Kiva, pompin roskia viemään ja kesken hypyn tajusin että liivit jäi kotiin
Ei sitten auttanut kuin hiipiä selkä suorana eteenpäin, ja kun pääsin eroon roskapusseista, palata kotiin utareita käsillä peittäen.
Kyllä naapurit ehti tuijottaa kun lolloilin menemään.
Kommentit (18)
Onnekas. Ma olisin tyrmännyt itseni.
Vierailija kirjoitti:
😛 Minkä ikäinen ja kokoinen?
Vanha, sopivan ikäinen ja kokoinen!
Meno vissiin näytti lähes samalta kuin olisi lehmät päässeet keväällä laitumelle ensimmäistä kertaa talven jälkeen. Siinäkin saa utareet melkosta kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Meno vissiin näytti lähes samalta kuin olisi lehmät päässeet keväällä laitumelle ensimmäistä kertaa talven jälkeen. Siinäkin saa utareet melkosta kyytiä.
Kyllä tyylilyyli hyllyi ja lolloili menemään.
Vanha, sopivan ikäinen ja kokoinen![/quote]
Vanhemmalla iällä on jo vapaus lolloilla🤣
Kuka käyttää liivejä? Siitä saa riipputissit.
Mä olen niin laiha luikku, että naapurit ei edes huomaa pimeällä.
Vapaasti saa hyppiä ja pomppia.
Ainut mikä voi mennä vikaan, on se että roskat leviää pitkin ja poikin...
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin laiha luikku, että naapurit ei edes huomaa pimeällä.
Vapaasti saa hyppiä ja pomppia.
Ainut mikä voi mennä vikaan, on se että roskat leviää pitkin ja poikin...
Sinähän voit viedä roskat vaikka ilman paitaa..... Eeehhhehhehheeee hohohohoo hahhahhaa mikä läppä
Vierailija kirjoitti:
Isorintaisemman on pakko, käy selän päälle.
Onhan joillain lehmilläkin ( siis oikeilla lehmillä, niillä eläimillä) tukiliivejä.
Minä otan housut pois aina roskia viedessä, ettei napa näy. Kulli on sopivasti navan peittona.
Sinähän voit viedä roskat vaikka ilman paitaa..... Eeehhhehhehheeee hohohohoo hahhahhaa mikä läppä[/quote]
En ole nudisti.
No TROLOLLOO ja iltaa naapuri! Sain kyllä unohtumattoman videon tuosta roskareissustasi, juuri arvon laitanko someen vaiko enkö.
Vierailija kirjoitti:
Minä otan housut pois aina roskia viedessä, ettei napa näy. Kulli on sopivasti navan peittona.
Ai kamala🤣🤣🤣🤣
Ps. Hyvä kun annoit tuntomerkkisi.
Naapuri oli laittanut kuvasi ilmoitustaululle ja kyseli, kuka tunnistaa öisen hiippailijan...
Nythän se selvisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isorintaisemman on pakko, käy selän päälle.
Onhan joillain lehmilläkin ( siis oikeilla lehmillä, niillä eläimillä) tukiliivejä.
No kai kun ihminen jalostaa lehmän jättitissiksi, niin keksii sille sitten liivitkin 🙁 ei lehmä itse laita olkainta Olkan olkaan.
😛 Minkä ikäinen ja kokoinen?