Mikä Sims 3:sen lisäosa kannattaisi ostaa? :)
Mikä näistä on paras:
Unelmaduuni
Lemmikit
Paratiisisaari
Kertokaa miksi ja mkä noissa on mielestänne parasta? :)
Kommentit (13)
Korjaan, siis mulla on lemmikkien lisäksi iltahuvit ja tulevaisuuteen.
mulla kaikki, latasin piratebaysta, hee hee heeeeee
Aattelin ostaa vuodenajat ja supernatural lisärit, eli voisko joku kertoo vähä niistä :D
Itsellä ja monella muulla partiisi tökkii!! Lue siitä ongelmasta ennen ostoa terkuin kunnon pelikone ja ainut lisäosa joka ei toimi
Oi, pääsispä pelaa Simsiä, mutta ei, kun näytönohjain on väärä. >:( Mutta paratiisisaari vaikuttaa noista kiinnostavimmalta, kaunis lisäosa. <3
Paratiisisaari.
Siinä on mahdollisuus asua asuntolaivassa ja sukeltaa. Sen lisäksi uutena hahmona on merenneito. Tosin sukellus onnistuu vain Isla Paradisossa.
Mutta oikeasti paras lisäosa on Supernatural =)
Minulla on kaikki, kaikista lisäosista turhin on ehkä se yliopisto. Oisko ehkä toi unelmaduuni? En osaa varmaksi sanoa kun en muista mitä kaikkes niihin yksittäin sisältyy :)
Lemmikit ehdottomasti! Koska sims vaan on paljon parempi lemmikkien kanssa, kolmosessa on mm. ne hevoset. Unelmaduunissa tulee kanssa hyviä ammatteja, Paratiisisaari on mun mielestä vähän huonohko(liikkuminen Isla Paradisossa tökkii todella pahasti, sukelluspaikat on äkkiä koluttu läpi yms.)
Ääh saisinpa pelata simsiä nyt!!! Ylä-asteella vietin viikon hiihtoloman mittaisen sims-tuokion...
Suosittelen Lemmikit-lisäosaa, tuo mukavaa lisäystä simien arkeen. Mukana tulee koirat, kissat ja hevoset, mutta myös villieläimiä (jyrsijät, matelijat, linnut) voi ottaa lemmikiksi :) iloinen plussaa on, että mm.hevosilla voi kilpailla, villihevosia voi kesyttää ja pelissä on yksisarvisia! Kannattaa hankkia, löytyy edullisesti käytettynä huuto.netistä tai torista :)
Hahaa, mullakin kaikki, kiitos torrenttien! Tulipa tuossa kuitenkin ostettua vihdoin Sims 4 Macille ja tykkään kyllä kovasti tästäkin, vaikka onkin saanut kauheasti huonoa palautetta. Mutta noista lisäosista, viihdyttävimpänä pidin supernatural-lisäosaa. Nelosessa taasen pääsee lisäosalla työpaikalle mukaan mm. lääkäriksi ja rikostutkijaksi... Huikeeta :)
Mulla on lemmikit, ja suosittelen sitä! Onko teillä kokemuksia vuodenajoista ja/tai paratiisisaaresta. Olen ajatellut että ostaisin ne, suositteletteko? Lemmikkien lisäksi iltahuvit, se on ihan hyvä ja tulevaisuuteen, josta en pidä niin paljon.