Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hupini treffeillä: kerron että olen lentäjä...

Vierailija
11.11.2021 |

...mutt jätän etuliitteen mainitsematta. Olen oikeasti vain simulaattorilentäjä virtuaalisessa lentoyhtiössä. Oikeasti olen kiveäkin tylsempi diplomi-insinööri, joka lentelee eri lentosimuilla vapaa-ajallaan, kuten x-plane 11 ja Microsoftin Flight Simulator 2020. Olisittepa nähneet erään treffikumppanin ilmeen, kun hänelle totuus paljastui. Innostui silmin nähden asiasta ja kun totuus valkeni...:D
M36

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin aikanaan olevani myyjänä lihakaupassa; oikeasti opiskelin korkeakoulussa (ja valmistuin sieltä). Tällä pyrin karistamaan kaikki turhantärkeät pyrkyrit.

Vierailija
2/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko myös että et juo ollenkaan ja laskukiidossa meni pelikaani turbiiniin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sää missää treffeillä käy muutakun unissas....

Vierailija
4/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Apeellä on kyllä mielenkiintoinen ammatti. Siis simulaattorilentäjä.

Harmi, että valehtelet. Valehtelu itsessään aiheuttaa sen, ettet pääse jatkoon.

Vierailija
5/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin yleensä olevani liha-alalla (oikeasti olen kirurgi). Eli en valehdellut mutta gold diggerit eivät yleensä halunneet jatkaa keskustelua pidemmälle. 

Vierailija
6/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni aikoinaan oli välillä hävittäjälentäjä, välillä lääkäri. Parikymppisenä. Naiset on niin yksinkertaisia, että läpi meni lähes aina ja piparia irtosi melkeen joka baarikerralla. Ja jos ei toosa jostain syystä pystynyt lähtemään mukaan just sinä iltana, niin numeron dai ainakin. Niin helppoa se on kun saa suunsa auki ja on riittävän härski. Totuudellahan ei ole mitään väliä, kun se kerta yleensä riittää yhden kanssa ja metsästysvietti ajaa jo seuraavana viikonloppuna uuden saaliin perään noina virkeinä 18-28 vuosina.

Itse olin tylsästi oma itseni, kun en jaksanut alkaa kehittelemään satuja. Onneksi sekin monesti riitti. Ja syystä tai toisesta valloitti sitten myöhemmin myös vaimoni.

ja feikkilentäjä sai neljä tytärtä, joille miehet valehtelevat nyt samaa. Karma löysi miehen perheen lopulta.

Naapurin mies kävi maksullisissa ja viime kerran vastassa oli oma 19-vuotias. Näin se muuttuu.

Vierailija
7/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerroin aikanaan olevani myyjänä lihakaupassa; oikeasti opiskelin korkeakoulussa (ja valmistuin sieltä). Tällä pyrin karistamaan kaikki turhantärkeät pyrkyrit.

Joku onneton on ehtinyt ilahtua, että on edullisia pihvejä tiedossa ja sitten yllätys yllätys, ei olekaan. 

Vierailija
8/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku innostuisi lentäjästä? Työajat varmaan ihan hirveät. 

Vierailija
9/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerroin yleensä olevani liha-alalla (oikeasti olen kirurgi). Eli en valehdellut mutta gold diggerit eivät yleensä halunneet jatkaa keskustelua pidemmälle. 

Hyvä. Saitko naisia?

Vierailija
10/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gold diggerit...jaah...

Jotenkin ajattelisin että suomessa verotus on sellainen että olet melkein mikä tahansa kirurgi niin saat kyllä maksaa veroja niin paljon että netto on jotain 5000-6000 eikä se ole mikään rikas.

Vierailija
11/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, kun kerran olin baarissa opiskelijatapahtuman yhteydessä, ja joku lentäjäopiskelija tuli yhtäkkiä minulle sanomaan, että hän saa iskettyä naisen kuin naisen, ja sitten pyysi minua osoittamaan jotain naista, niin hän käy iskemässä sen...

Vierailija
12/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kukaan olisi kiinostunut lentäjästä, niilä on vuorotyö ja aina pois kotoa...ei kiinnostaisi yhtään

Vierailija
13/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gold diggerit...jaah...

Jotenkin ajattelisin että suomessa verotus on sellainen että olet melkein mikä tahansa kirurgi niin saat kyllä maksaa veroja niin paljon että netto on jotain 5000-6000 eikä se ole mikään rikas.

En rikas, mutta fiksu ja filmaattinen. Sellainen Dr. Housen oloinen.

Vierailija
14/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yhtä hauska kuin kaikki muutkin dilpoomiinsenjöörit.

Vierailija
15/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet ollut töissä ja vielä vähemmän valmistunut jostain.

Vierailija
16/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni kaikki palstamiehet ovat kirurgeja tai dilbommi-insinöörejä.

Vierailija
17/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni kaikki palstamiehet ovat kirurgeja tai dilbommi-insinöörejä.

Totuus on joskus tarua ihmeellisempää. 

Vierailija
18/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten feikkaat laatikkoleukaa? Implantti?

Vierailija
19/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi kukaan olisi kiinostunut lentäjästä, niilä on vuorotyö ja aina pois kotoa...ei kiinnostaisi yhtään

Naapuruston herroille enemmän aikaa.

Vierailija
20/22 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairilta potkut saanut lentäjä joka jakaa postia.

Lentäjien palkat ilman lisiä ja pienillä tunneilla on kyllä aika pienet vaikka olisi tottakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi