Työkaveri itki kun...
Tokaisin hälle hänen lesoillessaan, kuinka pieni ja laiha on ja kuinka paitakin on kokoa xs, että hänellä on vaan niin pienet tissit.
itkuhan siitä tuli ja paha mieli. Piti kahvihuoneesta hakea vertaistukea.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 06:37"]No en minä ainakaan haluaisi itselleni 12 - vuotiaan pojan kroppaa. XS paita kun mahtuu päälle niin tissit on oikeasti mitättömät.miettikää nyt! En tiedä ketään naisellista pyöreärintaista xs naista. Ihmeellistä ettei tätä voida myöntää.väitetään ihan pokkana että kyllä minulla on ampiaisvyötärö, tissit on E kuppia, xs koko ja kengännumero 35. Sääretkin pitkät ja kilometritukka. Just.
[/quote]
Minä olen 90-65-57-90 (rinnat, rintojen alta, vyötärö, lantio), rinnat 70E (pitäisi ehkä olla 65-ympäryksellä, mutta eipä löydy tarpeeks isoa kokoa ja just nyt ei oo järkee laittaa rahaa kalliimpiin, koska musta tuntuu, ettei rinnat ole lopettaneet kasvamista), hiukset ~65cm, mutta jalat on 38 ja olen vain vajaa 165cm pätkä :)
Tyhmä kommentti AP:lta. Enhän mäkään piilottele ylipainoisia, kun sanovat " mä olen niin muodokas ja mulla on isot tissit, joita kaikki kuolaa." ...niin onhan se pallokin muoto.
Tosin, mulla on vaatekoko xs ja tosi pienet tissit, mutta myös timmi Kroppa. Valintakysymyksiä=p
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 07:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 07:03"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 06:58"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:44"]No on kyllä lauta jos xs menee! Tai sitten kiusasit jotain teiniä. [/quote] Mun tissit on 70E, mutta vyötärö 57cm ja kyllä minulle xs menee :D Just nytkin on xs-toppi päällä. [/quote] xs lolita. Heh. Älä viitsi olla naurettava. No, saahan sen tursumisefektin aikaiseksi vaikka vetämällä babybornin releet päälle. [/quote] Tottakai mun tissit huomaa missä tahansa paidassa, mutta en halua käyttää mitään kaapuja, koska se tois helposti +15kg :D Älä viitsi olla kade :)
[/quote]
no en todella ole kade. Ei sinulla ole mitään mistä kadehtisin!
Rajut YT:t päälle vaan, niin saatte tärkeämpää ajateltavaa kummatkin.
Ne on jo käynnissä. Lattarinta lähtee.
No on kyllä lauta jos xs menee! Tai sitten kiusasit jotain teiniä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:49"]
Olet paha ihminen
[/quote]
kuinka niin? Eikö omakehu ole teistä ärsyttävää?
Eikä, toivon tämän olevan taas huono provo. :( Ihmiset ovat niin julmia, ei toisten ulkomuotoa, kokoa tai mitään muutakaan saa kommentoida tuolla tavalla. Toivon kaikkea hyvää työkaverillesi, toivottavasti hän ei loukkaantunut liikaa tahdittomasta kommentoinnistasi. :( Tiedän, miltä tuntuu joutua ainaisen arvostelun kohteeksi ulkonäön takia.
Haha! Kerrankin ap sanoo suoraan mielipiteensä ärsyttävälle työkaverille ja taas te lynkkaatte aloittajan :D
Tää palsta ei koskaan petä <3
Miksi aikuiset ihmiset yrittää koko ajanpäteä noin idioottimaisilla asioilla?!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:40"]
Tokaisin hälle hänen lesoillessaan, kuinka pieni ja laiha on ja kuinka paitakin on kokoa xs, että hänellä on vaan niin pienet tissit.
itkuhan siitä tuli ja paha mieli. Piti kahvihuoneesta hakea vertaistukea.
[/quote]
Olipas älykäs ja rakentava kommentti sinulta,tuo tissijuttu.Aika loogista että pienellä ja laihalla on pienemmät tissit kuin isolla ja lihvalla,tissit on ainakin osaksi rasvakudosta.Sääliksi käy työkavereitasi,möläyttelijä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:49"]
Olet paha ihminen
[/quote]
Ei niin ärsyttävää kuin typeryyksien möläyttely,olisit antanut omakehun mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
kuinka niin? Eikö omakehu ole teistä ärsyttävää?
[/quote]
Toisella pääsee suustaan kenkä, sinä vastaat siihen sammakolla. onnittelut. tilanne on 50% 50%. saattaa olla työmukavuuden takia asiallista nostaa asia aiheeksi.
Minua ei pientä kokoa olevat ihmiset ärsytä. Minua ärsyttää kuin kokoa xs ja s olevat naiset ovat laihdutuskuurilla koska omien sanojensa mukaan ovat läskejä... Joo, siis missä välissä?
:D Pakko nauraa tuota ap:n kommenttia, vaikka toisen ulkonäön kommentointia en hyväksykään. Huvittaa ihmiset jotka pätevät sellaisella että ostavat vaatteensa lastenosastolta. Jos itse ostaisin, en kehtaisi mainita siitä juuri kenellekään. Ja millainen ihminen tuollaista menee pillittämään. T. Itsekin pieni ja pienirintainen.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:03"]
Miksi aikuiset ihmiset yrittää koko ajanpäteä noin idioottimaisilla asioilla?!
[/quote]
Kumpi? Ap vai se työkaveri?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:01"]
Haha! Kerrankin ap sanoo suoraan mielipiteensä ärsyttävälle työkaverille ja taas te lynkkaatte aloittajan :D
[/quote]
Ainakin märissä unissaan.
Todellisuudessahan ap tuskin uskalsi sanoa yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 07:03"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 06:58"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:44"]No on kyllä lauta jos xs menee! Tai sitten kiusasit jotain teiniä. [/quote] Mun tissit on 70E, mutta vyötärö 57cm ja kyllä minulle xs menee :D Just nytkin on xs-toppi päällä.
[/quote]
xs lolita. Heh. Älä viitsi olla naurettava.
No, saahan sen tursumisefektin aikaiseksi vaikka vetämällä babybornin releet päälle.
[/quote]
Tottakai mun tissit huomaa missä tahansa paidassa, mutta en halua käyttää mitään kaapuja, koska se tois helposti +15kg :D Älä viitsi olla kade :)