Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ketään kelle puhua..

Vierailija
28.01.2015 |

Mulla ei oo ketään kenelle puhua mistään.. mua vähän väliä ahdistaa kaikki ihme asiat ja tunnen itseni huonoksi. Mieheni ex oli tullut vahingossa raskaaksi yhdestä kerrasta kun ilmeisesti kortsu oli mennyt rikki (tai tämä kävi heillä 2kertaa) kun taas minä seurustelin nuorempana vuoden ilman ehkäisyä eikä mitään ja nyt miehen kanssa päätetty että lapsi tulee jos tulee ja olen ollut 2kk syömättä pillereitä eikä mitään. Ahdistaa niin paljon ja tunnen itseni jotenkin vaan niin huonoksi. Tiedän ettei 2kk ole pitkä aika, mutta häiritsee tuo kun nuorenakin vuosi ilman ehkäisyä enkä tullut raskaaksi.. ahdistustani lisää myös se, että aikaisemmin mies kehui minua paljon ja kosketti paljon, nykyään ei paljoa kehu paitsi seksin aikana ja ei välttämättä edes halaa takaisin jos menen halaamaan häntä kun hän istuu vaikka sohvalla. Olen kysynyt mieheltä miksei enää kehu mutta vastaa että niiden asioiden pitäisi olla itsestäänselvyyksiä. Ennen otti monesti yöllä kainaloon, nyt ei ole pitkään aikaan ottanut. Turhia juttuja mutta ahdistaa ja surettaa, varsinkin kun ei pahemmin kavereita ole.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:40"]Ei minullakaan ketään kelle puhua tietyistä asioista. Siksi varmaan jäänyt roikkumaan jollekkin keskustelupalstalle, vaikka aikaisemmin päätin etten minä nyt ainakaan. Ja miten kävi. Voi helevetti. Puran ajatuksiani ja tuntemuksiani jollain ihime palstalla. Meni vähän ohi aloittajan aiheesta, johon en pysty mitään sanomaan itse, sori. Mutta kaikkea hyvää ja aurinkoa sinulle ap. 
[/quote]

Samasta syystä itsekkin tänne hakeuduin ! :) samoin sinulle! Ap

Vierailija
22/32 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo enempää mielipiteitä tai vastauksia kenelläkään? :/ ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin kun mies katsoo mua tai selittää juttujaan niin en pysty olla hymyilemättä vaikka olo olis ollut miten huono :D ap

Vierailija
24/32 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hommaa kavereita ja elämä. Jos pitäiti valita mies vai kaverit, valitsisin kaverit ilman epäilystäkään.

Vierailija
25/32 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika takertujalta? En minä ainakaan halua mitään 24/7 hempeilyä mieheni kanssa. Se kuuluu sinne deittailuvaiheeseen, ei parisuhteeseen. En halua, että minua tullaan halailemaan silloin kun tiskaan, haluan vain saada tiskit tiskattua.

Vierailija
26/32 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:08"]No hommaa kavereita ja elämä. Jos pitäiti valita mies vai kaverit, valitsisin kaverit ilman epäilystäkään.
[/quote]

No kerroppa kuule mistä mä niitä kavereita hommaan ? Kyllä mä tällä hetkellä ton miehen valitsisin, siihen on aina ollut luottaminen toisinkuin noihin mun ex "kavereihin" jotka salailivat multa tärkeitä asioita puoli vuotta vain koska joku vähemmän tuttu sanoi ettei saa kertoa. Sitten vielä väitettiin ettei olla tehty mitään väärää. Ap

Vierailija
27/32 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:15"]Kuulostat aika takertujalta? En minä ainakaan halua mitään 24/7 hempeilyä mieheni kanssa. Se kuuluu sinne deittailuvaiheeseen, ei parisuhteeseen. En halua, että minua tullaan halailemaan silloin kun tiskaan, haluan vain saada tiskit tiskattua.
[/quote]

Ehkä sulla se kuuluu sinne deittailuun mutta kyllä mun mielestä ihan suhteeseenkin kuuluu toisen koskettaminen ja kehut. Eikä mielestäni ole takertumista jos minä lähden töihin jo 6 jälkeen ja mies tulee kotiin 5-8 aikaan illalla ja sen jälkeen haluaisin olla mieheni lähellä ja saada kosketuksia. En halua että suhteessa ainoat kehut ja kosketukset tulevat seksin aikana, koska mielestäni suhde pysyy hyvänä niin kauan kun muistetaan huomioida toista. Ap

Vierailija
28/32 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä; jos mieleni on haikea siitä että mies ei koske tai sano kehuja niin ei tee myöskään mieli seksiä, toisin kuin hyvällä mielellä sitä tekee paljonkin mieli. Yritin mieheltä vähän kysellä eilen ja hän sanoi että "tässä on vaan nyt ollut niin paljon kaikkea" ja halasi tiukasti.. mutta kun toikin on niin ailahtelevaa. Jos se yhtenä päivänä kehuu ja hakeutuu itse mun lähelle niin sen jälkeen se saattaaviikkoja olla sellanen ettei edes halaa takaisin. Ja tätä juuri ihmettelen, koska ennen tuli kotiin iloisesti halaamaan ja haki kosketusta paljon. Ap

Vierailija
29/32 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuule, alkaa vaikuttaa siltä ettei sulla ole omaa elämää eikä oikein itsetuntoa. Miksi joku kohtelisi sua kuin prinsessaa, kun et itsekään usko olevasi sellainen.
Ala tehdä itsestäsi kiinnostavaa. Opettele pitämään itsestäsi, älä roiku toisessa.
Onko sulla jotain omaa? Harrastatko jotain? Mikä sun intohimo on?
Hanki uusia ihmisiä elämääsi, jos ne kolme entistä kaveria ovat pois pelistä. Älä ruikuta vaan tee itsellesi jotain!

Vierailija
30/32 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:52"]Jätä se sika heti! Ansaitset parempaa. [/quote] En aio miestä myöskään jättää vaan haluan tietää että mistä ihmeestä tämä kaikki nyt johtuu ja haluan saada sen saman yhteyden ja onnen meidän välille mikä vielä joitakin kuukausia sitten oli. Ap

[/quote]

Niinhän sinä haluat, mutta toinen asia on, että tuleeko sitä koskaan tapahtumaan. 

Mies - ilmeisesti olette aika nuoria, joten voisi puhua pikemminkin pojasta - ei vaan enää pidä sinua niin innostavana kuin aikaisemmin ja sinä yrität tehdä itseäsi tykö, mikä saa hänet perääntymään entisestään. 

Tuohon tilanteeseen ei ainakaan lapsia, pliis!!!!!!!!

Vierailija
31/32 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat lapsen tuollaisen miehen kanssa? Eihän hän tunnu kunnioittavan sinua

Vierailija
32/32 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sinäkin ottaisit vähän etäisyyttä? Menisit vaikka vanhempiesi luokse, miettisit asioita rauhassa ja tekisit niitä juttuja mistä nautit? Usein pieni etäisyys tekee vain hyvää, molemmilla on tilaa elää hetki myös omaa elämää. Mun mielestä ois tärkeää, että etsit nyt itsellesi myös harrastuksia ja yrität tutustua uusiin ihmisiin. Jos parisuhde on ainoa ihmissuhde, jossa voit purkaa asioita, tukehdutat miehesi. Ja ennen kaikkea itsesi.