Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä on vaikeaa löytää tinderistä keskinkertaisen näköistä naista, kaikki on liian kauniita

Vierailija
11.11.2021 |

Miten voi olla että niin paljon on kauniita naisia vapaana, luulis että ne keskinkertaise näköiset etsisivät seuraa netistä ja nuo kauniit saisi seuraa ihan ilmankin? Ihan mahdotonta löytää keskinkertaisen näköisenä miehenä mitään seuraa tuolta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen myös katsonut ettei mun tarvii tavallisena mennä deittisivustoille. Niin on kauniita naisia siellä että!

No onneksi heille ja toivottavasti mätsää.

Jaa, juuri kaltaistasi etsin ja sinulle olisi taatusti vientiä enemmän kuin noille kympin tytöille. Itse en samaistu yhtään mihinkään yliopistot käyneeseen kympin tyttöön, joka matkailee 5 kertaa vuodessa, käy eräjormailemassa ja pelaa tennistä.

Ei kuule kannata luoda illuusioita parin asian perusteella. Mäkin luulin, että ex on joku älykkö, jonka kanssa joutuu keskustelemaan vain jotakin tiedejuttuja. Ehei....

Vierailija
22/25 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen myös katsonut ettei mun tarvii tavallisena mennä deittisivustoille. Niin on kauniita naisia siellä että!

No onneksi heille ja toivottavasti mätsää.

Jaa, juuri kaltaistasi etsin ja sinulle olisi taatusti vientiä enemmän kuin noille kympin tytöille. Itse en samaistu yhtään mihinkään yliopistot käyneeseen kympin tyttöön, joka matkailee 5 kertaa vuodessa, käy eräjormailemassa ja pelaa tennistä.

Ei kuule kannata luoda illuusioita parin asian perusteella. Mäkin luulin, että ex on joku älykkö, jonka kanssa joutuu keskustelemaan vain jotakin tiedejuttuja. Ehei....

Ensinnäkään en välitä matkailusta, eräjormailusta enkä tenniksestä, enkä tienaa tarpeeksi tuommoisen naisen tulotasoon verrattuna. Toisekseen, en saa yhdeltäkään tämmöiseltä naiselta yhden yhtä tykkäystä, niin eiköhän tuo jo kerro siitä millaiset mahikset minulla tuommoisiin ihmisiin on. Alkaa vaikuttaa siltä että olen jotain saastaa, joka ei kelpaa suhteeseen, enää. Olen kyllä ollut parissa lähes viisivuotisissa parisuhteissa aikaisemmin, mutta en näytä enää kelpaavan näillä spekseille kellekään. Alan jo miettiä hullun eksän ottamista takasin, että olisi edes joku jonka kanssa jutella ja viettää aikaa, kun aika epätoivoista vakavan suhteen löytäminen on nykypäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisitpä livenä ilman filttereitä, niin ihan kuule taviksilta näyttää suurin osa 😉

Saati sitten ilman filttereitä JA meikkiä.

Vierailija
24/25 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne sit oikeastikin yhtä kauniita kuin kuvissa?

Mietin vaan kun olen kuullut Tinder-miehiltä joskus sellaista ”sä näytät oikeastikin sellaiselta/paremmalta kuin kuvissa” ja joskus on kerrottu, että miehenä tulee vastaan profiileita joista ei selviä esim. ylipaino, ja sitten livenä joutuu juosta karkuun kun paikalla onkin aika eri näköinen nainen kuin kuvissa.

Ei ole. Useita kauppoja facebookin kirppispalstojen kautta tehneenä voin kertoa, että 99 % naisista ei edes tunnista profiilikuvan perusteella. Kuvissa kaikki näyttävät hoikilta ja superkauniilta.

Vierailija
25/25 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisitpä livenä ilman filttereitä, niin ihan kuule taviksilta näyttää suurin osa 😉

Muuten hyvä kommentti, mutta tuo hymiö tässä yhteydessä vain ärsyttää.