Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: onko olemassa naisia, jotka EIVÄT haaveile isosta?

Vierailija
28.01.2015 |

Juteltiin joukkueen saunaillassa aiheesta ja kaikilla tämä oli salainen fantasia. 

Onko jollekin teistä peniksen koko merkityksetön asia?

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:33"]

Naisena en kyllä ymmärrä ollenkaan noita "iso vain sattuu, siitä on vain haittaa jne." Siis oletteko te edes aikuisia naisia vai pienimunaisia miehiä tekeytyneinä naisiksi? Itsekin olen nuori, synnyttämätön, mielestäni aika tiukan tavaran omaava ja silti sen isonkin kalun olen ottanut sisälleni ja ihan hiton namilta tuntuu. Ei sitä tietenkään yhdellä työnnöllä pohjaan survaista, vaan pikkuhiljaa kiihottuessa tulee tilaa.

[/quote]

Miehenä sanon, vain väljätussuiset päästelee tällaisia tarinoita. Tiukka pimppi sykkii ja napakoituu kun työntelen keskimittaistani kohti orkkua.

[/quote]

Anna tulla vaan kaikki paha olo ulos, kyllä sen ymmärtää että harmittaa, kun omaa vain sen keskivertopippelin! Nylkytä sinä sillä, kun et muutakaan voi!

Vierailija
2/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en haluaisi isoa, ennen ekaa lasta sattui keskimittainenkin, eikä aina meinannut mahtua edes sisään, jos oli pidempi tauko. Miestäkin kuulemma melkein sattui. Nykyään se keskimittainen tuntuu juuri sopivalta ja hyvältä, yhtään isompaa en haluaisi. Haluan nauttia seksistä, en tuntea kipua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täten ilmoittaudun: en haaveile. On mulla parempiakin haaveita. Sitä paitsi kerran olen seurustellut tuollaisen isovehkeisen kanssa, eikä se tuntunut yhtään sen kivemmalta kuin tavallinenkaan. Allekirjoitan täysin sen väitteen, ettei koolla ole väliä, vaan sillä miten sitä käyttää. Ja oikeastaan vielä enemmän sillä, millainen ihminen sen vehkeen omistaa ja millainen suhde muutoin on. Näin ihan oikeasti.

Vierailija
4/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile isosta, mutta en ehkä sanoisi että koko on ihan merkityksetön asia.
Olen huomennut että minusta seksi tuntuu parhaalta aika normaalikokoisen kanssa, tosin en sitten tiedä mikä nyt on normaali ja mikä ei. Mutta nykyisellä on vähän pienempi kuin edellisillä ja voi luoja, parasta seksiä ikinä (ja minuun ei satu seksin aikana!).
Jos miehellä on iso, minuun sattuu tai koko seksi menee siihen että keskityn rentoutumaan. Mulla on kyllä tosiaan aika helvetin tiukka itselläni, että siinähän se "vika" on.
Vastaukseni on siis, että ei mikään megamuna eikä prinssinakki, vaan aivan tavallinen on paras.

Vierailija
5/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haaveile. Ei ole mitään merkitystä. Parempi olla tavallinen, ei ainakaan tarvitse varoa ettei satu. En edes näe isossa peniksessä mitään haaveiltavaa.

Vierailija
6/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut koskaan yhtään seksifantasiaa, jotka liittyisivät peniksen kokoon. Omalla miehelläni on omien sanojensa mukaan "pieni", mutta itse en osaa arvoida pitääkö paikkansa kun olen vain kahden miehen kanssa seksiä harrastanut. Joka tapauksessa olen itse ollut siihen tyytyväinen :D

Vierailija
7/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minusta on eri asia haaveilla kuin haluta käytännössä. Itse kyllä masturboidessa usein haaveilen saavani isoa, vaikka todellisuudessa saattaisikin sattua (ei tosin kokemusta).

Vierailija
8/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erityisesti peniksen paksuuteen liittyvä hyvin voimakas viehtymys, ja kyllä se on suurin fantasiani, mutta nautin suunnattomasti myös oman mieheni keskikokoisesta.

Vierailija
9/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso tekee kipeää, ei kiitos! Mieluummin otan tavallista pienemmänkin kuin normaalia isomman. Seksi on silloin rennompaa.

Vierailija
10/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile. En ole koskaan haaveillut. Olen tyytyväinen seksielämääni keskikokoisen omistavan mieheni kanssa.

Vierailija
11/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti iso menee liian syvälle. Mutta en valita, avokin iso muna jopa näyttää paremmalta ku joku perus 15 cm.

Vierailija
12/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut dildojen muodossa erikokoisia peniksiä. Niin te muutkin voitte tehdä. Ihan kiva lisä vaikka siihen pariseksiin.

Vierailija
13/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile. Siitä tosin haaveilen, että saisin joskus kumpoanin jonka kanssa ylipäätään harrastaa seksiä...

Vierailija
14/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalun koko ei tosiaan ole ihan sama. Minä haluan n.18 senttisen. Mutta paljon suuremmista en pidä, ne on vaan vaikeita, sattuu ja turruttaa paikat

Vierailija
15/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta iso ja paksu on kyllä visuaalisesti ja mielikuvissa todella kiihottava, mutta käytännössä vähän hankala.

Vierailija
16/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile. Minulle keskimittainen on hyvä. Olen maannut miesten kanssa, joilla on ollut hyvin pieni ja hyvin iso, eivätkä kumpikaan noista ollut hyvä minulle. Pieni ei tuntunut missään, iso ei mahtunut suuhun eikä perään ja pimppaankin sattui.

Vierailija
17/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile, aika monet muut jutut painavat seksissä enemmän kuin koko. Pitkän parisuhteen viimeisillä henkäyksillä sitä haaveilee ihan muunlaisista jutuista. N40

Vierailija
18/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia ja avioliittoa oli poikakaveri jolla oli liian iso, yhdynnät ei onnistuneet. Keskikokoinen on paras. Liian pieni taas ei kiinnostais ollenkaan.

Vierailija
19/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:29"]

Kalun koko ei tosiaan ole ihan sama. Minä haluan n.18 senttisen. 

[/quote]

Mitenkäs olet ratkaissut kun tuollaista ei tule vastaan ihan helposti? Eleletkö mieluummin yksin kuin vaikkapa tuollaisen 15 senttisen omaavan kanssa?

Vierailija
20/97 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä oikeastaan haaveile. Mun poikaystävällä on ihan tavallisen kokonen ja välillä jossain tietyissä asennoissa sekin tuntuu menevän melkein liian syvälle että alkaa sattua. Eli ei lisää pituutta kiitos. Hieman paksumpi kyllä ei haittais...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi