Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen tylsä erikoinen mies ei kelpaa naisille

Vierailija
11.11.2021 |

NIin se on tullut huomattua kyllä. Yksinäinen tylsä.. erikoinen ja ujo ja huonot sosiaaliset taidot ja epävarma mies ei kelpaa naisille.

Kommentit (255)

Vierailija
221/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se siellä taas. Kyllä mulle yksi sellainen olisi kelvannut, en kelvannut sille.

Mulle kelpaisi moni kivan olonen nainen.. mutta en kelpaa tälläisenä oikein kellekkään.. olen sen huomannut.. kaikki miehet ei ole sosiaalisia ja minulla ei ole kavereita ollenkaan.. olen paljo yksin

Mulle kelpaisi moni kivan oloinen mies, mutta en kelpaa tälläisenä yhtään kenellekään. En ole sosiaalinen eikä minulla ole yhtään kaveria, olen täysin yksin. Olen yrittänyt kaikkeni saadakseni ja PITÄÄKSENI ihmisiä kaveripiirissäni, mutta epäonnistun tässä aina. En ole myöskään koskaan seurustellut saati harrastanut seksiä.

No, se ei muutu siitä valittamalla, sellaista se elämä on. Se ei ole ainoastaan miesten murhe, vaikka jotkut toksiset väittävätkin että naiset saavat aina ja ovat etuoikeutettuja. He eivät vain huomioi kuin vain niitä onnekkaita naisia. Tottakai tämä on minun henkilökohtainen tragediani, ihan niinkuin sinullakin. Mutta se ei helpota vastuuttamalla muita tai väheksymällä kaltaisiaan.

Vierailija
222/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se siellä taas. Kyllä mulle yksi sellainen olisi kelvannut, en kelvannut sille.

Mulle kelpaisi moni kivan olonen nainen.. mutta en kelpaa tälläisenä oikein kellekkään.. olen sen huomannut.. kaikki miehet ei ole sosiaalisia ja minulla ei ole kavereita ollenkaan.. olen paljo yksin

Mulle kelpaisi moni kivan oloinen mies, mutta en kelpaa tälläisenä yhtään kenellekään. En ole sosiaalinen eikä minulla ole yhtään kaveria, olen täysin yksin. Olen yrittänyt kaikkeni saadakseni ja PITÄÄKSENI ihmisiä kaveripiirissäni, mutta epäonnistun tässä aina. En ole myöskään koskaan seurustellut saati harrastanut seksiä.

No, se ei muutu siitä valittamalla, sellaista se elämä on. Se ei ole ainoastaan miesten murhe, vaikka jotkut toksiset väittävätkin että naiset saavat aina ja ovat etuoikeutettuja. He eivät vain huomioi kuin vain niitä onnekkaita naisia. Tottakai tämä on minun henkilökohtainen tragediani, ihan niinkuin sinullakin. Mutta se ei helpota vastuuttamalla muita tai väheksymällä kaltaisiaan.

Sama juttu mulle kelpaisi moni kiva nainen ja oon laskenut rimaa.. mutta en heikkolahjaisena ja erikoisena ja ujona ja tylsänä kelpaa kellekkään.. Kaverit on vuosia sit lähteny.. ja osa joi alkoholia.. päätin että heitän pellolle tommoset ihmiset ja oon vaikka yksinäinen.. no nyt sain työpaikan en ole tutustunut ihmisiin olen hyvin ujo ja mulle ei ihmiset juttele.. oon miettiny oisko autismia jopa.. ei olla koskaa tutkittu. Mutta kyllä nuorempana olin laiha ja komea kai menestyin naismarkkinoilla ja en ruikuttanut näin paljon. Tuntuu että elämä on joo tälläistä nykyää komeat sporttiset ja koulutetut uramiehet hyvällä palkalla vievät naiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu mulle kelpaisi moni kiva nainen ja oon laskenut rimaa.. mutta en heikkolahjaisena ja erikoisena ja ujona ja tylsänä kelpaa kellekkään.. Kaverit on vuosia sit lähteny.. ja osa joi alkoholia.. päätin että heitän pellolle tommoset ihmiset ja oon vaikka yksinäinen.. no nyt sain työpaikan en ole tutustunut ihmisiin olen hyvin ujo ja mulle ei ihmiset juttele.. oon miettiny oisko autismia jopa.. ei olla koskaa tutkittu. Mutta kyllä nuorempana olin laiha ja komea kai menestyin naismarkkinoilla ja en ruikuttanut näin paljon. Tuntuu että elämä on joo tälläistä nykyää komeat sporttiset ja koulutetut uramiehet hyvällä palkalla vievät naiset

Musta tuntuu että statusta ei ole.. kohta 37 v mies.. ja oon ollut vuosia pohjalla ja eläny työttömänä ja velkaantunut.. nyt on paljon velkaa ja vanha auto.. naisten silmis oon kai jotenki nollatapaus.. ja sillehän en voi mitään, ainaski oon nyt yrittäny kaikkeni tehdä töitä mutta en saa velkoja pois ja olen yksinäinen enkä tutustu enää tässä iässä ihmisiin.. tunnnen olevani hyvin kuopassa ja sille ei voi mitään.

Vierailija
224/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että statusta ei ole.. kohta 37 v mies.. ja oon ollut vuosia pohjalla ja eläny työttömänä ja velkaantunut.. nyt on paljon velkaa ja vanha auto.. naisten silmis oon kai jotenki nollatapaus.. ja sillehän en voi mitään, ainaski oon nyt yrittäny kaikkeni tehdä töitä mutta en saa velkoja pois ja olen yksinäinen enkä tutustu enää tässä iässä ihmisiin.. tunnnen olevani hyvin kuopassa ja sille ei voi mitään.

Lisäksi en kai oo pitäny itsestäni niin huolta.. olen vanhentunut lihonut ja rupsahtanut.. ikä myös vaikuttaa.. Huomaan ison eron ettei naiset enää edes katso päälle ja kiinnostu mitä se oli joskus 10 v sitte.

Vierailija
225/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta miehet.. tajua nyt se.. Niin lähtiskö joku nainen treffeille hiljasta on.. enkö kelpaa?

Lähtisitkö sinä tälläisen lannistuneen naisen kanssa treffeille, sellaisen josta paistaa jo kauas kiinnostuksen puute. Siinä sussa sai jotain irti, kun vastasit siihen ludeviestiin, kerroit tuohduttuasi, että mitä hyvää sinussa on. Vähän oli jo kiinnostavampaa silloin.

Vierailija
226/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyää näkee vain komeita sporttisia miehiä lähinnä ulkomaalaistaustasia naisten kanssa.. ja ovat parisuhteessa. tuntuu vain jotenki pahalta ku naiset ei kukaan juuri mussa nää mitään.. olenko muka niin pohjalla olen tätä miettinyt.. no ensinnäki en juo joka vloppu ja kännää tuola en polta.. ja käyn töissäki.. ilmeisesti tommoset ei merkkaa mitään.

Vierailija
227/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta miehet.. tajua nyt se.. Niin lähtiskö joku nainen treffeille hiljasta on.. enkö kelpaa?

Lähtisitkö sinä tälläisen lannistuneen naisen kanssa treffeille, sellaisen josta paistaa jo kauas kiinnostuksen puute. Siinä sussa sai jotain irti, kun vastasit siihen ludeviestiin, kerroit tuohduttuasi, että mitä hyvää sinussa on. Vähän oli jo kiinnostavampaa silloin.

lähtisin kyllä koska me olemme aika samanlaisia.. ja oon miettiny että pitäs löytää samanlainen nainen kun minä olen.. mutta ilmeisesti ei niitä vain löydy,, kaikki on kauniita koulutettuja naisia ja rahaa näyttää olevan.. ei ihan mun juttu tommoset naiset.+ tinder naiset.

Vierailija
228/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mun ulkonäkökään ei enää tässä iässä kiinnosta.. mitä kiinnosti nuorempana.. naiset helposti lähti tapaa.. nyt ilmottaa vain heti ei sori kiinnosta.. tai en osaa tutustua ja jutella naiselle. No ei sille voi mitään jos rupsahtaa.

Vierailija
229/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettikööt sitte naiset komeita ura status miehiä.. jos semmoset kelpaa.. että onnea vaa.. emmä jaksa miettiä enää ikinä ja stressata.. on tässä jo vuosia oltu yksin ilman naisen läheisyyttä.

Vierailija
230/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI vain ymmärrä noita naisia ollenkaan.

Vierailija
231/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kuule, onhan niitä hiljaisia, yksinäisiä ja luonnehtimiasi naisia myös olemassa, kyllä sinä nyt jotain lohdutusta kaipaat. Onnea ja hyvää jatkoa elämänkumppanin etsintään ♥️

On, mutta samanlainen nainen kun minä olen.. ei sitä löydy mistään.

Heikkolahjaisia, kehitysvammaisia ja/tai mielenterveysongelmaisia naisia voi löytyä jostain päiväkeskuksista, kuntouttavasta työtoiminnasta yms. Mutta niissä on yleensä sääntönä ettei ketään saa ahdistella.

Minä olen mielenterveysongelmainen nainen (vaikea-asteinen masennus on viimeisin diagnoosi) ja kyllä olen ihan normaalissa työelämässä ja elän omistusasunnossani ilman mitään holhousta. Toki käyn terapiassa mutta noin muuten, en ole mikään laitospotilas.

Vierailija
232/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kuule, onhan niitä hiljaisia, yksinäisiä ja luonnehtimiasi naisia myös olemassa, kyllä sinä nyt jotain lohdutusta kaipaat. Onnea ja hyvää jatkoa elämänkumppanin etsintään ♥️

On, mutta samanlainen nainen kun minä olen.. ei sitä löydy mistään.

Heikkolahjaisia, kehitysvammaisia ja/tai mielenterveysongelmaisia naisia voi löytyä jostain päiväkeskuksista, kuntouttavasta työtoiminnasta yms. Mutta niissä on yleensä sääntönä ettei ketään saa ahdistella.

Minä olen mielenterveysongelmainen nainen (vaikea-asteinen masennus on viimeisin diagnoosi) ja kyllä olen ihan normaalissa työelämässä ja elän omistusasunnossani ilman mitään holhousta. Toki käyn terapiassa mutta noin muuten, en ole mikään laitospotilas.

No kelpaisinko sulle olen heikkolahjainen mies.. enkä saa normaalia naista.. ja kuulemma mun pitäs ottaa mt potilas?

Vierailija
233/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettikööt sitte naiset komeita ura status miehiä.. jos semmoset kelpaa.. että onnea vaa.. emmä jaksa miettiä enää ikinä ja stressata.. on tässä jo vuosia oltu yksin ilman naisen läheisyyttä.

Lopeta miettiminen sitten ja näiden ruikutusketjujen tekeminen.

Vierailija
234/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ihmettelen miksi en edelleen kelpaa?

Vierailija
235/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vaan tajuta.. yksin keskustelua ja ketään ei kiinnosta

Vierailija
236/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pelottava. Kannattaa hoitaa se pää kuntoon ennen kuin yrittää saada ketään naista :/

''

En ole pelottava.. ja olen komea ja pitkä.. ja mulla elämä rullaa on vakituinen työ ja kaikki kunnossa.. en juo en polta.. siis naiset mikä teitä vaivaa?

Mikä meitä vaivaa? Ollaanko me jotain velvollisia seurustelemaan kaikkien maailman miesten kanssa? Miksi itse et seurustele naapurin Matin kanssa koska Matilla on miehenpuute? Mikä sua vaivaa? Mikä oikein kuvittelet olevasi että pidät naisia velvollisina lankeamaan jalkojesi juureen? Minä, nainen, en ole koskaan seurustellut ja toki olen miettinyt mikä minussa on vialla kun en kelpaa kenellekään. Aikaa myöten asenteeni on muuttunut enkä enää haluakaan seurustella (minulla on liikaa ongelmia parisuhteeseen). Sensijaan olen muille ihmisille ystävällinen. Ei minun tarvitse pitää esim työkavereista, mutta minulle tulee hyvä mieli siitä että olen muille ystävällinen. Olen edelleen yksinäinen ja kärsin siitä, mutta se helpottaa oloani kun saan olla muille mukava. Kokeile, niin voit huomata että siitä toisten syyttelyn sijaan voi saada positiivisempaa vuorovaikutusta kun olet mukavampi.

Vierailija
237/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pelottava. Kannattaa hoitaa se pää kuntoon ennen kuin yrittää saada ketään naista :/

''

En ole pelottava.. ja olen komea ja pitkä.. ja mulla elämä rullaa on vakituinen työ ja kaikki kunnossa.. en juo en polta.. siis naiset mikä teitä vaivaa?

Mikä meitä vaivaa? Ollaanko me jotain velvollisia seurustelemaan kaikkien maailman miesten kanssa? Miksi itse et seurustele naapurin Matin kanssa koska Matilla on miehenpuute? Mikä sua vaivaa? Mikä oikein kuvittelet olevasi että pidät naisia velvollisina lankeamaan jalkojesi juureen? Minä, nainen, en ole koskaan seurustellut ja toki olen miettinyt mikä minussa on vialla kun en kelpaa kenellekään. Aikaa myöten asenteeni on muuttunut enkä enää haluakaan seurustella (minulla on liikaa ongelmia parisuhteeseen). Sensijaan olen muille ihmisille ystävällinen. Ei minun tarvitse pitää esim työkavereista, mutta minulle tulee hyvä mieli siitä että olen muille ystävällinen. Olen edelleen yksinäinen ja kärsin siitä, mutta se helpottaa oloani kun saan olla muille mukava. Kokeile, niin voit huomata että siitä toisten syyttelyn sijaan voi saada positiivisempaa vuorovaikutusta kun olet mukavampi.

Kyllä teitä todellaki vaivaa! Minä naiset on kehunut oletpa kivan näkönen mies.. sussa ei ole mitää vikaa ja olet kivan pitkä.. Miksi se jää sanomisen asteelle naiset? Miksi.. Miksette halua tavata ja tutustua.

Vierailija
238/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto teitä oikee vaivaa.. ymmärtäisin jos olisin jotenki tosi ruma tai lihava ja lyhyt.. mutta en todellakaan ole.. mikä hitto teitä vaivaa oikeesti?

Vierailija
239/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu jälleen asiattomaksi kommentilla yksinpuheluprovo.

Ei näitä jaksa.

Ei ole pakko lukea.

Vierailija
240/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO IHAN SAMA MENKÄÄ NAISET KATTOMAA PEILIINNE NIRPPANOKAT NIRSOT PISSIKSET

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi