Millainen ihminen ajattelee kaikkea miehen kiinnostuksen takia
Jos sanon vaikka että pitäisi saada pois 5 kg, joku täällä av:lla vastaa (minua tuntematta) että ei kannata läskiperse, ei sinusta kuitenkaan miehet kiinnostu. Kiitos vaan, mulla on mies ja ikää sen verran, että olen jo päättänyt, että jos miehestä aika jättää ennen minua, niin en kyllä ala uutta katsella.
Tai jos käyn salilla, kysytään mitä järkeä on käydä jos et kasvata lihaksia tai laihduta, miehiäkö siellä käyn iskemässä? No en, vaan istumatyölle vastapainoa, pysyy selkä kunnossa ja kuntoilun monipuolistamisen kannalta, että pysyisin terveenä.
Millainen ihminen ei osaa ajatella, että jotkut tekevät asioita vain pysyäkseen terveenä ja hyvän oman olon vuoksi?
Kommentit (13)
Vähän aggressiiviset, vähän rajoittuneet. Älä välitä niistä.
Nuo kommentit kuulostavat kateellisten ihmisten kommenteilta. He vihaavat naisia, jotka haluavat miellyttää tai jotka miellyttävät miehiä. He haluaisivat itse olla ainoita naisia, joiden perään miehet kuolaa.
Onhan niitäkin, jotka hokee olettamalleen miehille joka yhteydessä, ettei tämä saa naista.
Vaikka vaan siksi, ettei tämän mielipide miellytä.
Ap, samaa olen ajatellut.
Joillekin naisille, niin traagista ja surullista kuin se onkin, koko elämä pyörii sen ympärillä mitä miehet hänestä ajattelevat. Ovat valmiita leikkaamaan vaikka oikean kätensä jos se autttaa miellyttämään miehiä.
Joillakin naisillä elämää ei yksinkertaisesti ole jos siihen ei kuulu miestä tai miehen metsästystä.
Tällaisilla ihmisillä on erittäin heikko itsetunto. He hakevat hyväksyntää sen kautta miellyttävätkö he toista sukupuolta. Ei ole omaa minuutta. Yleisintä kai se on nuorilla ihmisillä mutta kyllä jo ihan aikuisistakin näitä löytyy yllättävän paljon.
Ole tyytyväinen että tiedät kuka ja mitä olet ja olet löytänyt itsesi. Vahvalla perustalla on hyvä seistä.
Miehet niitä kommentteja kirjoittavat. Miehet juurikin kuvittelevat, että naisten elämä pyörii miesten saamisen ympärillä samoin kuin heidän oma elämänsä pyörii naisten saamisen ympärillä.
Millainen palstailija ei osaa ajatella että keitä täällä ovat muut?
Vierailija kirjoitti:
Miehet niitä kommentteja kirjoittavat. Miehet juurikin kuvittelevat, että naisten elämä pyörii miesten saamisen ympärillä samoin kuin heidän oma elämänsä pyörii naisten saamisen ympärillä.
No olipa kaksinaismoralistinen kommetti, huh huh!
Miehet täällä luulevat, että koko maailma pyörii heidän ympärillään. Ei noita kommentteja irlissä juuri missään tule.
Naisten kommnetit saatiin taas miesten syyksi. Säälittää tää palstan katkeruus ja seksismi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet täällä luulevat, että koko maailma pyörii heidän ympärillään. Ei noita kommentteja irlissä juuri missään tule.
Te naiset olette todella pihalla.
Mehet päinvastoin tietävät että lähtökohtaisesti miehen arvo on 0. Siksi pitää tehdä ja saavuttaa.
Naiset ovat tottuneet olemaan maailman keskipisteitä. Miehen pitää tulla luokse arjessa ilman että nainen etsii kumppania, kaikki hauskin on elämyksiä ja kokemuksia joissa kivoja asioita tapahtuu naiselle. Ei rakentamista ja luomista, kuten miehillä.
Kautta, ei takia.