naista patiolta juomassa pillillä piimää, joka pelkää poliisia. Ja hän on siis Oululainen elämäni nainen. Ette taas tehneet tätä yhtään liian helpoksi, mutta yritetään ;D
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:03"]Joo samanlainen kokemus oulun miehistä että kovia ovat vonkaamaan olipa sinkku tai varattu.
[/quote]
Älähä sinä höpäjä
No ei kyllä yhtään oo totta kun itellä oululainen poikkis ja ihan rehellisii tyyppejä on :D että turha alkaa siinä valittamaan...
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:03"]Joo samanlainen kokemus oulun miehistä että kovia ovat vonkaamaan olipa sinkku tai varattu.
[/quote]
Tunnetko kaikki oulun miehet?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:03"]Joo samanlainen kokemus oulun miehistä että kovia ovat vonkaamaan olipa sinkku tai varattu.
[/quote]
Tunnetko kaikki oulun miehet?
[/quote]
käyny kaikki läpi:D
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:03"]Joo samanlainen kokemus oulun miehistä että kovia ovat vonkaamaan olipa sinkku tai varattu. [/quote] Tunnetko kaikki oulun miehet?
[/quote]
Minä oon kokkeillu kaikki ketkä oon saanu, ja sama homma. Pissaa on päässä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:06"]
Kiitos avusta.
Etsin kännissä pylvääseen kävellyttä naista patiolta juomassa pillillä piimää, joka pelkää poliisia. Ja hän on siis Oululainen elämäni nainen. Ette taas tehneet tätä yhtään liian helpoksi, mutta yritetään ;D
[/quote]Ja söi pannaania tumput käesä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:03"]Joo samanlainen kokemus oulun miehistä että kovia ovat vonkaamaan olipa sinkku tai varattu. [/quote] Tunnetko kaikki oulun miehet?
[/quote]
[/quote]
2? Vai jopa 3?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:08"]
[/quote]
[/quote]
Jos et kelpaa ku kusipäille? Ne paremmat miehet ei lähe sun matkaan.
Ainakin oma osaa vessaa käyttää ja on Se joskus jotain puhunutkin.