Olen 22-vuotias, voinko käyttää Freddyjä joutumatta naurunalaiseksi?
Kommentit (131)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:07"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:45"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:38"] Siitä vaan roikkuperse ;) koville ottaa näemmä [/quote] Freddyjä pitävä on roikkuperse? Ootko sattumoisin katsonut peiliin viimeaikoina kun tuo termi tuli kuin apteekin hyllyltä :DDD kovin aikuista hei. [/quote] Onko sulla kenties ongelmia luetunymmärtämisen kanssa? sun pepa vaa roikkuu ilma niit ihku-freddyi ;( voivoi suututtaako :D [/quote] Ei se kyllä roiku :D ei treenattu perse roiku. Katoppa vaan sinne omaan pikkupikku peiliin, niin näet roikkuvaa
[/quote]
No mulla on ihan pystyperse ilman treenaustakin ;)) ei tarvi freddyillä heruttaa niinku sun ku sun perse ei oo tarpeeks pyöree :D
[/quote]
En ostanut freddyjä heruttamisen takia, vaan mukavuuden ja sen, että ne pysyy mun päällä parhaiten. Perseen korostus on plussaa.
Mut älä hehkuta ittees liikaa, narsisti.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:15"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:07"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:45"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:38"] Siitä vaan roikkuperse ;) koville ottaa näemmä [/quote] Freddyjä pitävä on roikkuperse? Ootko sattumoisin katsonut peiliin viimeaikoina kun tuo termi tuli kuin apteekin hyllyltä :DDD kovin aikuista hei. [/quote] Onko sulla kenties ongelmia luetunymmärtämisen kanssa? sun pepa vaa roikkuu ilma niit ihku-freddyi ;( voivoi suututtaako :D [/quote] Ei se kyllä roiku :D ei treenattu perse roiku. Katoppa vaan sinne omaan pikkupikku peiliin, niin näet roikkuvaa [/quote] No mulla on ihan pystyperse ilman treenaustakin ;)) ei tarvi freddyillä heruttaa niinku sun ku sun perse ei oo tarpeeks pyöree :D [/quote] En ostanut freddyjä heruttamisen takia, vaan mukavuuden ja sen, että ne pysyy mun päällä parhaiten. Perseen korostus on plussaa. Mut älä hehkuta ittees liikaa, narsisti.
[/quote]
Ohooh, meni tunteisiin :DD oikein narsisti! ompas sulla nyt kova selittely päällä. Kaikki teinit ostaa freddyt että saisivat heruttaa pojille, turha selittää muuta.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:15"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:07"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:45"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:38"] Siitä vaan roikkuperse ;) koville ottaa näemmä [/quote] Freddyjä pitävä on roikkuperse? Ootko sattumoisin katsonut peiliin viimeaikoina kun tuo termi tuli kuin apteekin hyllyltä :DDD kovin aikuista hei. [/quote] Onko sulla kenties ongelmia luetunymmärtämisen kanssa? sun pepa vaa roikkuu ilma niit ihku-freddyi ;( voivoi suututtaako :D [/quote] Ei se kyllä roiku :D ei treenattu perse roiku. Katoppa vaan sinne omaan pikkupikku peiliin, niin näet roikkuvaa [/quote] No mulla on ihan pystyperse ilman treenaustakin ;)) ei tarvi freddyillä heruttaa niinku sun ku sun perse ei oo tarpeeks pyöree :D [/quote] En ostanut freddyjä heruttamisen takia, vaan mukavuuden ja sen, että ne pysyy mun päällä parhaiten. Perseen korostus on plussaa. Mut älä hehkuta ittees liikaa, narsisti.
[/quote]
Ohooh, meni tunteisiin :DD oikein narsisti! ompas sulla nyt kova selittely päällä. Kaikki teinit ostaa freddyt että saisivat heruttaa pojille, turha selittää muuta.
[/quote]
Sua kiukuttaa nyt niin paljon jotkut freddyt ja niiden käyttäjät, että en enää viitsi vastata sulle :D mut miten vaan. Ostakoot jos haluaa heruttaa. Ei oo mun asia.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:21"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:15"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:07"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:45"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:38"] Siitä vaan roikkuperse ;) koville ottaa näemmä [/quote] Freddyjä pitävä on roikkuperse? Ootko sattumoisin katsonut peiliin viimeaikoina kun tuo termi tuli kuin apteekin hyllyltä :DDD kovin aikuista hei. [/quote] Onko sulla kenties ongelmia luetunymmärtämisen kanssa? sun pepa vaa roikkuu ilma niit ihku-freddyi ;( voivoi suututtaako :D [/quote] Ei se kyllä roiku :D ei treenattu perse roiku. Katoppa vaan sinne omaan pikkupikku peiliin, niin näet roikkuvaa [/quote] No mulla on ihan pystyperse ilman treenaustakin ;)) ei tarvi freddyillä heruttaa niinku sun ku sun perse ei oo tarpeeks pyöree :D [/quote] En ostanut freddyjä heruttamisen takia, vaan mukavuuden ja sen, että ne pysyy mun päällä parhaiten. Perseen korostus on plussaa. Mut älä hehkuta ittees liikaa, narsisti. [/quote] Ohooh, meni tunteisiin :DD oikein narsisti! ompas sulla nyt kova selittely päällä. Kaikki teinit ostaa freddyt että saisivat heruttaa pojille, turha selittää muuta. [/quote] Sua kiukuttaa nyt niin paljon jotkut freddyt ja niiden käyttäjät, että en enää viitsi vastata sulle :D mut miten vaan. Ostakoot jos haluaa heruttaa. Ei oo mun asia.
[/quote]
Ei vaan suahan se kiukuttaa kun kuulit totuuden siitä miten nolot ne on. :D Ei oo mun ongelma;)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:23"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:21"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:15"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:07"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:45"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:38"] Siitä vaan roikkuperse ;) koville ottaa näemmä [/quote] Freddyjä pitävä on roikkuperse? Ootko sattumoisin katsonut peiliin viimeaikoina kun tuo termi tuli kuin apteekin hyllyltä :DDD kovin aikuista hei. [/quote] Onko sulla kenties ongelmia luetunymmärtämisen kanssa? sun pepa vaa roikkuu ilma niit ihku-freddyi ;( voivoi suututtaako :D [/quote] Ei se kyllä roiku :D ei treenattu perse roiku. Katoppa vaan sinne omaan pikkupikku peiliin, niin näet roikkuvaa [/quote] No mulla on ihan pystyperse ilman treenaustakin ;)) ei tarvi freddyillä heruttaa niinku sun ku sun perse ei oo tarpeeks pyöree :D [/quote] En ostanut freddyjä heruttamisen takia, vaan mukavuuden ja sen, että ne pysyy mun päällä parhaiten. Perseen korostus on plussaa. Mut älä hehkuta ittees liikaa, narsisti. [/quote] Ohooh, meni tunteisiin :DD oikein narsisti! ompas sulla nyt kova selittely päällä. Kaikki teinit ostaa freddyt että saisivat heruttaa pojille, turha selittää muuta. [/quote] Sua kiukuttaa nyt niin paljon jotkut freddyt ja niiden käyttäjät, että en enää viitsi vastata sulle :D mut miten vaan. Ostakoot jos haluaa heruttaa. Ei oo mun asia.
[/quote]
Ei vaan suahan se kiukuttaa kun kuulit totuuden siitä miten nolot ne on. :D Ei oo mun ongelma;)
[/quote]
Eli mun pitäis nyt vaan olla samaa mieltä kuin sä, ettei sulle pienelle tuu paha mieli :D selvä se. Hyvää yötä sullekin ;)
Siis tuleeks noitten freddyjen myötä tommonen notkoselkä?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:23"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:21"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:15"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:07"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:45"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:38"] Siitä vaan roikkuperse ;) koville ottaa näemmä [/quote] Freddyjä pitävä on roikkuperse? Ootko sattumoisin katsonut peiliin viimeaikoina kun tuo termi tuli kuin apteekin hyllyltä :DDD kovin aikuista hei. [/quote] Onko sulla kenties ongelmia luetunymmärtämisen kanssa? sun pepa vaa roikkuu ilma niit ihku-freddyi ;( voivoi suututtaako :D [/quote] Ei se kyllä roiku :D ei treenattu perse roiku. Katoppa vaan sinne omaan pikkupikku peiliin, niin näet roikkuvaa [/quote] No mulla on ihan pystyperse ilman treenaustakin ;)) ei tarvi freddyillä heruttaa niinku sun ku sun perse ei oo tarpeeks pyöree :D [/quote] En ostanut freddyjä heruttamisen takia, vaan mukavuuden ja sen, että ne pysyy mun päällä parhaiten. Perseen korostus on plussaa. Mut älä hehkuta ittees liikaa, narsisti. [/quote] Ohooh, meni tunteisiin :DD oikein narsisti! ompas sulla nyt kova selittely päällä. Kaikki teinit ostaa freddyt että saisivat heruttaa pojille, turha selittää muuta. [/quote] Sua kiukuttaa nyt niin paljon jotkut freddyt ja niiden käyttäjät, että en enää viitsi vastata sulle :D mut miten vaan. Ostakoot jos haluaa heruttaa. Ei oo mun asia. [/quote] Ei vaan suahan se kiukuttaa kun kuulit totuuden siitä miten nolot ne on. :D Ei oo mun ongelma;) [/quote] Eli mun pitäis nyt vaan olla samaa mieltä kuin sä, ettei sulle pienelle tuu paha mieli :D selvä se. Hyvää yötä sullekin ;)
[/quote]
teini senku jatkaa, ei voi lopettaa ku harmittaa niin :D tui
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:23"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:21"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:15"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:07"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:45"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:38"] Siitä vaan roikkuperse ;) koville ottaa näemmä [/quote] Freddyjä pitävä on roikkuperse? Ootko sattumoisin katsonut peiliin viimeaikoina kun tuo termi tuli kuin apteekin hyllyltä :DDD kovin aikuista hei. [/quote] Onko sulla kenties ongelmia luetunymmärtämisen kanssa? sun pepa vaa roikkuu ilma niit ihku-freddyi ;( voivoi suututtaako :D [/quote] Ei se kyllä roiku :D ei treenattu perse roiku. Katoppa vaan sinne omaan pikkupikku peiliin, niin näet roikkuvaa [/quote] No mulla on ihan pystyperse ilman treenaustakin ;)) ei tarvi freddyillä heruttaa niinku sun ku sun perse ei oo tarpeeks pyöree :D [/quote] En ostanut freddyjä heruttamisen takia, vaan mukavuuden ja sen, että ne pysyy mun päällä parhaiten. Perseen korostus on plussaa. Mut älä hehkuta ittees liikaa, narsisti. [/quote] Ohooh, meni tunteisiin :DD oikein narsisti! ompas sulla nyt kova selittely päällä. Kaikki teinit ostaa freddyt että saisivat heruttaa pojille, turha selittää muuta. [/quote] Sua kiukuttaa nyt niin paljon jotkut freddyt ja niiden käyttäjät, että en enää viitsi vastata sulle :D mut miten vaan. Ostakoot jos haluaa heruttaa. Ei oo mun asia. [/quote] Ei vaan suahan se kiukuttaa kun kuulit totuuden siitä miten nolot ne on. :D Ei oo mun ongelma;) [/quote] Eli mun pitäis nyt vaan olla samaa mieltä kuin sä, ettei sulle pienelle tuu paha mieli :D selvä se. Hyvää yötä sullekin ;)
[/quote]
teini senku jatkaa, ei voi lopettaa ku harmittaa niin :D tui
[/quote]
Ikäs?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:31"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:26"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:23"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:21"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:15"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:07"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:45"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:38"] Siitä vaan roikkuperse ;) koville ottaa näemmä [/quote] Freddyjä pitävä on roikkuperse? Ootko sattumoisin katsonut peiliin viimeaikoina kun tuo termi tuli kuin apteekin hyllyltä :DDD kovin aikuista hei. [/quote] Onko sulla kenties ongelmia luetunymmärtämisen kanssa? sun pepa vaa roikkuu ilma niit ihku-freddyi ;( voivoi suututtaako :D [/quote] Ei se kyllä roiku :D ei treenattu perse roiku. Katoppa vaan sinne omaan pikkupikku peiliin, niin näet roikkuvaa [/quote] No mulla on ihan pystyperse ilman treenaustakin ;)) ei tarvi freddyillä heruttaa niinku sun ku sun perse ei oo tarpeeks pyöree :D [/quote] En ostanut freddyjä heruttamisen takia, vaan mukavuuden ja sen, että ne pysyy mun päällä parhaiten. Perseen korostus on plussaa. Mut älä hehkuta ittees liikaa, narsisti. [/quote] Ohooh, meni tunteisiin :DD oikein narsisti! ompas sulla nyt kova selittely päällä. Kaikki teinit ostaa freddyt että saisivat heruttaa pojille, turha selittää muuta. [/quote] Sua kiukuttaa nyt niin paljon jotkut freddyt ja niiden käyttäjät, että en enää viitsi vastata sulle :D mut miten vaan. Ostakoot jos haluaa heruttaa. Ei oo mun asia. [/quote] Ei vaan suahan se kiukuttaa kun kuulit totuuden siitä miten nolot ne on. :D Ei oo mun ongelma;) [/quote] Eli mun pitäis nyt vaan olla samaa mieltä kuin sä, ettei sulle pienelle tuu paha mieli :D selvä se. Hyvää yötä sullekin ;) [/quote] teini senku jatkaa, ei voi lopettaa ku harmittaa niin :D tui [/quote] Ikäs?
[/quote]
on sulla kova työ alapeukuttaa kaikki mun viestit mutta huomaatko että sulle alapeukuttaa useampi ainakin tuolla ylempänä ja mulle taas yläpeukutetaan. how sad is that :D
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:35"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:31"]
on sulla kova työ alapeukuttaa kaikki mun viestit mutta huomaatko että sulle alapeukuttaa useampi ainakin tuolla ylempänä ja mulle taas yläpeukutetaan. how sad is that :D
[/quote]
Perus av xD vastapuoli lähtee pois, niin hiekkikset jatkaa siltiki mesoomista
en oo se jolle vastasit mut toisille ylä ja alapeukut ei oo elämä
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:35"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:31"] on sulla kova työ alapeukuttaa kaikki mun viestit mutta huomaatko että sulle alapeukuttaa useampi ainakin tuolla ylempänä ja mulle taas yläpeukutetaan. how sad is that :D [/quote] Perus av xD vastapuoli lähtee pois, niin hiekkikset jatkaa siltiki mesoomista en oo se jolle vastasit mut toisille ylä ja alapeukut ei oo elämä
[/quote]
Oothan :D vitun nolo! vieläkin täällä jauhamassa. meenny vetään ne freddyt äkkiä jalkaan ja ihku-posetuksii instaan!
Onkos tämä sittenkin joku 16-vuotiaiden pissispalsta?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:35"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:31"] on sulla kova työ alapeukuttaa kaikki mun viestit mutta huomaatko että sulle alapeukuttaa useampi ainakin tuolla ylempänä ja mulle taas yläpeukutetaan. how sad is that :D [/quote] Perus av xD vastapuoli lähtee pois, niin hiekkikset jatkaa siltiki mesoomista en oo se jolle vastasit mut toisille ylä ja alapeukut ei oo elämä
[/quote]
Oothan :D vitun nolo! vieläkin täällä jauhamassa. meenny vetään ne freddyt äkkiä jalkaan ja ihku-posetuksii instaan!
[/quote] hyvä ku sä tiiät paremmi xd oot aika vitun nolo ikis
Itse 26v. En juurikaan seuraa muotia ja villityksiä. Mielestäni kyllä HOUSUT pitää olla jalassa, kun lähtee ihmisten ilmoille. :)
En kyllä suosittele kenellekään tyyliä, jossa yhdistetään lyhyt paita ja legginsit. Se on mielestäni noloa. Tai no, itse en mistään hinnasta laittaisi tuota kombinaatiota päälleni. Ja taatusti neuvon ystäviäni tekemään samoin.
Suosin itse pidempihelmaisia paitoja, jotka "laskeutuvat" lanteille, ja täten saavat takamuksen näyttämään jokseenkin hyvälle. Mutta oikeasti kaikki taaplaa tyylillään. :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:44"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:35"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:31"] on sulla kova työ alapeukuttaa kaikki mun viestit mutta huomaatko että sulle alapeukuttaa useampi ainakin tuolla ylempänä ja mulle taas yläpeukutetaan. how sad is that :D [/quote] Perus av xD vastapuoli lähtee pois, niin hiekkikset jatkaa siltiki mesoomista en oo se jolle vastasit mut toisille ylä ja alapeukut ei oo elämä [/quote] Oothan :D vitun nolo! vieläkin täällä jauhamassa. meenny vetään ne freddyt äkkiä jalkaan ja ihku-posetuksii instaan! [/quote] hyvä ku sä tiiät paremmi xd oot aika vitun nolo ikis
[/quote]
"ikis" xDDDD sun ikästen teinilissujen pitäs olla jo nukkumassa tai äiti suuttuu. vai ootko peruskoulun lopettanu työtön luuseri?
[/quote]
Tais mennä nyt jollain tunteisiin pelkät freddyt
Mikäs siinä jos miehiltä saama huomio ei ahdista .. :D
Kuristakaa saatana toisenne niillä housuilla! Minä voin lyödä tahtia.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:48"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:44"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:35"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:31"] on sulla kova työ alapeukuttaa kaikki mun viestit mutta huomaatko että sulle alapeukuttaa useampi ainakin tuolla ylempänä ja mulle taas yläpeukutetaan. how sad is that :D [/quote] Perus av xD vastapuoli lähtee pois, niin hiekkikset jatkaa siltiki mesoomista en oo se jolle vastasit mut toisille ylä ja alapeukut ei oo elämä [/quote] Oothan :D vitun nolo! vieläkin täällä jauhamassa. meenny vetään ne freddyt äkkiä jalkaan ja ihku-posetuksii instaan! [/quote] hyvä ku sä tiiät paremmi xd oot aika vitun nolo ikis [/quote] "ikis" xDDDD sun ikästen teinilissujen pitäs olla jo nukkumassa tai äiti suuttuu. vai ootko peruskoulun lopettanu työtön luuseri? [/quote] Tais mennä nyt jollain tunteisiin pelkät freddyt
[/quote]
Jep niin sulla meni. :D Surullista.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:55"]Kuristakaa saatana toisenne niillä housuilla! Minä voin lyödä tahtia.
[/quote]xD juurikin näin
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:07"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:45"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:38"] Siitä vaan roikkuperse ;) koville ottaa näemmä [/quote] Freddyjä pitävä on roikkuperse? Ootko sattumoisin katsonut peiliin viimeaikoina kun tuo termi tuli kuin apteekin hyllyltä :DDD kovin aikuista hei. [/quote] Onko sulla kenties ongelmia luetunymmärtämisen kanssa? sun pepa vaa roikkuu ilma niit ihku-freddyi ;( voivoi suututtaako :D [/quote] Ei se kyllä roiku :D ei treenattu perse roiku. Katoppa vaan sinne omaan pikkupikku peiliin, niin näet roikkuvaa
[/quote]
No mulla on ihan pystyperse ilman treenaustakin ;)) ei tarvi freddyillä heruttaa niinku sun ku sun perse ei oo tarpeeks pyöree :D