Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen tylsä erikoinen mies ei kelpaa naisille

Vierailija
11.11.2021 |

NIin se on tullut huomattua kyllä. Yksinäinen tylsä.. erikoinen ja ujo ja huonot sosiaaliset taidot ja epävarma mies ei kelpaa naisille.

Kommentit (255)

Vierailija
201/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ei ihan normaaliin 37-vuotiaan miehen käytökseen kuulu ostareilla ja kahviloissa naisten ja parien tuijottelu. Itse olet sanonut että tuijotat pariskuntia ja  olet vihainen ja katkera.

Mutta kerrohan nyt miten paljon se terapia on auttanut? Kun sitä ei mistään huomaa, ja sentään kuukausia aikaa kun sen aloitit.

No minä kyttään.. koska olen naishullu.. kaipaan itekki omaa naista ja ottaa naista kädestä kii ja olla naisenkaa ja haluan et nainen oikeesti tykkää musta tälläsenä ku olen... monesti oon aina se yksinäinen joka on nurkassa tai kahvilassa yksin.. kyllä olen katkera ja kyllästynyt itseeni ja omaan elämään.. nykyään veloissa ja käyn töissä ja rahaa ei ole

Vierailija
202/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ei ihan normaaliin 37-vuotiaan miehen käytökseen kuulu ostareilla ja kahviloissa naisten ja parien tuijottelu. Itse olet sanonut että tuijotat pariskuntia ja  olet vihainen ja katkera.

Mutta kerrohan nyt miten paljon se terapia on auttanut? Kun sitä ei mistään huomaa, ja sentään kuukausia aikaa kun sen aloitit.

No minä kyttään.. koska olen naishullu.. kaipaan itekki omaa naista ja ottaa naista kädestä kii ja olla naisenkaa ja haluan et nainen oikeesti tykkää musta tälläsenä ku olen... monesti oon aina se yksinäinen joka on nurkassa tai kahvilassa yksin.. kyllä olen katkera ja kyllästynyt itseeni ja omaan elämään.. nykyään veloissa ja käyn töissä ja rahaa ei ole

Ei varmaan ole auttanut mitään.. paitsi lopetin alkoholin käytön ja baarit ja poistin tinderin.. voinu paremmin.. mutta nyt en saa mistään naista.. vaikka on vakituinen työ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten se terapia menee? Mikset vastaa? Vai etkö siellä enää käykään?

Kun mitään tulosta ei ole alkanut näkyä vaikka kuukausia sitten aloitit. Siksi vain kysyn. Vastaa!

Vierailija
204/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten se terapia menee? Mikset vastaa? Vai etkö siellä enää käykään?

Kun mitään tulosta ei ole alkanut näkyä vaikka kuukausia sitten aloitit. Siksi vain kysyn. Vastaa!

Käyn kyllä.. en osaa sanoa.. käyn nyt vaan.. ei saisi olla chatissa ja yrittää naisia terapeutin mukaan ja kirjotella tänne.. oon kai tosi sekasin kaipaan niin hullusti naista.

Vierailija
205/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nykyää saisi edes seksiseuraa.. En halua maksullisiin.. Mutta haluaisin naista ja seksiseuraa en ole hetkeen saanut?

Vierailija
206/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi ihan hyvin tavis pullukka seksille.. mut en kelpaa heille.. en ymmärrä

Vierailija
207/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus mitä paskaa. Jätkä on joku varttivajaa ruikuttaja ja te jaksatte ottaa sen horinat tosissaan 🙄 Parempi olisi, kun kukaan ei vastaisi sille mitään 😒

Vierailija
208/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja parisuhteessa olin kivan 30 tavis pullukan kanssa joka oli kaunis ja seksikäs.. se löysi mut baarista.. nyt en käy baareissa ja en tutustu ollenkaa naisiin missään

Vierailija
209/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sivusta; minun mielestäni Allun terapeutti toimii nyt eettisesti väärin, kun jatkaa terapiaa joka ei kerta kaikkiaan toimi.

Allu maksaa terapiakäynnei´stä jotka ovat turhia.  Ja Kela korvaa niistä osan veronmaksajien rahoilla. Onko tuo oikein?

Vierailija
210/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tsiisus mitä paskaa. Jätkä on joku varttivajaa ruikuttaja ja te jaksatte ottaa sen horinat tosissaan 🙄 Parempi olisi, kun kukaan ei vastaisi sille mitään 😒

Juu no livenä en ruikuta esim töissä.. olen erilainen mutta täälä ruikutan ja mun tekis mieli naista.

Vierailija
211/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sivusta; minun mielestäni Allun terapeutti toimii nyt eettisesti väärin, kun jatkaa terapiaa joka ei kerta kaikkiaan toimi.

Allu maksaa terapiakäynnei´stä jotka ovat turhia.  Ja Kela korvaa niistä osan veronmaksajien rahoilla. Onko tuo oikein?

No mä oon kuulemma sit sekopää heikkolahjainen dysfasia.. ja en tajua mistää mitää.. sosiaaliset taidot huonot.. epävakaa.. rahat aina loppu ja velkaantunut

Vierailija
212/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja parisuhteessa olin kivan 30 tavis pullukan kanssa joka oli kaunis ja seksikäs.. se löysi mut baarista.. nyt en käy baareissa ja en tutustu ollenkaa naisiin missään

Ja se kiva tavis pullukka ptkaisi sinut pellolle oliko se nyt kolmen kuukauden päästä?

Ja sinä aloit vainota sitä ja se joutui turvautumaan veljensä ja veljen kavereitten apuun että pääsi sinusta eroon.

Näin olet kertonut Suomi24 sinkut-palstalla.

Vierailija
213/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi ihan hyvin tavis pullukka seksille.. mut en kelpaa heille.. en ymmärrä

Arvaat varmaan itsekin, että tavispullukat naiset kelpuuttavat seksiin vain top10% miehiä koska seksimarkkinat ovat niin kilpaillut ja miehet niin epätoivoisia.

Näin kerran Jodelissa viestin että 105kg nainen etsii 5 vuotta nuorempaa timmiä söpöä miestä.

Ajattele, että ryhävalaan kokoisella naisella on ylipäätänsä vaatimuksia miehelle?

Vierailija
214/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se kiva tavis pullukka ptkaisi sinut pellolle oliko se nyt kolmen kuukauden päästä?

Ja sinä aloit vainota sitä ja se joutui turvautumaan veljensä ja veljen kavereitten apuun että pääsi sinusta eroon.

Näin olet kertonut Suomi24 sinkut-palstalla.

Kyllä näin on... ei jaksanut ku olin työtön ja ilmeisesti en tajua jätti vaan mut

Vierailija
215/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaat varmaan itsekin, että tavispullukat naiset kelpuuttavat seksiin vain top10% miehiä koska seksimarkkinat ovat niin kilpaillut ja miehet niin epätoivoisia.

Näin kerran Jodelissa viestin että 105kg nainen etsii 5 vuotta nuorempaa timmiä söpöä miestä.

Ajattele, että ryhävalaan kokoisella naisella on ylipäätänsä vaatimuksia miehelle?

Just joo no mulla on ylipainoa painan yli 100 kg.. mutta olen pitkä ja kyllä pitäisi tällä naamalla saada tavis pullukkaa.. ihme touhua.. jos naiset on noin pinnallisia antaa olla.

Vierailija
216/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmettä tavis pullukoita vaivaa.. oon itekki ylipainonen mies.. mutta en saa millää tavis pullukkaa.

Vierailija
217/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmettä tavis pullukoita vaivaa.. oon itekki ylipainonen mies.. mutta en saa millää tavis pullukkaa.

Nirsous heitä vaivaa.

Nykypäivänä se menee niin, että kun treenaat itsesi normaalipainoiseksi tai atleettiseksi niin sitten vasta pullukat kiinnostuu.

Hoikat naiset ei kiinnostu edes tuossa vaiheessa vaan hoikat naiset vaatii mieheltä top10% naamaa, pituutta ja lääkäri/juristi/lentokapteeni-statusta.

Vierailija
218/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nirsous heitä vaivaa.

Nykypäivänä se menee niin, että kun treenaat itsesi normaalipainoiseksi tai atleettiseksi niin sitten vasta pullukat kiinnostuu.

Hoikat naiset ei kiinnostu edes tuossa vaiheessa vaan hoikat naiset vaatii mieheltä top10% naamaa, pituutta ja lääkäri/juristi/lentokapteeni-statusta.

Just joo.. no mitä ihmettä.. ei kiinnosta laihduttaa naisten takia... mulla on kaljamaha.. mutta olen ennenkin saanut seksiä ja naista kaljamahalla.. en todellaka amuutu naisen takia.. hommatkoo rikkaan juristin ei mua kiinnosta

Vierailija
219/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te naiset meinaatte? Mistä nykyää saisi seksiä?

Vierailija
220/255 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nirsous heitä vaivaa.

Kyllä näyttää olevan monet nirsoja.. itekki laskenut rimaa silti ei kelpaa.. ei mullekkaa kaikki kelpaa.. joo ei todellakaa.. olen itsekki nirso

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan