KOLMAS PÄIVÄ TÄYSNUTRAUSTA JA AIVAN JÄRKYTTÄVÄ OLO :(
Pelkkiä keittopusseja takana ja olo on niin huono että varmaan pyörryn kohta. Kädet tärisee että on vaikea kirjoittaa. Oksettaa, pyörryttää ja vapisuttaa... :((
Kommentit (28)
Nih... mitäs läksit. Hullujen hommaa tuommoinen
Tsemppistä, kolmas onkin se pahin päivä. Jos tän ilan kestät huomennaon jo paljon parempi olo, nälkäkin hävinnyt.
voi jumalauta LOPETA se vitun nutraus vai pilasko se jo aivot?
Kannattais varmaan laihduttaa terveellisemmällä tavalla, nutraus yms. On kusetusta
Miksi kukaan tekee itselleen tuollaista?!
Makeutusaine aspartaami voi tehdä olon aika huonoksi..
Se helpottaa 5-6 päivän kohdalla ja ketoosissa on energinen olo. On turvallista nutrata, kun sen tekee oikein. Juo vettä ja ota Panadolia.
Olen nutrannut 10 viikkoa sairaalan laihdtusryhmässä. Siitä vastasi ravitsemusterapeutti, sisätautilääkäri, fysioterapeutti, sairaanhoitaja ja psykologi. Veriarvoja seurattiin labrassa ja tapasimme lääkärin tarvittaessa vaikka kerran viikossa.
Minä tein tuollaista neljä viikkoa, uskokaa pois se olo helpottaa ja muuttuu osin euforiseksikin.
Jos olet vaihtunut ruokavaliosta kofeiini, rasva ja suola suoraan keittopusseihin, niin tuohan on ihan normaali reaktio.
Suosittelen syömään vihanneksia ja hedelmiä ensimmäisenä päivinä, että se pahin menee ylitse ja niitä sitten vähentämään.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:41"]
Se helpottaa 5-6 päivän kohdalla ja ketoosissa on energinen olo. On turvallista nutrata, kun sen tekee oikein. Juo vettä ja ota Panadolia.
Olen nutrannut 10 viikkoa sairaalan laihdtusryhmässä. Siitä vastasi ravitsemusterapeutti, sisätautilääkäri, fysioterapeutti, sairaanhoitaja ja psykologi. Veriarvoja seurattiin labrassa ja tapasimme lääkärin tarvittaessa vaikka kerran viikossa.
[/quote]
Joku superläskien tukiryhmä?
Lopeta. Et sä sillä pysyvästi laihdu.
Lihavuusleikkukseen meneville pakollinen, ihan lääkärin määräyksestä noudatetaan.
Opitko ap tuolla tavalla hallitsemaan painoasi normiruoalla?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:44"]
Lihavuusleikkukseen meneville pakollinen, ihan lääkärin määräyksestä noudatetaan.
[/quote]
Muahahahah!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:41"]
[/quote]
Joku superläskien tukiryhmä?
[/quote]
Nimenomaan. Ei sinne otettukaan muita kuin vaikeasti ylipainoisia, sehän on sanomattakin selvää. Laihduttaminen vaatii paljon psyykeltä ja lihavuuden taustalla on paljon henkistä korjattavaa, siksi olikin todella hyvä saada noin moniammatillinen hoitoryhmä psykologia myöten. Ryhmässä oli ihana henki ja vertaistuki. Kaikki iloitsivat toisten onnistumisista ja kannustivat vaikeissa paikoissa. Välillä piti itkeäkin, mutta paljon raikui nauru.
Tiputin 19 kg 6 :ssa viikossa ja kolmas päivä pahin mulla, mutta 5 jo ihan huippu. Ja koko loppuaika. Juo teetä, ilman sokeria, että ei palele, ja ota päänsärkyyn jotain.Itse vedin pelkkiä pusseja ja vettä,kahvia ja teetä koska kasvikset ei sopinut mulle. Kilot ovat pysyneet poissa jo 5 vuotta. Suosittelen kyllä kaikille, ja asennekysymyshän tuokin on.
Makuun tottuu parissa päivässä, ja kun siitä juomisesta ei tee mitään numeroa, eli kerralla huiviin vaan niin kyllä se siitä.
Eli jaksaa jaksaa...
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:44"]
[/quote]
Tämän on pakko olla Sofia Ruusila, jota naurattaa kuntosalilla ahkeroivan miehen shortsitkin.
Muahahahah!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:43"]Lopeta. Et sä sillä pysyvästi laihdu.
[/quote]
Millä perusteella?
p.s. Keittoihin saa lisää makua, kun laitat vaikka chiliä, mustapippurirouhetta tai valkosipulirouhetta. Tai vaikka yrttejä. Kunhan et lisää suolaa tai sokeria. Makeat juomat maistuvat paremmilta, kun annat niiden vetäytyä jääkaapissa pari tuntia. Sekaan voit laittaa jäitä.
17
Silmissä sumenee niin että on vaikea lukea tekstiä..
Ap