mitä ajattelisit, jos työkaverisi sanosi sinulle näin:
"sinä olit ennen mukava, mutta nykyisin sinä olet käytökseltäsi töykeä, olet muuttunut, ja se vaivaa kaikkia työyhteisössämme"
ja tämän kuulisit yleisessä aamupalaverissa.
mitä ajattelisit?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:56"]
Jos sillä ei ole dildoa? Työporukkahan voisi järjestää keräyksen ja ostaa sille jonkunlaisen murikan housuihin :D
[/quote]
Lopeta nyt noi dildojutut, säälittävää.
Sanoisin: "Kiitos infosta, sitä se av-palstalla roikkuminen teettää".
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:28"]Olisin ihan vitun kauhuissani, koska olen työtön ja en voisi käsittää missä olen ja miksi.
[/quote] huomaa että olet työtön kun heti löytyy vittua asiallisenkin keskustelun viestistä...
Kiitäisin ja varaisin heti ajan gynelle, olenhan sanonut että heti kun olen vittumainen vaihdevuosinen ämmä sanotte, niin teen asialle jotain eli hankin hormonikorvaushoidon.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:28"]Olisin ihan vitun kauhuissani, koska olen työtön ja en voisi käsittää missä olen ja miksi.
[/quote] huomaa että olet työtön kun heti löytyy vittua asiallisenkin keskustelun viestistä...
[/quote]
:DDD niin minä mieleni pahoitin.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:28"]Olisin ihan vitun kauhuissani, koska olen työtön ja en voisi käsittää missä olen ja miksi. [/quote] huomaa että olet työtön kun heti löytyy vittua asiallisenkin keskustelun viestistä... [/quote] :DDD niin minä mieleni pahoitin[/quote]
Tarkoitat: olin ihan vitun pahoillani?
Jos sillä ei ole dildoa? Työporukkahan voisi järjestää keräyksen ja ostaa sille jonkunlaisen murikan housuihin :D