Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavallinen haju jota et voi sietää/paras tuntemasi haju?

Vierailija
11.11.2021 |

Tuttavaani toi koiransa lähelleni, kauhea etiikan haju! Oli laittanut vahingossa rasvakeittimeen etikkaa ja kuulemma koko asunto löyhkää, koira haisi ainakin!
Myös valmisruokapakkaukset haisevat usein suoraan sanottuna pierulta, etenkin kanankoivet ja monet pitsat, lihapiirakat!
Useimmat hajuista aika pahoja!

Paras haju on nuotiolla paahtuva liha!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin haju on raaka kala.

Paras haju vai sanoisiko tuoksu on vauvan tuoksu.

Vierailija
2/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää purukumin hajua. Se on aivan järkyttävä. En kehtaa sanoa asiasta, jos joku tuttu jauhaa purkkaa, mutta aktiivisesti pyrin mahdollisimman kauas kyseisestä ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko se laittanut koiransakin rasvakeittimeen vai miksi se koira siltä haisi?

Vierailija
4/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko se kauhea etiikan haju hyvistä ihmisistä?

Vierailija
5/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napalmi aamulla uuh nam

Vierailija
6/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tuoksu on oman miehen deodorantti sekä se hänen ihossaan luonnollisesti olevan tuoksu.

Mies ihmettelee, kun imppaan joka päivä hänen kainaloitaan, jos vain mahdollisuuden saan.

Vierailija
7/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanin haju. Oksennan siitä. Oikeasti. Lempituoksuja on monia, mutta yksi tuo mieleen aina lapsuuden: sahatun laudan tuoksu.

Vierailija
8/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palava nuotio tuoksuu hyvältä samoin syreenit. Hajuja joista en piittaa on tupakan haju ja öljy.

Vierailija
9/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta miltä vauvan pitäisi tuoksua? Minä en haista vauvastani mitään erityisen ihanaa tuoksua, en oikein mitään tuoksua ylipäätään. Odotin tätä paljon, onkohan minussa jotain vikaa jos en haista vauvaani siten kuten monet...? Esikoinen 4 kk.

Vierailija
10/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito

Vierailija
11/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kerran haisunäätä ruiskuttanut. Se haju olisi hirveä. Näkö sumeni hajun tuottamista kyynelistä ja sisäänhengitys johti kouristaviin oksennuspuuskiin. Lamauttava haju! Meni vuosia että hajuaisti palautui, mieluummin ottaisin käärmeen piston kuin sen hajun!

Lääkäri huuhtoo minua jollain ammoniakilla mutta silti vain viikkoja, olin kalliovuorilla vaihto-oppilaana ja tuo haisunäätä oli avokattoisen auton jalkatilassa kun istuin autoon.

Muut juoksivat kauhistuneena pois eikä kukaan voinut tulla auttamaan minua kun tuo haju teki läpäisemättömän muurin ympärilleni.

Olin ihastunut tuohon poikaan jonka auto oli, hän heitti kaukaa päälleni ämpärillisen sadevettä ja mekkoon valui kastuneena yltäni kun kieriskelin maassa yrittäen saada hengitettynä. Se oli äärimmäisen noloakin mutta myös vaarallista. Luultavasti tuo haju ei koskaan lähtenyt siitä autosta vaikka sainkin suurimman osan eritteestä suoraan kasvoilleni

Vierailija
12/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakan haju 🤮. Kyrväntaustan haju 👅

Vierailija
13/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta miltä vauvan pitäisi tuoksua? Minä en haista vauvastani mitään erityisen ihanaa tuoksua, en oikein mitään tuoksua ylipäätään. Odotin tätä paljon, onkohan minussa jotain vikaa jos en haista vauvaani siten kuten monet...? Esikoinen 4 kk.

Vauvassa on se ominaistuoksu. En minäkään ymmärtänyt, mikä se vauvan ihana tuoksu on, mistä puhutaan. Luulen, että vauvan tuoksu on urbaani legenda, jota ihmiset toistelevat, koska se kuulostaa hienolta.

Vierailija
14/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai on sinappikone hyvän tuoksuinen eli paskan haju.

Vierailija
15/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sellainen happaman maidon haju.

Vierailija
16/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lie suitsuke, mutta haju niin kamala, että meinaan oksentaa aina kun joku kulkee ohi, joka käyttänyt.

Vierailija
17/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo Keravalta kirjoitti:

Silakan haju 🤮. Kyrväntaustan haju 👅

Kyllähän sellainen pesty penis on hyvä.

Vierailija
18/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Myös valmisruokapakkaukset haisevat usein suoraan sanottuna pierulta, etenkin kanankoivet ja monet pitsat, lihapiirakat!”

Säilöntäkaasu, jottei bakteerit kasva.

Vierailija
19/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpennun tuoksu 😍

Vierailija
20/33 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskannetty wc. Laventeli tai miehekäs hajuvesi.