Är kvinnor bättre än män på något?
Kom i en diskussion med min flickvän om detta idag.
Hon sa att killar är starkare fysiskt men tjejer är starkare psykiskt. Bullshit tycker jag. Tjejer är 10 gånger lättare att trycka ner och har mycket lägre självförtroende i allmänhet.
Jag började provocera henne till en början. Men hur fel det än är att säga rakt ut så har alltid tanken funnits där i bakhuvudet.
Män är bättre än kvinnor på allt
Detta är inget påhopp utan vill bara att någon övertalar mig eller bevisar att jag har fel.
Kommentit (11)
Tää teksti on sieltä ruotsalaiselta mammapalstalta?
Tuffe Uffe Isberg ishockeyspelare från Tallkulla IF. Och det var alt, tack och adjö.
jag har inte tid att svara på dej på svenska så... On vain olemassa huippuyksilöitä, et voi yleistää koko sukupuolta. Jotkut miehet on joissain asioissa ihan käsiä ja naiset pesee ne mennen tullen. Ja samoin on miesten laita. Eli molemmista sukupuolista löytyy huiput.
Kvinnor är duktigare än män att jävlas här på bebis-palstan.
Tytöt ovat parempia koulussa kuin pojat. Naisilla on pehmeämpi iho. Naiset ymmärtävät vivahteita viestinnässä miehiä paremmin. Naiset ovat luonnollisesti ylivoimaisen hyviä imettämisessä, synnyttämisessä ja raskaana olemisessa. Miehet ja naiset ovat kuitenkin yhtä hyviä, vaikka ovatkin erilaisia. Miehet ovat parempia kuin koirat, vaikka koirat juoksevatkin nopeammin. Keskustelu on hölömö.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:55"]
Kvinnor är vackrare och sexigare.
[/quote]Det är helt subjektivt. Kvinnor verkar kunna spinna/väva snabbare än män eftersom de har mindre fingrar och händer. Enligt några forskningar kan män med små händer uppnå lika bra resultat.
-Mies 29v-
Kvinor klarar sig bättre av evolutionen, männen ska så småningom döda bort helt och hållet när kromosomen y ska dö. Så kvinnor är bättre at överleva. Och det är det viktigaste kunskapen.
förlåt min pakkoruotsi...
Vedä itsesi jojoon svedunatsi.
Dra dig till redanredan surströmming