Pettäminen
Olen vl- mies ja vaimoni pettää minua. en tiedä mitä teen, erota en voi.
(Vaimoni ei vl) hän tietää sen että en hae eroa.
Kommentit (11)
Uskovaisena en voi erota, vaaan luotan jumalan johdatkseen.
Paska tsägä. Olisiko kuitenkin aihetta jutella vaimon kanssa?
"Olet vl-mies ja vaimosi ei ole vl"... Mitähän sekin tarkoittaa - vähän llihavaa - laihaa??? No mä oon varmaan vähän tyhmä, kun en tuota tiedä, mut ei haittaa.;)
Olemme keskusteleet, mutta ei mitään vaikutusta, touhua kestänyt vuosia.Tää ei ol mikää provo vaan ihan totta.
siis vl- on vanholislestadiolainen
"Minä sanon teille: se, joka hylkää vaimonsa muun syyn kuin haureuden tähden ja menee naimisiin toisen kanssa, tekee aviorikoksen"
Matt. 19:9
Eli voit erota.
Ei varmaan auta kuin joko pärjätä pettävän omin kanssa tai odotella, että vaimo hakee eroa. Voit tietysti koittaa pelastaa parisuhdetta, mutta taitaa olla tossa vaiheessa jo myöhäistä. Harmi juttu, itse sinun housuissasi ottaisin eron ja heti (en tosin itsekään vl).
pettämistä kestänyt yli 15 vuotta. Hän teskentelee että on vl, ja tekee kaikkensa että kulissit on pystyssä. Tiedän tämän hetkisen panokaverin hekilöllisyyde.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:55"]pettämistä kestänyt yli 15 vuotta. Hän teskentelee että on vl, ja tekee kaikkensa että kulissit on pystyssä. Tiedän tämän hetkisen panokaverin hekilöllisyyde.
[/quote] 15 vuotta? Minä en katsoisi tuollaista viittätoista päivääkään.
Aivan 15- vuotta... tunnusti etä ekakerrasta on noin kauan aikaa.Hän on ihan täys narsu.