Minulla on ongelma. Rattiraivo
ei osaltani ole enää normaalia. Olen muuten rauhallinen, ujo ja hiljainen, mutta ratissa minusta tulee hirviö. Joko minulta katkeaa verisuoni tai saan vielä joku päivä pahasti turpaani.
Kommentit (41)
Älä aja enää. Myyt auton pois. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama vaiva. En tiedä mikä siinä on mutta joku jos törttöilee edessä niin nousee kauhea raivo yhtäkkiä Keskisormi nousee ja tööttiä pitää painaa. Menee pari minuuttia niin rupeaa hävettämään ja myöhemmin vituttaa tosi raskaasti että menetti sillä lailla malttinsa. Pitäisi olla joku laite joka rupeaisi huutamaan että rauhoitu kun verenpainen nousee yhtäkkiä.
En ymmärrä yhtään ja en myöskään usko, että olisit muuten rauhallinen. Olet varmaan töissäkin sellainen raivotautinen mamma, joka luulee olevansa parempi kuin muut, mutta on oikeasti vain kurja surkea tyyppi, jolla on todella huono itsetunto.
Osta äkkiä kunnon auto ennen kuin käy jotain ikävää.
Rattiraivo on kuin peniskateus. Ne räyhää joilla on siihen aihetta. Ne joilla on kokoa eivät itsestään numeroa tee.
Aikuiset ihmiset, hillitkää itsenne. Hävettää raivoavien aikuisten puolesta. Vielä noin mitättömästä raivoava. Ei pysty arvostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama vaiva. En tiedä mikä siinä on mutta joku jos törttöilee edessä niin nousee kauhea raivo yhtäkkiä Keskisormi nousee ja tööttiä pitää painaa. Menee pari minuuttia niin rupeaa hävettämään ja myöhemmin vituttaa tosi raskaasti että menetti sillä lailla malttinsa. Pitäisi olla joku laite joka rupeaisi huutamaan että rauhoitu kun verenpainen nousee yhtäkkiä.
Tämä. Kaikki me teemme kuitenkin joskus virheitä. Mutta jotenkin, kun joku ajaa kolmion takaa eteesi alueelta, missä hyvä näkyvyyskin niin jotenkin se kuolemanpelko näkyy aggressiona. Sitten pitää pudistella päätään, näyttää käsimerkkejä ja töötätä. Ja minuakin hävettää. Miksi ei voi vain jatkaa ajamista, kun mitään ei käynyt?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yhtään ja en myöskään usko, että olisit muuten rauhallinen. Olet varmaan töissäkin sellainen raivotautinen mamma, joka luulee olevansa parempi kuin muut, mutta on oikeasti vain kurja surkea tyyppi, jolla on todella huono itsetunto.
Ei sinun tarvitse uskoa, mutta olen kyllä. Sehän tässä onkin. En tiennyt edes tällaista puolta itsestäni.
Ap
Sinä mänttipää olet varmasti voittanut ajokorttisi jossain piirakansyöntikilpailussa.
Onko se aika kuukaudesta taas, törppö?
Kuumakallet sentin päässä roikkujat pitäisi saada pois liikenteestä. Liikenne ei ole oikea paikka, jos on jotain vihanhallintaongelmia.
Sama vika, mutta polkupyörällä. Kun syke alkaa nousta, niin silloin menen sekaisin ja ajan ihan hurjana. Ennen minulla oli moottoripyörä, mutta en uskaltanut enää ajaa sillä, voitte arvata miksi
Vierailija kirjoitti:
Kuumakallet sentin päässä roikkujat pitäisi saada pois liikenteestä. Liikenne ei ole oikea paikka, jos on jotain vihanhallintaongelmia.
Minulla ei ole tätä ongelmaa vaan ongelma on juuri nuo perässä kiinni olijat. Itse pidän turvaväleistä tiukasti kiinni. Tänäänkin, kun ajoin töistä kotiin niin aivan puskurissa oli yksi saatanan idiootti ja kun minun edessä olevani kääntyi ja hiljensin niin tämä oli melkein perässäni kiinni!
Ap
Ihanaa kun ajat satasen alueella ja joku kuolemaa odotteleva eläketantta ajaa sivutieltä Nissan Micralla eteen permanentti tutisten jyrnyttämään kuuttakymppiä. Kansainvälisiä käsimerkkejä tulee näyteltyä ja ohitettua sporttivaihteella 160 km/h.
Ja sitten oli sellainenkin kuka ei uskaltanut mennä, kun oli tilaisuus ja koko liikenne jumittui hänen takiaan. Ja mikseivät ihmiset osaa noudattaa sitä vuoro-vuoro periaatetta?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vastaavasti liikenteestä pitäisi saada pois ne puilisokeat kuskit, jotka ei osaa havainnoida ympäristöä. Tai ne jotka ei osaa/uskalla kiihdyttää siinä kiihdytyskaistalla tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun ajat satasen alueella ja joku kuolemaa odotteleva eläketantta ajaa sivutieltä Nissan Micralla eteen permanentti tutisten jyrnyttämään kuuttakymppiä. Kansainvälisiä käsimerkkejä tulee näyteltyä ja ohitettua sporttivaihteella 160 km/h.
Kerrotko missä päin tällaista voi yleensä katsella? Tullaan työkaverin kanssa paikalle ihailemaan.
T: poliisisetä
Maria-akatemia on tarkoitettu naisille joilla on vaikeuksia hallita vihan tunnetta.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.mariaa…
Minullakin meinaa keittää yli oikeastaan päivittäin koska tamperelaiset ovat suomen huonoimpia autoilijoita. Kaikilla rajoitusalueilla ajetaan 10-15 km/h alle rajoituksen, liikennevaloihin reaktioaika on keskimäärin 8 sekuntia, sekä vihreisiin että punaisiin. Luulin että ajavat punaisia päin koska haluavat vielä ehtiä valoista kun joku tumpelo ei ole päässyt liikkeelle niin että muutkin ehtisivät mutta olen tullut siihen tulokseen että kyse on vaihtuviin valoihin reagoimisen hitaudesta. Sitten kun se auto saadaan viimein liikkeelle 8 sekuntia vihreiden vaihtumisen jälkeen, ei käytetä kaasupoljinta vaan livutaan hitaasti liikkeelle tyhjäkäynnillä, aivan sama onko alla joku nuhapumppu vai todella tehokas auto, yhtä hidas on kiihdytys.
Ryhmittymistä ei kai opeteta tampereen autokouluissa ollenkaan päätellen siitä että kaikki ryhmittyvät oikealle kääntyessä vasempaan laitaan ja vasemmalle kääntyessä oikeaan laitaan. Mukava oikealle kääntyessä odotella vasempaan kääntyjän takana kun tämä odottaa oikealta tulijoita niin että kaistaa on vähintään auton leveys vasemmalla puolellaan.