Mitä mieltä syömisistäni?
Aamupala: Kuppi kahvia ja yksi keksi
Lounas: Salaatti (salaattia, avocadoa, melonia, leipäjuustoa, fetajuustoa, kastike)
Välipala: Kuppi kahvia ja yksi keksi
Päivällinen: Makkarakeittoa
Iltapalalla tulen luultavasti syömään pari leipää juustolla ja teetä
Kommentit (33)
Lisää ruokvalioosi enemmän proteiinia. Sokerit pois, vähennä piilosuoloja.
Mitä ihmiset valitatte? Ihan normaali määrähän tuo voi olla :)
Hyvä määrä, toiset syö enemmän toiset vähemmän. Jos syö enemmän kuin joku muu ei se tarkoita että toinen olisi jotenkin kuihtunut, ainakaan tolla määrällä ruokaa. Mun mielestä nimittäin ap voi hyvinki pärjätä tolla määrällä ilman että 'kuihtuisi' tms
Mitä ihmeen "keksejä" aamiaisella ja välipalalla?
Jos tolla määrällä kuihtuu, niin miten paljon te oikein syötte päivän aikana?
Aamu kannattaisi alottaa jollain muulla kuin kofeiinilla ja nopeilla hiilihydraateilla. Tee mielummin pirteä smoothie johon lisäät hieman leseitä tai kaurapuuroa marjoilla myös mysli kaura-soya tai mantelimaidolla on hyvä aloitus päivälle., salaattissa ei kannata olla sekaisin kasviksia ja hedelmiä (koskee myös juustoa) koska
hedelmät sulavat hitaammin. Lisää hedelmien sijaan vaikka hieman siemeniä, pähkinöitä tai ituja salaattiin. Keksit voit jättää kokonaan pois niissä kun ei juuri ole ravintoaineita. Makkarakeiton voi vaihtaa
kunnon lihasoppaan jos pakko lihaa on syödä. Jos syöt leipää syö tummaa leipää salaattipäällisillä. Hyvä iltapala on myös esim. smoothie. Jos juot illalla teetä juo yrtti- tai vihreätä kofeiinitonta teetä. Älä myöskään syö kovin
myöhään että ruuansulatus ehtii levätä. Tämä on minun mielipiteeni. -M-
Siis tarkoitin että hedelmät sulavat nopeammin :D
-M-
Ruokavaliosta huomaa ettet harrasta liikuntaa siksi alapeukku.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:54"]Ruokavaliosta huomaa ettet harrasta liikuntaa siksi alapeukku.
[/quote]
Mistä noin päättelet? Mä saatan syödä vähemmän päivän aikana vaikka treenaan.
luonnolliset suolat aika miinuksella. paska rasti jänteille eikä kannata ihmetellä jos kramppaa lihakset.
Varmaan olet aika kuihtunut