Olen 22-vuotias, voinko käyttää Freddyjä joutumatta naurunalaiseksi?
Kommentit (131)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:22"]
Tää on aika huono palsta jos haluaa hehkuttaa freddyjä :D täynnä vissiin jotain 100 -kilon siiderivalas ikiksiä, joiden elämään ei kuulu treenaaminen? Tervetuloa alapeukut ;)
[/quote]
Niin tai mitäpä jos moni onkin treenattu mutta ei kehtaa käyttää Freddyjä, joissa oikeasti näyttää että olisi vaippa housuissa. Nolo teini-ilmiö, siksi en noita rumia vaippahousuja käytä. Kyllä mun peba korostuu muutenkin tiukoissa housuissa ;)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:26"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:03"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:35"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:30"]noloa maksaa trikoohousuista 80e vaan siksi että se luo illuusion paremmasta perseestä. :Dkyllä miehet pettyy ku ottaa housut pois ja sieltä löytyykin roikkuva rupuperse. [/quote] ei ne housut nyt ihmeitä tee. jos ei persettä ei ne sulle sitä tee :'D valoja päälle. treenattu pylly sitä se korostaa [/quote] valoja päälle niinq! no itseasiassa kyllä ne tekee lättäperseenki muhkeammaks mitä oon esim työkaverilla nähny mutta hauskaahan se on ku yhtenä päivä pyöreämpi peppu ja seuraavana ihan lättä :DD [/quote] No ei mulla ainakaan oo tullu tollasta efektiä. Persettä löytyy sentään omastakin takaa :D ei niitä ole edes tarkotettu lättäperseille, vaan TREENATUILLE. Mutta kaikki saa pukeutua miten haluaa. Ps: kuulostat kateelliselta xd [/quote] muttakun niitä käyttää lättäpyllyiset teinit, treenatut ja läskitkin. et ole sattumoisin kattonu ympärilles? kateellinen mistä? :D hyvää teinin logiikkaa taas.. mulla on persett omasta takaakin (kiitos geenit), ei tarvi ostaa 80e trikoopöksyjä ja heruttaa ulokkeella. :D [/quote] Jestas SUN logiikkaa :DD sanoinkin, että ne on tarkoitettu treenatuille perseille, mutta kaikki saa pukeutua miten haluaa. Mä ainakin käytän ;) en oo törmänny muihin yhtä mukaviin housuihin, jotka joustaa (paremmin kuin legginsit) ja pysyy sen kuminauhasysteemin vuoksi jalassa. Toki helposti rikkimenevää materiaalia :s
[/quote]
Siis daa! tällasta se on väitellä teinityttösen kanssa. Kyllä tais kolahtaa kun kaikki ei sun ulokkeesta tykkääkään.
[/quote]
No et itsekään kovin aikuiselta vaikuta, kun et osaa miettiä muiden kannalta, vaan lyttäät heti eri mielipiteet ;D
no voi voi jos joku ei tykkää, käytän niitä ihania housuja silti :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:26"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:19"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:03"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:35"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:30"]noloa maksaa trikoohousuista 80e vaan siksi että se luo illuusion paremmasta perseestä. :Dkyllä miehet pettyy ku ottaa housut pois ja sieltä löytyykin roikkuva rupuperse. [/quote] ei ne housut nyt ihmeitä tee. jos ei persettä ei ne sulle sitä tee :'D valoja päälle. treenattu pylly sitä se korostaa [/quote] valoja päälle niinq! no itseasiassa kyllä ne tekee lättäperseenki muhkeammaks mitä oon esim työkaverilla nähny mutta hauskaahan se on ku yhtenä päivä pyöreämpi peppu ja seuraavana ihan lättä :DD [/quote] No ei mulla ainakaan oo tullu tollasta efektiä. Persettä löytyy sentään omastakin takaa :D ei niitä ole edes tarkotettu lättäperseille, vaan TREENATUILLE. Mutta kaikki saa pukeutua miten haluaa. Ps: kuulostat kateelliselta xd [/quote] muttakun niitä käyttää lättäpyllyiset teinit, treenatut ja läskitkin. et ole sattumoisin kattonu ympärilles? kateellinen mistä? :D hyvää teinin logiikkaa taas.. mulla on persett omasta takaakin (kiitos geenit), ei tarvi ostaa 80e trikoopöksyjä ja heruttaa ulokkeella. :D [/quote] Jestas SUN logiikkaa :DD sanoinkin, että ne on tarkoitettu treenatuille perseille, mutta kaikki saa pukeutua miten haluaa. Mä ainakin käytän ;) en oo törmänny muihin yhtä mukaviin housuihin, jotka joustaa (paremmin kuin legginsit) ja pysyy sen kuminauhasysteemin vuoksi jalassa. Toki helposti rikkimenevää materiaalia :s [/quote] Siis daa! tällasta se on väitellä teinityttösen kanssa. Kyllä tais kolahtaa kun kaikki ei sun ulokkeesta tykkääkään. [/quote] No et itsekään kovin aikuiselta vaikuta, kun et osaa miettiä muiden kannalta, vaan lyttäät heti eri mielipiteet ;D no voi voi jos joku ei tykkää, käytän niitä ihania housuja silti :)
[/quote]
Siitä vaan roikkuperse ;) koville ottaa näemmä
Vau, housut, jotka pysyy ylhäällä kuminauhalla! Mitä 1850-lukua täällä eletään?
Aikamoiset horopersehousut, ratsastajilla tuollaiset menettelisi. Ei siinä mitään, hyvännäköiset kuitenkin hyvän perseen ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:38"]
Siitä vaan roikkuperse ;) koville ottaa näemmä
[/quote]
Freddyjä pitävä on roikkuperse? Ootko sattumoisin katsonut peiliin viimeaikoina kun tuo termi tuli kuin apteekin hyllyltä :DDD kovin aikuista hei.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:44"]
Aikamoiset horopersehousut, ratsastajilla tuollaiset menettelisi. Ei siinä mitään, hyvännäköiset kuitenkin hyvän perseen ympärillä.
[/quote]
Nostavat löysemmänkin horoperseen terhakan näköiseksi! Eli perse push-upit.
Milloin tämä perseenesittelybuumi oikein loppuu? Kyllästyttää kun joka paikka täynnä poseerauksia milloin missäkin persehousussa.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:40"]Vau, housut, jotka pysyy ylhäällä kuminauhalla! Mitä 1850-lukua täällä eletään?
[/quote] Siis tarkoitin kustomoitua silikonikaistaletta, joka parantaa housujen istuvuutta lantiolla ja ei näy perseviiva :DD en sentään sellaista mitä kuvittelit
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:50"]
Milloin tämä perseenesittelybuumi oikein loppuu? Kyllästyttää kun joka paikka täynnä poseerauksia milloin missäkin persehousussa.
[/quote]
Kaikki nykyiset biisitkin kertoo vain perseistä. Kai se on sitä negroidien isopersekulttuuria mitä nyt ihaillaan.
Mitkä on freddyt? Alko kiinnostaa, mulla on lattaperse, auttaisko?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:38"] Siitä vaan roikkuperse ;) koville ottaa näemmä [/quote] Freddyjä pitävä on roikkuperse? Ootko sattumoisin katsonut peiliin viimeaikoina kun tuo termi tuli kuin apteekin hyllyltä :DDD kovin aikuista hei.
[/quote]
Onko sulla kenties ongelmia luetunymmärtämisen kanssa? sun pepa vaa roikkuu ilma niit ihku-freddyi ;( voivoi suututtaako :D
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:59"]
Mitkä on freddyt? Alko kiinnostaa, mulla on lattaperse, auttaisko?
[/quote]
Ei auta.
Vastaan ite itelleni, vai oonko lähelläkään:
Mitä? Siis jotain fyllinkiä pöksyihin? Nyt naiset, voi herranjestas meitä :D
Täytyykö tätä enää miettiä, kun olet jo naurunalainen?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:38"] Siitä vaan roikkuperse ;) koville ottaa näemmä [/quote] Freddyjä pitävä on roikkuperse? Ootko sattumoisin katsonut peiliin viimeaikoina kun tuo termi tuli kuin apteekin hyllyltä :DDD kovin aikuista hei.
[/quote]
Onko sulla kenties ongelmia luetunymmärtämisen kanssa? sun pepa vaa roikkuu ilma niit ihku-freddyi ;( voivoi suututtaako :D
[/quote]
Ei se kyllä roiku :D ei treenattu perse roiku. Katoppa vaan sinne omaan pikkupikku peiliin, niin näet roikkuvaa
Cmooon, housut ovat hyvännäköiset, mukavat ja korostavat muotoja. Mikä vika niissä on, öö ei mikään! Olen kaverilta lainannut muutamaan kertaan, kun itsellä ei varaa niihin. Jos vaan palkkapäivä tulisi, niin ehdottomasti ostaisin JA pitäisin jalassani, oli ikä mikä tahansa :) en tajua teitä valittajia, mikä on teidän ongelmanne????
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:08"]Cmooon, housut ovat hyvännäköiset, mukavat ja korostavat muotoja. Mikä vika niissä on, öö ei mikään! Olen kaverilta lainannut muutamaan kertaan, kun itsellä ei varaa niihin. Jos vaan palkkapäivä tulisi, niin ehdottomasti ostaisin JA pitäisin jalassani, oli ikä mikä tahansa :) en tajua teitä valittajia, mikä on teidän ongelmanne????
[/quote]
Juuri näin :D mulla ainakin normi farkut tippuu jalasta ja vyö painaa. Freddyjä voi käyttää ilman vyötä.. Aaah! Käytän niitä aina kotonakin kun on niin mukavat jalassa
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:03"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:35"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:30"]noloa maksaa trikoohousuista 80e vaan siksi että se luo illuusion paremmasta perseestä. :Dkyllä miehet pettyy ku ottaa housut pois ja sieltä löytyykin roikkuva rupuperse. [/quote] ei ne housut nyt ihmeitä tee. jos ei persettä ei ne sulle sitä tee :'D valoja päälle. treenattu pylly sitä se korostaa [/quote] valoja päälle niinq! no itseasiassa kyllä ne tekee lättäperseenki muhkeammaks mitä oon esim työkaverilla nähny mutta hauskaahan se on ku yhtenä päivä pyöreämpi peppu ja seuraavana ihan lättä :DD [/quote] No ei mulla ainakaan oo tullu tollasta efektiä. Persettä löytyy sentään omastakin takaa :D ei niitä ole edes tarkotettu lättäperseille, vaan TREENATUILLE. Mutta kaikki saa pukeutua miten haluaa. Ps: kuulostat kateelliselta xd [/quote] muttakun niitä käyttää lättäpyllyiset teinit, treenatut ja läskitkin. et ole sattumoisin kattonu ympärilles? kateellinen mistä? :D hyvää teinin logiikkaa taas.. mulla on persett omasta takaakin (kiitos geenit), ei tarvi ostaa 80e trikoopöksyjä ja heruttaa ulokkeella. :D [/quote] Jestas SUN logiikkaa :DD sanoinkin, että ne on tarkoitettu treenatuille perseille, mutta kaikki saa pukeutua miten haluaa. Mä ainakin käytän ;) en oo törmänny muihin yhtä mukaviin housuihin, jotka joustaa (paremmin kuin legginsit) ja pysyy sen kuminauhasysteemin vuoksi jalassa. Toki helposti rikkimenevää materiaalia :s
[/quote]
Siis daa! tällasta se on väitellä teinityttösen kanssa. Kyllä tais kolahtaa kun kaikki ei sun ulokkeesta tykkääkään.