Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia teidän miehet on luonteeltaan?

Vierailija
28.01.2015 |

Hyviä ja huonoja puolia? Mikä hänessä on ihanaa, missä olisi parantamisen varaa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnollinen, luotettava, rehti, hassu ja hänen huumorintajunsa on hyvin samanlainen kuin omani.
Välillä hieman suorasukainen ja jäärä - sopivasti.

Vierailija
22/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää: älykäs, hauska, monipuolinen.

Huonoa: omahyväinen, laiska, taloudellisesti vastuuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen, kova puhumaan, hyväntuulinen
kaikille muille,paitsi mulle. Minulle Se karjuu kurkkusuorana pienestäkin,syyttää joka asiasta,ei halua hellyyttä eikä seksiä. Täys paska!

Vierailija
24/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja ujo, mutta ahh alisteinen palvoja.

Vierailija
25/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, hellä, huumorintajuinen, hyvä kokkaamaan, innokas liikkuja, järjestää meille kivaa tekemistä, antelias.

Huonot: jättää laskuja maksamatta, laiska siivoamaan.

Vierailija
26/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:02"]

Mun miehessä parasta on huumorintaju ja rauhallisuus. On myös todella auttavainen, oma-aloitteinen ja ahkera kaikin tavoin. Fiksu, luotettava ja antelias.

Huonoa on huono muisti. Vänkää usein eri asioista ettei ole kuullut juttuakaan vaikka on, heittää illalla roskapussin ovesta ulos ja aamulla on kakkavaipat ketun repiminä pitkin pihaa jne.

[/quote]

Repesin ketunrepimille kakkavaipoille. :D Jos me ei asuttaisi kerrostalossa niin satavarmasti munkin mieheni toimisi samoin.

[/quote]

Mäki teen noin ja on muuten vittumaista kun aamulla huomaat että ne ketut tosiaan on repineet koko pussin ja kantaneet pitkin pihoja kaikki vaipat. Olen se isä.

Vierailija
27/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväsydäminen, kiltti, päättäväinen, kannustava. En nyt keksi mitään huonoja puolia :)

Vierailija
28/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ Innostuu asioista, jaksaa keskustella, etsii tietoa 
+ Hellä, huomaavainen, pusuttelee
+ Järjestää aikaa mulle, vaikka on itse kiireinen

- Usein aika huono viemään keskustelua eteenpäin, jos on mun aloittama aihe
- Joissain asioissa liian isovelimäinen, kyselee "joko olet tehnyt sen ja sen?"

Vierailija
29/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, herkkä, melankolinen, ujo, huomaavainen, hauska ja kerrassaan ihana. Miinuksena jatkuva oman arvonsa kyseenalaistaminen ja murehtiminen

Vierailija
30/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 20:43"]Parhaimmillaan; hauska jos sille päälle sattuu, ahkera jos sille päälle sattuu
Pahimmillaan; valittaa, huutaa, marisee, haukkuu, arvostelee, makaa sohvalla päikkäreillä ja olettaa että muu perhe on hiljaa...
Että repikää siitä!!!!
[/quote] Onkohan meillä sama mies

Vierailija
31/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ Suhteellisuudentajuinen, älykäs, karismaattinen, lempeä ihmisille, erilaisuutta ymmärtävä, persoonalliset ajatukset, osoittaa rakkautta ja hellyyttä usein
- Laiska (omasta mielestään vain tehokas), epäkäytännöllinen (tiskikoneen täyttö on oikeasti vaikea asia), sotkee eikä osaa siivota, saattaa lähteä töihin risoissa vaatteissa, jos en ole vahtimassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan