Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

38-vuotiaana olin vielä simpsakka ja freesi. Nyt 42-vuotiaana tätiytynyt ja raihnainen.

Vierailija
11.11.2021 |

Kysyttiin papereitakin vielä reilu pari vuotta sitten. Nopeasti se käy se keski-ikäistyminen kun muutokset lähtee vauhtiin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy naisille tuossa iässä. Rupsahtaminen tapahtuu heillä käsittämättömän nopeasti. Miehillähän ei tällaista tapahdu.

Vierailija
2/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, sillä mummeliksi voit olla vielä pitkään nuorekas ja vireä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muutoksia sinulle on tapahtunut? Itse olen kohta 42, eikä mitään tätiytymistä ole vielä tapahtunut. Olen itse asiassa tosi hyvässä kunnossa niin fyysisesti kuin henkisestikin.

Vierailija
4/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muutoksia sinulle on tapahtunut? Itse olen kohta 42, eikä mitään tätiytymistä ole vielä tapahtunut. Olen itse asiassa tosi hyvässä kunnossa niin fyysisesti kuin henkisestikin.

Tai sitten et vaan itse huomaa sitä.

Vierailija
5/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kylläkin Tauno joka tykkää säpäköistä tipusista

Vierailija
6/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puolestaan tsarmiutuu kovasti tuossa iässä, tullen vähitellen kaikkien naisten tavoittelemaksi hopeaketuksi.

Vierailija
7/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä lääkärissä. Ei tollanen ole normaalia.

Vierailija
8/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä menee vielä 55-vuotiaan helposti 35-vuotiaasta, kunhan päällä on nuorisomuodin mukainen tyköistuva farmariasu.

Vierailija
9/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä menee vielä 55-vuotiaan helposti 35-vuotiaasta, kunhan päällä on nuorisomuodin mukainen tyköistuva farmariasu.

pultsareilla on farmariasu

Vierailija
10/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Itse vielä 39-vuotiaana olin ihan ”tyttösen” näköinen. Nyt 43-vuotiaana kaikki nuorekkuus on kadonnut ja naama alkanut roikkumaan. Omasta mielestäni olen vanhentunut ihan vuoden aikana paljon. Muutenkin mieliala on laskenut, tunnen itseni ihan joksikin mummoksi.

Vierailija
11/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikuttaminen ilmeisesti vanhentaa. 51-v kollegalla (mies) on aina kaikki huonosti, kyttyräselkä ja naama kuin satavuotiaalla, nahka kireällä kallon päällä.

Vierailija
12/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sellainen tauski-tyylinen asu? Kireät farkut ja liian pieni farkkutakki?

Vierailija
13/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väliä joku tekee tämän nelikymppisten naisten morkkausketjun.

Vierailija
14/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten et vaan itse huomaa sitä.

No kyllä mulla sen verran silmää on, että ihan itse huomaan miltä näytän. Lisäksi mua usein luullaan pikkusiskoani nuoremmaksi, mikä kyllä hämmentää itseänikin, koska hänkään ei ole mitenkään tätimäinen. Hän kyllä tykkää juosta baareissa, ehkä se on syy.

Vierailija
15/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin käy naisille tuossa iässä. Rupsahtaminen tapahtuu heillä käsittämättömän nopeasti. Miehillähän ei tällaista tapahdu.

Miehillä kyllä maha kasvaa erittäin helposti. Ja sänkukunto lopahtaa, jos ei kunnolla urheile.

Vierailija
16/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkykunto siis.

Vierailija
17/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän painoa pois ja riittävät yöunet niin ihan soivapeli vielä 🤔

Vierailija
18/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin saman! 38-vuotiaana iho oli vielä freesi ja nuoren näköinen. 42 ei uskoisi enää samaksi ihmiseksi. Silmänympärysrypyt ovat tulleet suht lyhyessä ajassa, kaulan iho on pikkuhiljaa löystymässä ja muitakin ikäviä muutoksia on ilmaantunut noin 1,5 vuoden sisään.

Vierailija
19/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten se on vasta lähempänä viittäkymmentä kun vanheneminen alkaa näkyä. Serkkuni on hoikka urheilullinen blondi ja hätkähdin kun hän muutaman vuoden tauon jälkeen olikin yhtäkkiä rypistynyt naamaltaan. Kai se on geeneissä. Joku vähän aiemmin, joku myöhemmin.

Vierailija
20/39 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi. Multa ei ole kysytty papereita koskaan. :D Pitäiskö tehdä keskustelu aiheesta?