Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit kaikkosi parisuhteen myötä kun pitäävät sitä vääränä.

Vierailija
11.11.2021 |

Löysin vihdoin elämäni miehen. Hän on raitistunut alkoholisti, ei linna taustaa. Tällä hetkellä ei työssä vaikean stressin takia. Olemme seurustelleet 2 vuotta ja häät oli kesällä. Minä olen penninvenyttäjä konttoristi, omistan taloni ja tavarani, miehelläni ei juuri mitään ollut muuttaessaan nyt yhteiseen kotiin.
Kismittää vain kaverien suhtautuminen. Jotkut naljailee miehelle suoraan, jotkut uskoutuvat minulle, kuinka tietävät tässä käyvän ja kuinka olen kohta puilla paljailla miehen takia. Tähän asti paras ystäväni sanoi ettei käy kylässä, ennekuin tulen järkiini.
Mikä ihmisiä vaivaa? Ei onnitella, ei iloita toisen onnesta. Myrkyttääkö netti mielen vai pyritäänkö vain pätemään kaikella keittiöpsykologi tietämyksellä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää tarina nyt voi päättyä ihan miten vaan. No enimmäkseen... mutta ei mennä siihen.

Onnea pariskunnalle.

Kuten sanoin meillä on sopimus, kirjallinen. Ja mieheni voi ja todennäköisesti myös vaurastuu töihin mennessään, kun ei tarvitse ainakaan talolainaa heti hakea.

Onko hänellä minkä alan koulutus? Suomessa on kova kilpailu työpaikoista.

Vierailija
22/23 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereilla on oikeus mielipiteisiinsä, aivan kuten sullakin. Voit etsiä uusia kavereita.

Sanoisin kuitenkin heidän varoituksissaan olevan perään. Seurustelin vähän aikaa huomattavasti alempituloisen kanssa. Alkuun meillä menikin todella hyvin. Jossain vaiheessa alkoi tulemaan äkkinäisiä menoeriä. Siis sellaisia joita ei suhteen alussa ollut. Pikku hiljaa satunnaiset pyynnöt muuttui viikottaisiksi. Tajusin etten ollut enää kulta. Kulta oli muuttunut kultakaivokseksi.

Suurin virhe minkä satuit tekemään oli omaisuuden meno suoraan puolisolle. Mutta, koska olet aikuinen niin vastaat täydellisesti omista virheistäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää tarina nyt voi päättyä ihan miten vaan. No enimmäkseen... mutta ei mennä siihen.

Onnea pariskunnalle.

Kuten sanoin meillä on sopimus, kirjallinen. Ja mieheni voi ja todennäköisesti myös vaurastuu töihin mennessään, kun ei tarvitse ainakaan talolainaa heti hakea.

Onko hänellä minkä alan koulutus? Suomessa on kova kilpailu työpaikoista.

Hän on lähihoitaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi