Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtelen naisia ylimielisesti

Vierailija
28.01.2015 |

Olen naisia ja varsinkin nuoria naisia ylimielisesti kohteleva mies. Se ilmenee esim. siinä että en tervehdi naisia paitsi jossain poikkeustilanteissa. Syynä tähän on se, että en halua vaikuttaa miltään pilluhaukalta. Muutenkin ärsyttää se, että suurin osa naisista kuvittelee, että melkein kaikki miehet haluavat heiltä seksiä. Jotkut naiset myös pitävät seksuaalisena ahdisteluna sitä, jos mies katsoo niitä päin tai sanoo niille jotain.

Pitäisi ehkä päästä tästä pahasta tavasta jotenkin eroon, mutta miten?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kohtelen miehiä ylimielisesti, mutta ilman mitään hyvää syytä.

Vierailija
2/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta. Mitäpä jos koettaisit nähdä maailman eri tavalla. Olen nainen enkä ole koskaan ajatellut, että miehet, siis itselleni tuntemattomat tai työkaverit yms., haluaisivat seksiä kanssani, vaikka olen ollut mallinmittainen kaunis nainen. Ole ystävällinen, mutta älä itse anna aihetta ajatella enempää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän tovin tässä pohtinut aloitusta mutta en kyllä ymmärrä miten tuollaista voi sanoa ylimieliseksi kohteluksi? Tuohan on suorastaan herrasmiesmäistä kohtelua minusta, pidetään tietty etäisyys, kohdellaan kunnioittavasti.

Voisit tietysti tarkentaa miksi pidät tuota pahana? Voi olla että en vain tajunnut jotain mitä olisi pitänyt.

Vierailija
4/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poika kulta, älähän nyt noin ittestäs suuria luule ja ei useimmat naiset joka jannun sänkyyn halua, pientä rajaa. Saat varmaan ihan rauhassa jutella naisten kanssa ettei sulta viedä housuja jalasta.

Vierailija
5/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus: eivät ajattele. Voit ihan rauhassa tervehtiä. Oikeastaan epäilyttävämpää jos yhden jättää tervehtimättä.

Vierailija
6/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:53"]

Hyvän tovin tässä pohtinut aloitusta mutta en kyllä ymmärrä miten tuollaista voi sanoa ylimieliseksi kohteluksi? Tuohan on suorastaan herrasmiesmäistä kohtelua minusta, pidetään tietty etäisyys, kohdellaan kunnioittavasti.

Voisit tietysti tarkentaa miksi pidät tuota pahana? Voi olla että en vain tajunnut jotain mitä olisi pitänyt.

[/quote]

Kaupan kassat ovat ainakin välillä vähän vihaisa, kun heille ei sano mitään. Ja kyllä minäkin olisin vähän loukkaantunut, jos tervehtisin jotain ja tämä ei sitten tervehtisi takaisin.

ap

Vierailija
7/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:55"]

Voi poika kulta, älähän nyt noin ittestäs suuria luule ja ei useimmat naiset joka jannun sänkyyn halua, pientä rajaa. Saat varmaan ihan rauhassa jutella naisten kanssa ettei sulta viedä housuja jalasta.

[/quote]

Et tainnut ihan ymmärtää tuota viestiäni.

ap

Vierailija
8/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:34"]

Olen naisia ja varsinkin nuoria naisia ylimielisesti kohteleva mies. Se ilmenee esim. siinä että en tervehdi naisia paitsi jossain poikkeustilanteissa. Syynä tähän on se, että en halua vaikuttaa miltään pilluhaukalta. Muutenkin ärsyttää se, että suurin osa naisista kuvittelee, että melkein kaikki miehet haluavat heiltä seksiä. Jotkut naiset myös pitävät seksuaalisena ahdisteluna sitä, jos mies katsoo niitä päin tai sanoo niille jotain.

[/quote]

ja suoraan Sinkut Suomi24 -palstalta kestoaloitus tämäkin.

Vittu mitä paskaa hokea samoja juttuja vuodesta toiseen :D

Vierailija
9/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:34"]

[/quote]

ja suoraan Sinkut Suomi24 -palstalta kestoaloitus tämäkin.

Vittu mitä paskaa hokea samoja juttuja vuodesta toiseen :D

[/quote]

Missä Suomi24-palstalla on tällaisia aloituksia? Voitko laittaa muutaman linkin esimerkiksi?

Vierailija
10/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oot sä nyt jotenki raasu ton ajatukses kanssa, ei naisilla nyt ekana tule mieleen että toi boitsu haluu seksiä.

Vierailija
11/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voisi tervehtiä kaupan kassaa? Sehän kuuluu hyviin käytöstapoihin. Itse en ole koskaan ajatellut että kaikki miehet haluavat seksiä kanssani. En tiedä mistä puhut.

Vierailija
12/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa aloittaisit vaikka tervehtimällä sitä kaupan kassaa? Mikään ei ärsytä enempää kuin mykät asiakkaat, "hei" ja "kiitos" eivät paljoa äänihuulia rasita.

Vierailija
13/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää muuten oikeasti on todellakin negatiivisessa mielessä Suomi24-henkinen aloitus. Joskus 10 vuotta sitten hengailin siellä ja jo silloin siellä oli näitä ruikutuksia aiheesta. Voipi olla, että ne naiset eivät edes huomaa tervehtimättömyyttäsi tai ajattelevat, että olet ujo tai huonokäytöksinen. Mutta se on sinun tappiosi. Muutenkin kannattaa ottaa ihmiset yksilöinä sen sijaan että redusoi kaiken sukupuolen kautta. Ugh, olen puhunut.

Vierailija
14/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehditkö kaupan kassaa, jos se on mies? :)

Vierailija
15/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä menee naisen ja nuoren naisen raja? Tervehtisitkö jo minua, 40 vuotiasta naista? Olenko sinulle jo tarpeeksi äitimäinen hahmo, joka ei kinua sinulta enää mitään? :)

Vierailija
16/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:50"]Kuulostaa oudolta. Mitäpä jos koettaisit nähdä maailman eri tavalla. Olen nainen enkä ole koskaan ajatellut, että miehet, siis itselleni tuntemattomat tai työkaverit yms., haluaisivat seksiä kanssani, vaikka olen ollut mallinmittainen kaunis nainen. Ole ystävällinen, mutta älä itse anna aihetta ajatella enempää. 
[/quote]
Haluan seksiä kanssasi.

Vierailija
17/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää hyomenta ap! ;)

Vierailija
18/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 06:21"]

Tervehditkö kaupan kassaa, jos se on mies? :)

[/quote]

Kyllä minä niitä yleensä tervehdin. Olen muutenkin kyllä vähän ujo, että sekin vaikuttaa vähän tähän asiaan.

ap

Vierailija
19/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 06:58"]

Missä menee naisen ja nuoren naisen raja? Tervehtisitkö jo minua, 40 vuotiasta naista? Olenko sinulle jo tarpeeksi äitimäinen hahmo, joka ei kinua sinulta enää mitään? :)

[/quote]

Kyllä minä oikeastaan yritän jättää tervehtimättä myös vanhemmat naiset, koska hekin ovat saaneet nuorena miehiltä paljon huomiota. Jossain vaiheessa täytyy palata maantasalle. Joten sinuakaan en tervehtisi. Ja se, että oletko mielestäni vanha riippuu paljon siitä näytätkö vanhalta vaiko et. Eihän kaikki 40-vuotiaat näytä likimainkaan nelikymppisiltä. 

Vierailija
20/31 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siis ikään kuin koulutat naisia? Miksi edes haluaisit eroon tuosta hienosta tavasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan