Puolison juominen
Paljonko on liikaa?
Milloin sulla alkoi menemään hermot kumppanin juomisen kanssa?
Kommentit (10)
Minulla ei ole puolisoa. Ei haittaisi vaikka joisi jopa 2 litraa vettä päivässä, jos hän olisi minun puoliso. Pitäisi käydä vessassa paljon, mutta se ei ole ongelma.
Muutaman vuoden päästä naiset juovat kuin sienet, kun M G T O W on arkea.
Heh heh. Tietty tarkotin alkoholia. Pitää nyt vielä tarkentaa, kun kaikki ei ymmärtänyt.
pikkuhiljaa juomisen tarve/halu hänellä kasvoi.. juo nyt viikossa noin 24-36 olutta.. ja on siis nainen. Puhuttu on mutta eipä auta.. kohta eksä kylläkin.
Ei olisi sellaista kumppania. En edes huolisi sellaista joka juo. Ja jos aloittaisi syystä tai toisesta kun ollaan yhdessä, olisi hyvin äkkiä eks.
Minulla hermo menisi siinä vaiheessa, kun lupaukset eivät pidä, tai örveltää kännissä. Jokailtainen tissuttelu voisi ärsyttää, mutta hermo menisi vasta, kun tulee negatiivisia seurauksia.
Hermo voisi mennä myös ylläolevasta, eli jos huomaa määrien koko ajan kasvavan.
Yli 24 vuotta jaksoin. Lasten lapsuus sai arvet isän juomisesta ja minusta tuli arka. Eron jälkeen lapset heräsivät kukoistukseen kun ei ollut isän humalaa ja vihaa.
Silti rakastin häntä.
Enää en mene edes treffeille jos ei ole raitis. Keho saa heti paniikkioireita, jos ajattelenkin.
Alkoholi tuhoaa kaiken. Haju ällöttää. Alkoholi vanhentaa. Minua luullaan alle 40 vuotiaaksi vaikka olen lähellä 60 v. Iho on hyvä ja kroppa myös (kauhea kehua, mutta kannustan kaikkia raittiuteen).
Vierailija kirjoitti:
Yli 24 vuotta jaksoin. Lasten lapsuus sai arvet isän juomisesta ja minusta tuli arka. Eron jälkeen lapset heräsivät kukoistukseen kun ei ollut isän humalaa ja vihaa.
Silti rakastin häntä.
Enää en mene edes treffeille jos ei ole raitis. Keho saa heti paniikkioireita, jos ajattelenkin.
Alkoholi tuhoaa kaiken. Haju ällöttää. Alkoholi vanhentaa. Minua luullaan alle 40 vuotiaaksi vaikka olen lähellä 60 v. Iho on hyvä ja kroppa myös (kauhea kehua, mutta kannustan kaikkia raittiuteen).
Anteeksi että takerrun, mutta et todellakaan näytä alle 40-vuotiaalta. :D Vanhenemisen merkeissä geenit näyttelevät suurempaa roolia kuin elämäntavat. Ja kaikki vanhenevat, jotkut kuvittelevat näyttävänsä aina nuorilta.
Miten olet saanut puolisosi juotavaan muotoon? Kannattaisi juoda vettä!