Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako miehiä yleensä maksaa naistenkin tarjottavat? Mies maksoi kaiken, tuleeko enää toisia treffejä?

Vierailija
21.12.2024 |

Tykkään siitä miehestä, en siis sen takia, että maksaa mutta muutenkin. Maksoi kaiken, taksit, ruoat, juomat. Paloi rahaa kiitettävästi. 

Haittaako miehiä jälkikäteen jos on tarjoutunut maksamaan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haittaa niin ei ole kelpoinen kumppaniksi. Miehen tehtävä on huolehtia taloudesta, kun nainen ylläpitää kodin henkeä, on raskaana, imettää, kasvattaa lapsia, jne. Tämä nykymallinen miesvauva-lapsi-leikki johtaa väestön sukupuuttoon. polygamiaa leikkineet seksiaddiktit 50/50 miehet ovat jo pilanneet perimänsä

Vierailija
2/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis itse tarjoutui maksamaan ja pyysi luokseen. Ehdimme tuhlaamaan illan aikana. Tiedä haluaako seuraavaa kertaa. Lähtiessäni kyllä sanoi, että haluaa ja vielä monta kertaa mutta ei ole kuulunut hänestä. 

Aloittaja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tarjouduit maksamaan?

Kyllä hän vastapalveluksia odottaa, eikä koskaan tule unohtamaan noita satasiaan.

Vierailija
4/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasu pois?

Vierailija
5/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan mielelläni, jos nainen on muuten täydellinen. Jos löytyy vielä toinenkin vika, niin lemppaan välittömästi.

Vierailija
6/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmähän se ois jos maksais kaiken naiselle josta ei tykkäis.

Vierailija
7/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan mielelläni, jos nainen on muuten täydellinen. Jos löytyy vielä toinenkin vika, niin lemppaan välittömästi.

Onko muuten soveliasta perua jo sovitut treffit tavatessa, jos nainen ei osoittaudu lähes  täydelliseksi? En haluaisi maksaa erehdyksestä.

Vierailija
8/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten soveliasta perua jo sovitut treffit tavatessa, jos nainen ei osoittaudu lähes  täydelliseksi? En haluaisi maksaa erehdyksestä.

Ei, sen takia ekat treffit esim kahville, niin ei köyhdy kuin vähän.

Vierailija
9/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän treffien hinnoista kirjaa mielessäni, ja todellakin maksan seuraavat jos mies maksoi viime treffit. En halua jäädä "velkaa" kun menneisyydessä on ollut muutama tyyppi jotka jäivät perään itkemään itse kuluttamiaan rahoja. Yksi halusi jopa että olisin maksanut puolet hänen minun äidilleni ostamastaan lahjasta.

Vihaan raha-asioita treffikontekstissa.

Vierailija
10/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halunnee saada sijoitukselleen vastinetta.  

Vierailija
11/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi köyhtyy?

Vierailija
12/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerran mies maksoi mutta tarjouduin kyllä maksamaan oman osuuteni. Sovittiin toisetkin treffit että olisin voinut maksaa mutta mies ei päässyt paikalle. Se siitä sitten.

Vierailija
13/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi köyhtyy?

Se kumpi tarjoaa, tai kumpikin, jos molemmat maksaa. Se kahvilan omistaja ei köyhdy.

Vierailija
14/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä. Exä aina halusi maksaa, eikä koskaan pitänyt mitään kirjaa maksamisistaan. Itse tarjouduin myös maksamaan, mutta hän aina sanoi esim tarjoilijoille että hän maksaa koko laskun. Oli hänen tapansa osoittaa kiintymystä ja arvostavansa minua. Eikä hänen kanssa tarvinnut ikinä miettiä, että onko jotaan odotuksia kun on maksanut tai olisiko kuitenkaan halunnut maksaa tms.

Sitten taas olen myös eksynyt treffeille sellasten kanssa, jotka oottaa, että yksi kahvikuppi tarkoittaa että olen velkaa intiimiä kanssakäymistä. Ei sitä voi koskaan olla velkaa. 

Jos tykkäsit tyypistä, ni laita sille viestiä.

Vierailija
15/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis itse tarjoutui maksamaan ja pyysi luokseen. Ehdimme tuhlaamaan illan aikana. Tiedä haluaako seuraavaa kertaa. Lähtiessäni kyllä sanoi, että haluaa ja vielä monta kertaa mutta ei ole kuulunut hänestä. 

Aloittaja 

Ihan monta kertaa lupasi.  🤣. Porvoon Esson baarissa seuraavat kolmet treffit, joka toinen päivä klo 16.00

Vierailija
16/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menittekö sänkyyn? Ei olisi kannattanut. Jos menitte, niin hän käytännössä maksoi sinut sinne ja sitten häipyi, jos ei hänestä ole enää kuulunut.

Vierailija
17/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää vieläkin kun teininä yksi poika maksoi kiireisessä tilanteessa elokuvalippuni. Menimme vähän myöhässä elokuviin ja hän maksoi molempien puolesta. Olin jo  ojentamassa tai aikeissa ojentaa rahaa kassalle. Tilanne jäi vähän epäselväksi kun kiirehdimme saliin. Mietin myöhemmin, että pitikö se poika minua ihan pummina, joka maksattaa hänellä oman elokuvalippunsa. 

Vierailija
18/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoudun testimielessä maksamaan ja maksankin jos ei nainen ymmärrä maksaa omiaan. Vain kaupallisista naisista pitää maksaa ja niiden kanssa harvemmin treffejä tehdään, ainakaan toista kertaa.

Vierailija
19/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kaikki ihmisten testailu ja kaupankäynti. Eikö ole parempi olla suora ja avoin aikeissaan? Minä maksan treffeillä omat ruokani, mutta mies saa tarjota, jos nimenomaan haluaa.

Vierailija
20/24 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua jos saa niin harmittaa vähemmän jos paljaalla niin ei juuri ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi