Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mobiiliversio ei toimi mutta sensuuri toimii!!!

Vierailija
28.01.2015 |

Mobiiliversio pätkii ja jumittaa. Kommenttini häviää taivaan tuuliin ennen kuin varmennetta on kysytty.

Sen sijaan jokin täällä toimii, eli sensuuri. 

Niinpä täällä saakin jatkossa asioida vain homomyönteiset, sukupuolineutraalit, julkisilla paikoilla imetystä puolustavat, sisäistä adopiota kannattavat, maahanmuuttomyönteiset, persujenvastaiset, kristillisdemokraattivastaiset, kirkosta eroajat, ateistit ja vela-vastaiset.

Sananvapaus on hyvästä niin kauan kuin puhutte vain sitä mikä on yleisesti hyväksyttävää, ja "in".

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luurissa vikaa, mulla ainakin toimii moitteettomasti.

Vierailija
2/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vihervassareiden suojatyöpaikka. Moderointia puolueettomasti, aivottomasti ja korvauksettomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on sananvapaus. Vauva.fi ei voi estää sinua avaamasta omaa keskustelupalstaa tai nettisivua, jossa saat sanoa mitä tahdot mistä vain.

Mutta omalla sivullaan heillä ei ole mitään velvollisuutta julkaista viestejäsi.

Vierailija
4/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:52"]

Sinulla on sananvapaus. Vauva.fi ei voi estää sinua avaamasta omaa keskustelupalstaa tai nettisivua, jossa saat sanoa mitä tahdot mistä vain.

Mutta omalla sivullaan heillä ei ole mitään velvollisuutta julkaista viestejäsi.

[/quote]

Rakas ystävä, tässä ei ole kyse "velvollisuudesta julkaista viestejä" vaan asioiden esittämisestä väärässä valossa; vaiennetaan toisinajattelijat, jotta näyttäisi siltä, että kaikki ovat samaa mieltä.

Vierailija
5/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:52"]

[/quote]

Rakas ystävä, tässä ei ole kyse "velvollisuudesta julkaista viestejä" vaan asioiden esittämisestä väärässä valossa; vaiennetaan toisinajattelijat, jotta näyttäisi siltä, että kaikki ovat samaa mieltä.

[/quote]

Niin, ja?

Jos se on palstan linja, se on ja sillä hyvä.

En minäkään saa tulla sinun kotiisi siirtämään sohvaa, koska mielestäni se olisi parempi toisella seinällä.

Vierailija
6/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse palstailen läppärillä. Eilen otin osaa 875- keskusteluun ja sain bannia niin että poksahti. Joka kerta kun yritin kirjoittaa vastauksen ja laitoin numerokoodin perään, saitti heitti minut "404 Sivua ei löydy" sivulle, eikä vastaukseni lähteneet minnekkään. Vasta tämän vuorokauden puolelle pystyn vastailemaan taas normaalisti.

On se kummallista, ettei enää mielipidettään saa ilmaista, vaan siitä heitetään heti bannit. No voisihan tuon ip-osoitteen käydä muuttamassa,  mutten jaksa veivata tämän kanssa. Sen kuitenkin sanon, että tällä foorumilla rajoitetaan sananvapautta todella törkeästi! Olen pöyristynyt, mutta en sanaton!

Vierailija
7/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan suurimman sanomalehden suurin keskustelufoorumi ei ole minun olohuoneeni. Se ei ole aidosti yksityinen, ei kenenkään henkilökohtainen, vaan se on olemassa, jotta ihmiset voisivat keskustella. Keskustelua ei ole se, että ensin määrätään mistä ollaan samaa mieltä, ja sitten ollaan, vaikka aggressiivisimmat keskustelijat kammettaisiinkin ulos - se on ihan eri asia, siinä yritetään pitää keskusteluilmapiiri sellaisena, että osallistujat eivät ole kaikki niin kuumissaan, että viestintä heikkenee kohti imeväistasoa. Niin kauan kuin argumentaatiota esiintyy,  pitäisi olla tila auki. Jotain rajaa nyt. Terveisin vihervasemmistolainen.

Vierailija
8/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaillut täällä monenmoisiin avauksiin vuosien ajan, mutta ikinä en ole bannia saanut. Sananvapaus ei tarkoita, että pitää kirjoittaa rumasti, halventavasti, haukkuen...

Vierailija
9/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kun ei ole yksityisen ihmisen oma olohuone vaan julkinen tila, jossa pitäisi voida vapaasti sanoa kaikki se minkä voisi muutenkin sanoa julkisessa tilassa jos haluaa.

Vierailija
10/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:55"]

[/quote]

Dii-dii-dii-di dii-dii-dii-di... foliota askarrellut viimeaikoina? :-D

Vierailija
11/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:07"]

On se kummallista, ettei enää mielipidettään saa ilmaista, vaan siitä heitetään heti bannit. No voisihan tuon ip-osoitteen käydä muuttamassa,  mutten jaksa veivata tämän kanssa. Sen kuitenkin sanon, että tällä foorumilla rajoitetaan sananvapautta todella törkeästi! Olen pöyristynyt, mutta en sanaton!

[/quote]

Sananvapautta on velvollisuus rajoittaa myös "supertörkeästi" bannaten, mikäli syyllistyt kunnianloukkaukseen tai yksityisyyttä loukkaavan tiedon levittämiseen. Mä taputin riemusta eilen ja toissapäivänä joka kerta kun ketju katosi. Ilmoittelinkin niitä aika hanakasti, kun mun mielestä ne ei olleet reiluja missään vaiheessa.

Vierailija
12/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:13"]

Olen vastaillut täällä monenmoisiin avauksiin vuosien ajan, mutta ikinä en ole bannia saanut. Sananvapaus ei tarkoita, että pitää kirjoittaa rumasti, halventavasti, haukkuen...

[/quote]

Sama täällä. Komppaan.

Vierailija
13/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palstahan on yksityisessä omistuksessa. Sanoma-yhtiön. He saavat itse valita millaisia kirjoituksia foorumillaan pitävät näytillä ja jättävät nettiin pyörimään, ja siihen ei ole kenelläkään oikeasti nokan koputtamista. Sananvapaus on ihan eri asia.

Ihan hyvä vaan, jos eilisestä spämmäyksestä jaettiin banneja, se oli lapsellista ja pilasi koko palstan toiminnan tuntikausiksi.

Vierailija
14/14 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:13"]

[/quote]

Sama täällä. Komppaan.

[/quote]

Samoin. En silti komppaa. Ymmärsin ainakin, ettei ap kirjoittanut mitään loukkaavaa, vaan oli kirjoittanut "väärään ketjuun". On myös sensuuria poistaa asiallisia aloituksia vain koska jotakuta ei aihe miellytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän