Olen 22-vuotias, voinko käyttää Freddyjä joutumatta naurunalaiseksi?
Kommentit (131)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:54"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:49"]Itseasiassa minä voin varmistaa, että "xD" -teinillä ja yhdellä toisella näistä väittelijöistä oli sama ip ;) MÖNKÄÄN MENI LUUSERI
[/quote]
Luuseri luuseri HIHII! Voi että saitko elämäsi kiksit pikkulapsi ?
[/quote]
Et oo vieläkään paljastanu sun ikää.. Tais olla silleen, että arvaukseni (16 -vuotias) osui liiankin oikeaan ;D
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:57"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:54"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:49"]Itseasiassa minä voin varmistaa, että "xD" -teinillä ja yhdellä toisella näistä väittelijöistä oli sama ip ;) MÖNKÄÄN MENI LUUSERI
[/quote]
[/quote]
Et oo vieläkään paljastanu sun ikää.. Tais olla silleen, että arvaukseni (16 -vuotias) osui liiankin oikeaan ;D
[/quote
Paljon enemmän kuin se. Mutta arvaatko mikä tässä on hauskaa. Sun henkinen ikäsi joka on peräti alle 16 vee!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:56"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:55"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:54"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:49"]Itseasiassa minä voin varmistaa, että "xD" -teinillä ja yhdellä toisella näistä väittelijöistä oli sama ip ;) MÖNKÄÄN MENI LUUSERI
[/quote]
[/quote]
Sanoo tyyppi, joka hokee itse luuseria ;) nyt unten maille siitä!
[/quote]
Työnnä sä melooni perseesees maaninen ämmä.
[/quote]
Pitikö matkia tota yhtä ylempää kommenttia? Hienoa, sait jopa kaksi uutta sanaa sanavarastoosi: maaninen ämmä. Nyt voitkin hokea sitä "luuserin" tilalla :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:59"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:56"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:55"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:54"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:49"]Itseasiassa minä voin varmistaa, että "xD" -teinillä ja yhdellä toisella näistä väittelijöistä oli sama ip ;) MÖNKÄÄN MENI LUUSERI
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pitikö matkia tota yhtä ylempää kommenttia? Hienoa, sait jopa kaksi uutta sanaa sanavarastoosi: maaninen ämmä. Nyt voitkin hokea sitä "luuserin" tilalla :)
[/quote]
Pitikö Matkia:))) voi että ku sä oot näpsäkkä ja fiksu kun huomasit kun mä matkin :)) haloo vitun urpo nyt ei olla ala-asteella.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 04:00"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:59"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:56"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:55"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:54"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:49"]Itseasiassa minä voin varmistaa, että "xD" -teinillä ja yhdellä toisella näistä väittelijöistä oli sama ip ;) MÖNKÄÄN MENI LUUSERI
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pitikö Matkia:))) voi että ku sä oot näpsäkkä ja fiksu kun huomasit kun mä matkin :)) haloo vitun urpo nyt ei olla ala-asteella.
[/quote]
No yläasteellako olet? Miksi kierrät ikäkysymykset? Ei se haittaa hei, vaikka olisitkin vasta 16 -vuotias. Pitää ymmärtää, että kaikkihan meistä sen ikäisinä on olleet lapsellisia :-)
Ai kappas, se hiljeni :D nyt myös minä voin mennä unten maille :3 kiitos yöllisestä riitelyseurasta
Kyllä olisi monen äiti tyytyväinen, kun näkisi tästä ketjusta kasvatuksensa tulokset.
Et. EIvät ne ole aikuisen älykkään ihmisen vaatteet. Tietysti jos elät perseesi kautta..
No onhan ne nyt rumat. Itse en persekehyksiä ylleni kiskoisi, vaikka saisin miljoona euroa.
n23
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:22"]Tää on aika huono palsta jos haluaa hehkuttaa freddyjä :D täynnä vissiin jotain 100 -kilon siiderivalas ikiksiä, joiden elämään ei kuulu treenaaminen?
Tervetuloa alapeukut ;)
[/quote]
No mitä sitten sinä täällä teet, jos olet kerta niin treenattu? Tottakai kaikki muut täällä palstalla käyvät ovat läskejä sohvaperunoita -paitsi sinä! ::D
Luulin, että tää olisi pitkä keskustelu 875-tapauksesta, mutta sen sijaan kaksi 14-vuotiasta tappelee freddyistä läpi yön.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:12"]
Aivan järkyttävät housut. Mitä/ketä varten nuo on suunniteltu?
[/quote]
Just parhaat.
T. Mies
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 04:22"]Ai kappas, se hiljeni :D nyt myös minä voin mennä unten maille :3 kiitos yöllisestä riitelyseurasta
[/quote]
Hah joo aspergerhan ei voi mennä nukkumaa ennen ku saa sanoa viimesen sanan. Ja vastasin sulle kyl kehari mut se kommentti poistettiin.
Onks ikis yhtä ku ikäloppu? Taidan olla semmonen, ja mielelläin oonkin :) Ei mitään freddyjä eikä kuohuntaa. n29
En tiedä kuinka paljon Freddyjä Suomessa on, mutta käytä vaan niitä ketä löydät.
Hei väitellään lisää! Mitä mieltä mun pitäis olla?
AP,
Mielestäni voi ihan hyvin muuten käyttää mutta töihin en laittaisi. Tai riippuu tietysti töistä, mutta siis toimistoon en kehtaisi laittaa :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:54"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 03:49"]Itseasiassa minä voin varmistaa, että "xD" -teinillä ja yhdellä toisella näistä väittelijöistä oli sama ip ;) MÖNKÄÄN MENI LUUSERI
[/quote]
[/quote]