Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rela-tippojen antaminen vastasyntyneelle

Vierailija
09.09.2006 |

Miten olette antaneet tippoja? Pullosta vai lusikalla? Saako niitä antaa " raakana" ? Kuinka monta tippaa kerralla?



Entäpä Cuplaton-tipat? Minkä ikäisenä niitä saa antaa ja miten?



Kiitos!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan raakana annettiin, tai mukaan tilkkanen maitoa (äm tai nan) Tosin, alettiin antaa vasta 1kk iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme