Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Sims 3:sen lisäosa kannattaisi ostaa? :)

Vierailija
28.01.2015 |

Mikä näistä on paras:

Unelmaduuni

Lemmikit

Paratiisisaari

Kertokaa miksi ja mkä noissa on mielestänne parasta? :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lemmikit, ja suosittelen sitä! Onko teillä kokemuksia vuodenajoista ja/tai paratiisisaaresta. Olen ajatellut että ostaisin ne, suositteletteko? Lemmikkien lisäksi iltahuvit, se on ihan hyvä ja tulevaisuuteen, josta en pidä niin paljon.

Vierailija
2/13 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, siis mulla on lemmikkien lisäksi iltahuvit ja tulevaisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kaikki, latasin piratebaysta, hee hee heeeeee

Vierailija
4/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin ostaa vuodenajat ja supernatural lisärit, eli voisko joku kertoo vähä niistä :D

Vierailija
5/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ja monella muulla partiisi tökkii!! Lue siitä ongelmasta ennen ostoa terkuin kunnon pelikone ja ainut lisäosa joka ei toimi

Vierailija
6/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo uuden tietokoneen :((

Vierailija
7/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, pääsispä pelaa Simsiä, mutta ei, kun näytönohjain on väärä. >:( Mutta paratiisisaari vaikuttaa noista kiinnostavimmalta, kaunis lisäosa. <3

Vierailija
8/13 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paratiisisaari.

Siinä on mahdollisuus asua asuntolaivassa ja sukeltaa. Sen lisäksi uutena hahmona on merenneito. Tosin sukellus onnistuu vain Isla Paradisossa.

Mutta oikeasti paras lisäosa on Supernatural =)

Vierailija
9/13 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikki, kaikista lisäosista turhin on ehkä se yliopisto. Oisko ehkä toi unelmaduuni? En osaa varmaksi sanoa kun en muista mitä kaikkes niihin yksittäin sisältyy :)

Vierailija
10/13 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikit ehdottomasti! Koska sims vaan on paljon parempi lemmikkien kanssa, kolmosessa on mm. ne hevoset. Unelmaduunissa tulee kanssa hyviä ammatteja, Paratiisisaari on mun mielestä vähän huonohko(liikkuminen Isla Paradisossa tökkii todella pahasti, sukelluspaikat on äkkiä koluttu läpi yms.)

Vierailija
11/13 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh saisinpa pelata simsiä nyt!!! Ylä-asteella vietin viikon hiihtoloman mittaisen sims-tuokion...

Vierailija
12/13 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Lemmikit-lisäosaa, tuo mukavaa lisäystä simien arkeen. Mukana tulee koirat, kissat ja hevoset, mutta myös villieläimiä (jyrsijät, matelijat, linnut) voi ottaa lemmikiksi :) iloinen plussaa on, että mm.hevosilla voi kilpailla, villihevosia voi kesyttää ja pelissä on yksisarvisia! Kannattaa hankkia, löytyy edullisesti käytettynä huuto.netistä tai torista :)

Vierailija
13/13 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, mullakin kaikki, kiitos torrenttien! Tulipa tuossa kuitenkin ostettua vihdoin Sims 4 Macille ja tykkään kyllä kovasti tästäkin, vaikka onkin saanut kauheasti huonoa palautetta. Mutta noista lisäosista, viihdyttävimpänä pidin supernatural-lisäosaa. Nelosessa taasen pääsee lisäosalla työpaikalle mukaan mm. lääkäriksi ja rikostutkijaksi... Huikeeta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme