Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin korvakorut, sain tyhjän korurasian

Vierailija
11.11.2021 |

Onko muille käynyt näin jonkin tuotteen kohdalla, että tulee viallinen tuote? Tai no tässä tapauksessa koko tuotetta ei tullu. :D Miten asian reklamointi sujui? Laitoin tietysti sähköpostia heti yritykselle, mutta eivät ole vielä vastanneet. Tässä vaan mietityttää se, että uskotaanko minua, koska eihän minulla mitään todisteita ole.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuli väärän värinen otsalamppu. En edes huomannut aluksi, että oli väärä, kun piti olla musta, mutta olikin punamusta. Loppujen lopuksi olin tyytyväinen, ei ollut väliä.

Vierailija
2/14 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut väärän värinen pipo Intersportilta. Piti olla vaaleanharmaa, mutta olikin harmaa. Huomasin harmikseni vasta sitten, kun olin ottanut jo lapunkin irti piposta, niin pidin sen. Inhoan palauttamista, mutta olisin kyllä palauttanut jos olisin jaksanut. Annoin olla.

Peten koiratarvikkeelta tuli väärän värinen hihna. Joku värisokeako siellä on ollut töissä, kun tilaamani hihnan piti olla musta, mutta olikin oranssi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä pitää muistaa se, että on tilanteessa rauhallinen. Mitä kettumaisempi olet sitä vähemmän haluavat hyvittää asian.

Vierailija
4/14 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin valkoiset valmisverhot, tullessaan olivat haalean keltaiset. Siskoni tilasi rosat verhot tullessaan olivat kermakahvin väriset. Eivät oikein istuneet muuhun sisiutukseen.

Vierailija
5/14 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran citymarketista sauvasekoittimen. Oli sellaisessa pahvilaatikossa, mukana tuli myös muovinen smoothie astia. Kun avasin kotona paketin, siellä ei ollutkaan koko sauvasekoitinta. Siellä oli vaan se smoothie kippo. 

Kaiken lisäksi se oli ostettu toisen kaupungin citymarketista, ei siitä kaupungista, jossa asun. Menin paikallisen cityyn ja kerroin asiasta. Kyllä ne uskoi ja antoivat uuden sauvasekoittimen. Onneksi oli kuitti tallella.

Jännä, etten ollut huomannut edes laatikon painossa mitään epäilyttävää, vaikka se oli tyhjä.  

Vierailija
6/14 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaute Trustpilotiin saattaa nopeuttaa reklamaation käsittelyä.

Vierailija
7/14 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Zalandolta kahdet housut. Tarkistin koon ja kokeilin toisia housuja. Olivat jees. Toisista housuista katsoin vain koon, että oli sama.

Myöhemmin pesin ja sovitin. Olivat liian isot. Kotona kavennusjonossa ovat 🤔 Ei ole edistynyt vielä.

Vierailija
8/14 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet postitse mitään erityisen kalliita koruja, joten asiallisella reklamaatiolla tulee varmasti uusi tuote tilalle. Firmalle muutaman euron tappio on pienempi paha kuin se, että laitat someen huonoa palautetta tms. 

Vierailija
9/14 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kerran H&M:ltä jotkut legginsit, siitä on aikaa. Koko piti olla S  ja lappukin oli oikein, mutta ne olivat pienemmät kuin sillon 110 cm pitkän lapseni käyttämät vaatteet. Ei sopinut edes hänelle. En oikein ole postimyynnistä tykännyt vaatteita tuon jälkeen tilailla. Toisen kerran tilasin takin, piti olla 36, tuli 44. Reklaamatioon vastattiin, että kyllä se on oikea koko, Italiassa käytetään noita kokoja, eikä heillä ole enää vastaavaa tuotetta. En muista muuten mikä paikka se oli, se oli joku vähän oudompi, jota ei taida enää olla. No annoin takin eteenpäin sukulaiselle lahjaksi, hänelle se oli sopiva ja tykkäsi siitä. Kerroin kyllä alkuperän ja annoin sovittaa ensin, että ottaako. 

Vierailija
10/14 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tyhjä rasia kun miehelle tilasin yllätykseksi peeeniksen kiristimen. Paketin otin vielä näyttävästi hotellihuoneessa esiin, yllätys siis. Oli kyllä tonnin seteli ilme. Reklamoin ja pahoittelivat. Uusi tuli tilalle.

Vierailija
11/14 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin lapselle lastenmallin 170cm pieruverkkarit Sportamoresta. Olin tilannut niitä sieltä usein ja ollut tyytyväinen. Ovat siis kapeita, mutta tarpeeksi pitkiä ylilaihalle teinille.

Kerran tuli kyllä 170cm lasten (lapussa siis luki), mutta olivat jotkut XXXXXXL kokoiset. Otin kuvankin niistä vierekkäin. Ne oikeat 170cm näyttivät ihan lilliputin housuilta siinä vieressä. Palautin tietysti. Mutta en ole koskaan nähnyt niin isoja pieruverkkareita. Mun teinipoika olisi mahtunut sinne toiseen lahkeeseen seisomaan. Saatiin kyllä hyvät naurut.

Vierailija
12/14 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bamix ja oli väärä väri ja terät puuttui. Onneksi Verkkokauppa Comista tilatut tuotteet voi palauttaa myymälään ja sain oikean heti tilalle.

Mun yksi luottokauppa.

Olisin pitänyt tuotteen jos terät olisi ollut mukana.

Kauppa saa kuulemma uudet terät,

Tehtaalla voi kuulemma käydä noin.

On se kallein Bamix niin kyllä ketutti.

Vierailija
13/14 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko paketti avattu välillä?

Lähetettäessä käsitellyt hlö varasti.

Vierailija
14/14 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jossain Zalandotilauksessa ihan ylimääräinen tuote mukana joskus, tyyliin jotkut sukat. Näitä ei ollut edes lähetyslistassa mainittu, vain ne tilatut vaatteet olivat. Harmi vain, kun sattuivat olemaan kokoa, mikä ei sopinut kenellekään perheenjäsenelle. Palautin.

Yhden kerran tuli oikea vaate, mutta väärässä koossa (eri verkkokauppa, pieni suomalainen). Palautin ja kirjoitin syyksi "tilattiin S-koko, mutta saatiin XS" tai jotain sinne päin. Sain sen oikean koon sitten ihan normaalisti paluupostissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi