Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alapeukuttaja. Kysyttävää?

Vierailija
28.01.2015 |

Olen alapeukuttaja. Niin, minä se olen, usko pois. Kysy jotain niin alapeukutan. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä laitan huomenna ruuaksi? Voitanko lauantaina lotossa? Milloin mun mies kosii?

Vierailija
2/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veripalttua ja maksakastiketta.

Saat kaksi numeroa ja yhden lisänumeron oikein. Voitat lisäksi 0,85 € Naapurit-arvonnassa. Pelaat voittosi ja jäät miinukselle.

Meehesi kosii pitkän ajan kuluttua, mutta ei välttämättä sinua. Katselee sillä silmällä naapurin komeaa poikamiestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL XD

Vierailija
4/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkälle alapäähäsi peukutat ja millä tahdilla ? Käytätkö kahta peukkua ?

Vierailija
5/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, joku on yläpeukuttanut! 

En peukuta ketään alapäähän. Rakennekynnet tuntuu siellä ikävältä. Peukutan vain AV:llä.

Vierailija
6/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tulla, perseeni on valmis tuntemaan

Vierailija
7/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:47"]Veripalttua ja maksakastiketta.

Saat kaksi numeroa ja yhden lisänumeron oikein. Voitat lisäksi 0,85 € Naapurit-arvonnassa. Pelaat voittosi ja jäät miinukselle.

Meehesi kosii pitkän ajan kuluttua, mutta ei välttämättä sinua. Katselee sillä silmällä naapurin komeaa poikamiestä.
[/quote]

Kiitos vastauksestasi, oi Suuri Alapeukuttaja!

Vierailija
8/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennekynnet ovat este peukuttelulle ! Jos haluat miellyttävän lopputuloksen luovu rakennekynsistä !

Vierailija
9/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihana alapeukuttajien kuningas!!! Olen ihan kiimassa suhun!!! Todista, että olet oikea ja laita kaikkiin viesteihin enemmän alapeukkuja kuin yläpeukkuja.

Vierailija
10/10 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty, koska voin alapeukuttaa jokaista viestiä vain kerran. Mitäs olette yläpeukuttaneet 10 + kertaa.