Olen 22-vuotias, voinko käyttää Freddyjä joutumatta naurunalaiseksi?
Kommentit (131)
Häviskö tästä ketjusta ne nenäapina, ja avokadolla runkkausviestit johonkin, vai kuvittelenko vain?
mahtava ketju ! Mihinkä se kiistelykaksikko hävisi ? Takaisin ja heti !
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:45"]mahtava ketju ! Mihinkä se kiistelykaksikko hävisi ? Takaisin ja heti !
[/quote]
Minä oon täällä :D mutta se luuseriksi haukkuja hävisi, onneksi.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:40"]Häviskö tästä ketjusta ne nenäapina, ja avokadolla runkkausviestit johonkin, vai kuvittelenko vain?
[/quote]
Tä?
Tällainen myötähäpeäketju saatu aikaiseksi selkeästi jonkun ylilautajonnen tai murorunkkarin viestistä, jolla viitataan Tom 865 grammaa Takamaan uuden teinipilden belfiekuviin freddyissä.
Hävetkää hyvät siskot.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:55"]
Tällainen myötähäpeäketju saatu aikaiseksi selkeästi jonkun ylilautajonnen tai murorunkkarin viestistä, jolla viitataan Tom 865 grammaa Takamaan uuden teinipilden belfiekuviin freddyissä.
Hävetkää hyvät siskot.
[/quote]
Prööt.
M25
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:45"]mahtava ketju ! Mihinkä se kiistelykaksikko hävisi ? Takaisin ja heti ! [/quote] Minä oon täällä :D mutta se luuseriksi haukkuja hävisi, onneksi.
[/quote]
hyvä jatkuu..... En ole varma olitko freddyjen puolesta vai vastaan, mutta näin miehenä kiva noita on katsella :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:45"]mahtava ketju ! Mihinkä se kiistelykaksikko hävisi ? Takaisin ja heti ! [/quote] Minä oon täällä :D mutta se luuseriksi haukkuja hävisi, onneksi.
[/quote]
hyvä jatkuu..... En ole varma olitko freddyjen puolesta vai vastaan, mutta näin miehenä kiva noita on katsella :)
[/quote]
No puolesta olen tietenkin! :D parhaat housut ja munki mies tykkää
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 04:22"]Ai kappas, se hiljeni :D nyt myös minä voin mennä unten maille :3 kiitos yöllisestä riitelyseurasta
[/quote]
Hah joo aspergerhan ei voi mennä nukkumaa ennen ku saa sanoa viimesen sanan. Ja vastasin sulle kyl kehari mut se kommentti poistettiin.
[/quote]
no sinähän sen vipan sanan sait sanottua ;D se, että nimittelet muita koko ajan (luuseri, kehari, kehitysvammainen, luuseripaska..) ei tee sinusta aikuisen oloista, vaan pikemminkin 15 -vuotiaan. Et osaa perustella argumenttejasi millään muulla kuin haukkumisella. Se ei ole älykästä keskustelua ;D mutta kyllä sinä sen tajuat kun kasvat vielä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:22"]Jos nää näyttää jotenkin kammottavilta ja ällöttäviltä, niin teissä on vikaa :D https://pbs.twimg.com/media/B6BJiceCAAE3ftQ.jpg:large
Toki riippuu kantajasta itsestäänkin
[/quote]
Ei voi mitään. Nätti nainen, typerän näköiset vaippahoususaumat. Tulee jotenkin persepaviaani mieleen. Niissäkin ensimmäisenä kiinnittyy huomio siihen perspäähän.