Millaisia teidän miehet on luonteeltaan?
Hyviä ja huonoja puolia? Mikä hänessä on ihanaa, missä olisi parantamisen varaa?
Kommentit (31)
Hyvää: älykäs, hauska, monipuolinen.
Huonoa: omahyväinen, laiska, taloudellisesti vastuuton.
Huumorintajuinen, kova puhumaan, hyväntuulinen
kaikille muille,paitsi mulle. Minulle Se karjuu kurkkusuorana pienestäkin,syyttää joka asiasta,ei halua hellyyttä eikä seksiä. Täys paska!
Ruma ja ujo, mutta ahh alisteinen palvoja.
Kiltti, hellä, huumorintajuinen, hyvä kokkaamaan, innokas liikkuja, järjestää meille kivaa tekemistä, antelias.
Huonot: jättää laskuja maksamatta, laiska siivoamaan.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:02"]
Mun miehessä parasta on huumorintaju ja rauhallisuus. On myös todella auttavainen, oma-aloitteinen ja ahkera kaikin tavoin. Fiksu, luotettava ja antelias.
Huonoa on huono muisti. Vänkää usein eri asioista ettei ole kuullut juttuakaan vaikka on, heittää illalla roskapussin ovesta ulos ja aamulla on kakkavaipat ketun repiminä pitkin pihaa jne.
[/quote]
Repesin ketunrepimille kakkavaipoille. :D Jos me ei asuttaisi kerrostalossa niin satavarmasti munkin mieheni toimisi samoin.
[/quote]
Mäki teen noin ja on muuten vittumaista kun aamulla huomaat että ne ketut tosiaan on repineet koko pussin ja kantaneet pitkin pihoja kaikki vaipat. Olen se isä.
Hyväsydäminen, kiltti, päättäväinen, kannustava. En nyt keksi mitään huonoja puolia :)
+ Innostuu asioista, jaksaa keskustella, etsii tietoa
+ Hellä, huomaavainen, pusuttelee
+ Järjestää aikaa mulle, vaikka on itse kiireinen
- Usein aika huono viemään keskustelua eteenpäin, jos on mun aloittama aihe
- Joissain asioissa liian isovelimäinen, kyselee "joko olet tehnyt sen ja sen?"
Älykäs, herkkä, melankolinen, ujo, huomaavainen, hauska ja kerrassaan ihana. Miinuksena jatkuva oman arvonsa kyseenalaistaminen ja murehtiminen
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:43"]Parhaimmillaan; hauska jos sille päälle sattuu, ahkera jos sille päälle sattuu
Pahimmillaan; valittaa, huutaa, marisee, haukkuu, arvostelee, makaa sohvalla päikkäreillä ja olettaa että muu perhe on hiljaa...
Että repikää siitä!!!!
[/quote] Onkohan meillä sama mies
+ Suhteellisuudentajuinen, älykäs, karismaattinen, lempeä ihmisille, erilaisuutta ymmärtävä, persoonalliset ajatukset, osoittaa rakkautta ja hellyyttä usein
- Laiska (omasta mielestään vain tehokas), epäkäytännöllinen (tiskikoneen täyttö on oikeasti vaikea asia), sotkee eikä osaa siivota, saattaa lähteä töihin risoissa vaatteissa, jos en ole vahtimassa
Tunnollinen, luotettava, rehti, hassu ja hänen huumorintajunsa on hyvin samanlainen kuin omani.
Välillä hieman suorasukainen ja jäärä - sopivasti.