Kamala tilanne edessä. Kissa pitäisi päästää viimeiseen lepoon
Ei näe enää ja kuulokin heikkenee ilmeisesti. Vanhakin on jo. Helpotushan se hänelle olisi. Ei nauti elämästään enää.
Kommentit (29)
Kokemusta on kissa oli lähes 20v. Sinä sivutettin tunteet , Käytetiin järkeä!
mutsi 4.3. kirjoitti:
Niinhän se on. ap.
Rakkaus sattuu. Älä anna kisuparkasi kärsiä. Jotkut eläinlääkärit tekevät kotikäyntejä, ettei tarvitse kisuvanhusta matkalla stressata.
Mä oon tehnyt noin. Oli kamalaa mutta oikea ratkaisu. Sydämeen sattuu silti vieläkin. Siitä on 9 vuotta.
Lemmikin menetys on kauheaa ja sen lopullisen päätöksen tekeminen älyttömän vaikeaa. Lähiaikoina koettu, ymmärrän tuskasi.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus sattuu. Älä anna kisuparkasi kärsiä. Jotkut eläinlääkärit tekevät kotikäyntejä, ettei tarvitse kisuvanhusta matkalla stressata.
Mä oon tehnyt noin. Oli kamalaa mutta oikea ratkaisu. Sydämeen sattuu silti vieläkin. Siitä on 9 vuotta.
Pitää kysyä tuleeko kotiin. Tämä kissa ei ole ikinä pitänyt auton kyydissä olla. Aina hirveä ulina. ap.
Eläimille on onneksi mahdollisuus tarjota eutanasia. Sattuuhan se, mutta rakkautta on päästää irti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää kysyä tuleeko kotiin. Tämä kissa ei ole ikinä pitänyt auton kyydissä olla. Aina hirveä ulina. ap.
Moni eläinlääkäri tulee kotiin
mutsi 4.3. kirjoitti:
Sekä tunne että järki ovat sen puolella, että kissa päästetään lepoon. Millainen tunne sanoo että onpa kiva katsoa tuskissaan riutuvaa kissaa?
Jos eläinlääkäri on kissasi lopettamisesta samaa mieltä riittäisi se jo antamaan voimaa päättää ikävä asia. Muista sekin, että jos todellakin rakastat kissaasi ja välität sen hyvinvoinnista on joskus rakkautta antaa lähteä pois. Et voi surkutella itseäsi, jos kissasi voi huonosti. Ryhdistäydy ja tee se, mikä on sinun velvollisuutesi kissaasi kohtaan. Se on antanut sinulle jo koko elämänsä.
Oma piti lopettaa syyskuussa, potra poika oli vaikka ikää oli 19 v ja takana aika rankka elämän alku😿
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole kuin kissa. Ajattele ettei haise koko kämppä enää kuselle kun siitä pääset.
Normaalit ihmiset osaa puhdistaa kissan vessan niin ettei kämppä haise kuselle.
Tsemppiä, aina kamalaa menettää eläinystävä
Ajattele kissaa. Äkä itseäsi. Kissalle helppoa, nukutus ei tunnu juuri missään. Paras palvelus eläinystävälle auttaa AJOISSA. Itselle toki vaikeaa mutta surusta pääsee suremalla.
Kaksi kisulia mennyt. Ekalla joku mahasyöpä, alle 10v. Tokalla kilpirauhasen syöpä, melkein 20v.
Tiedä muusta mutta älä anna kärsiä.
Mikä muuten siinä että täällä annetaan piikki ja sitten vielä laitetaan sydämestä läpi?
Sairasta. En mokomaa barbariaa ole ikinä nähnyt USAn sarjoissa. Esim. Tri Pal etc.
Luulisi unilääkkeen riittävän.
Eläimet eivät ole itsetuhoisia. Anna hänen elää rauhassa vanhuudenpäiviään. Et voi odottaa että iäkäs ihminen tai eläin olisi yhtä energinen kuin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapiolla päin pläsiä kyllä se siitä sitten
Ilmiannettu
Snif
Voivoivoivoi,tää on niin surullista. Maailma on liian julma paikka.
Siis pystyisin jos ajattelisin, että se on vain ja ainoastaan eläimen parhaaksi. Mutta usein kyse on jossain määrin myös omasta mukavuudesta, ja silloin tulisi liian kova syyllisyys.
Niin?