Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt vanha ukko kuorsaa vieressä

Vierailija
11.11.2021 |

Että voi vituttaa että joku toinen päättää aina milloin minä harrastan seksiä!
Valta on todellakin sillä joka haluton. Hänellähän on ideaali tilanne. Saa aina kun haluaa. Ei siis varmaan näe mitään syytä muuttaa tilannetta.
Itse odotan joka ilta josko toinen haluaa mutta ei. Kuorsaus alkaa. Välillä ärsyttää niin paljon että menen sohvalle nukkumaan. Nytkin kuorsaa tossa vieressä...

Seksiä tiheimpinä kausina kerran kuussa. Kerran ollut vuodenkin tauko. Normaalisti muutaman kuukauden välein. Tiheinä kausina seksiä on useammin vain siksi että joku toinen mues on osoittanut kiinnostusta. Ollaan silloin oltu yhdessä jossakin miehen kanssa. En enää kestä tätä jatkuvaa puutetta!
En tee edes enää itse alotteita kun 99% niistä päättyy torjuntaan.

Olen 39-vuotias ja mies 49-vuotias

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa ihan samalta kirjoittajalta kuin se nainen, joka esiintyi hiljattain seisokkiongelmaisena miehenä (otsikkona APUA! Pitkä ja vakaa parisuhde kaatumassa seksiongelmiin). Että sellainen viikonlopputarina tällä kertaa...

Niin onhan tää niin poikkeuksellista ja harvinaista että eihän tällaista vaan voi tapahtua! Pakko olla provo kun eihän tällaista voi olla kenelläkään.

Näinkö meinaat?

Ja pakko sanoa sinulle että kannattaisko vähentää palstailua jos kuvittelet tunnistavasi ihmiset kirjoitustyylin perusteella joksikin tietyksi tyypiksi? Aika tarkkaan saa lukea ja syynätä näitä aloituksia. Mutta huvinsa kai kullakin.

Ap

Se itse on tunnistettava vakiohahmo, joka luulee että sen tehtävä on nuuskia, kytätä ja epäillä toisia kirjoittajia ja kirjoittaa vainoharhaisia ja dissaavia kommenttejaan joka ketjuun.

Vierailija
22/22 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa ihan samalta kirjoittajalta kuin se nainen, joka esiintyi hiljattain seisokkiongelmaisena miehenä (otsikkona APUA! Pitkä ja vakaa parisuhde kaatumassa seksiongelmiin). Että sellainen viikonlopputarina tällä kertaa...

Niin onhan tää niin poikkeuksellista ja harvinaista että eihän tällaista vaan voi tapahtua! Pakko olla provo kun eihän tällaista voi olla kenelläkään.

Näinkö meinaat?

Ja pakko sanoa sinulle että kannattaisko vähentää palstailua jos kuvittelet tunnistavasi ihmiset kirjoitustyylin perusteella joksikin tietyksi tyypiksi? Aika tarkkaan saa lukea ja syynätä näitä aloituksia. Mutta huvinsa kai kullakin.

Ap

Taisi osua. Jatka toki satuilua, sillä eihän täällä ole tarinoiden sepustelu kiellettyä lainkaan. Miehen seksiongelmat tuntuvat kiinnostavan. En minä väittänyt aihetta harvinaiseksi enkä kirjoitustasi provoksi. Miehenä esiintyminen vain hymyilytti ja arvasin kirjoittajan pulpahtavan samalla aiheella takaisin.

Miten sen terapiassa käynnin kanssa meni? Kävitkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme