Kohtelen naisia ylimielisesti
Olen naisia ja varsinkin nuoria naisia ylimielisesti kohteleva mies. Se ilmenee esim. siinä että en tervehdi naisia paitsi jossain poikkeustilanteissa. Syynä tähän on se, että en halua vaikuttaa miltään pilluhaukalta. Muutenkin ärsyttää se, että suurin osa naisista kuvittelee, että melkein kaikki miehet haluavat heiltä seksiä. Jotkut naiset myös pitävät seksuaalisena ahdisteluna sitä, jos mies katsoo niitä päin tai sanoo niille jotain.
Pitäisi ehkä päästä tästä pahasta tavasta jotenkin eroon, mutta miten?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:13"]
Sä siis ikään kuin koulutat naisia? Miksi edes haluaisit eroon tuosta hienosta tavasta?
[/quote]
Olisi se kuitenkin helpompaa, jos ei tarvitsisi aina ajatella, että tuolla on nuori nainen, joka kuvittelee saavansa kenet vaan. Pudotanpas sen nyt maantasalle.
Helpommalla pääsisin, jos voisin kohdella naisia niin kuin miehiä. Muutenkin naisille voi tulla paha mieli tällaisesta käytöksestä. En halua, että kukaan masentunut nainen pahoittaa mielensä entisestään minun epäkohteliaan käytöksen takia.
[/quote]
Kuvitteletko oikeasti, että ne naiset edes huomaavat sinun "pudottavan heitä maan tasalle"??? Et ole niin merkittävä, että kukaan edes noteeraa sinua... :D :D
[/quote]
Kyllä sen on huomannut useampikin nainen. Ja kyllä minut myös noteerataankin. Miksi ne muuten sanoisi minulle mitään, jos eivät kerta noteeraa minua?
ap
Minä sanon aina jokaiselle naiselle joka tulee vastaan näin: "PILLUA PÄIVÄÄ! ONKO PILLU MÄRKÄNÄ!". On tosiaan hyvä muistaa olla kohtelias. Naiset pitävät siitä että heitä huomioidaan.
Todennäköisesti tavatessani sinut olettaisin sinun vain olevan autisti tms. sairaudesta kärsivä. En sen kummempaa.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:51"]
Todennäköisesti tavatessani sinut olettaisin sinun vain olevan autisti tms. sairaudesta kärsivä. En sen kummempaa.
[/quote]
Parempi sekin kuin pilluhaukka.
ap
Luuletko vain, ap vai onko näin todellä käynyt sinulle, ja vieläpä useammin kuin 5 kertaa ja kaikkien naisryhmien kanssa?
Sä siis ikään kuin koulutat naisia? Miksi edes haluaisit eroon tuosta hienosta tavasta?
[/quote]
Olisi se kuitenkin helpompaa, jos ei tarvitsisi aina ajatella, että tuolla on nuori nainen, joka kuvittelee saavansa kenet vaan. Pudotanpas sen nyt maantasalle.
Helpommalla pääsisin, jos voisin kohdella naisia niin kuin miehiä. Muutenkin naisille voi tulla paha mieli tällaisesta käytöksestä. En halua, että kukaan masentunut nainen pahoittaa mielensä entisestään minun epäkohteliaan käytöksen takia.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:31"]
[/quote]
[/quote]
Kuvitteletko oikeasti, että ne naiset edes huomaavat sinun "pudottavan heitä maan tasalle"??? Et ole niin merkittävä, että kukaan edes noteeraa sinua... :D :D
Itse olen änkyttäjä enkä välillä pysty tervehtimään, ja minulle vittuillaan siitä..
Voisit aloittaa siitä ettet ajattelisi koko ajan naiset/miehet- akselilla vaan tajuaisit, että kaikki me ollaan vaan ihmisiä, ei siis mitään sukupuolirooleja joita pitää kohdella jollakin erityisellä tavalla. Peruskohteliaisuus toiminee sulla miesten kanssa, miksei siis naistenkin.
Tässä on se todellinen syy:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4597653/ketju/naiset_ovat_miehia_epakohteliaampia
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 06:58"]
Missä menee naisen ja nuoren naisen raja? Tervehtisitkö jo minua, 40 vuotiasta naista? Olenko sinulle jo tarpeeksi äitimäinen hahmo, joka ei kinua sinulta enää mitään? :)
[/quote]
Kyllä minä oikeastaan yritän jättää tervehtimättä myös vanhemmat naiset, koska hekin ovat saaneet nuorena miehiltä paljon huomiota. Jossain vaiheessa täytyy palata maantasalle. Joten sinuakaan en tervehtisi. Ja se, että oletko mielestäni vanha riippuu paljon siitä näytätkö vanhalta vaiko et. Eihän kaikki 40-vuotiaat näytä likimainkaan nelikymppisiltä.
[/quote]
Eihän tässä sepustuksessasi ole järjen häivää... :D :D