Pukama perseessä ja treffit tulossa
Tää on niin tätä. Puoli vuotta odottanut, että pääsisi tapaamaan. Nyt vihdoin parin viikon päästä ja eiköhän putkahda kipeä pukama perseeseen juuri nyt. Minulla on pukamavoidetta onneksi, mutta mietin ehtiikö se parantua kahdessa viikossa? Tietysti se tulee juuri nyt, kun muuten ei ole tullut koko vuonna.
Kommentit (29)
Ota mukaan uimarengas perceen alle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikella on tarkotuksensa. Ehkä pukama yrittää viestittää sulle jotain.
No, itse asiassa tuli kyllä tuo itselläkin mieleen. Tässä on ollut nimittäin muitakin ”kapuloita rattaissa” noiden treffien suhteen ja itsekin jo ajattelin, että yritetäänkö ne todella estää tapahtumasta, kun koko ajan ilmaantuu kaikkea.
Ap
Ehkä pukama on varoittava ennusmerkki. Viestittää jotain negatiivista anaaliin liittyvää. Ehkä treffikumppani on joku hullu p-rse r**skaaja, jota on syytä varoa.
Mulla oli jokin aika sitten pukama enismmäistä kertaa elämässäni. Mies halusi nähdä sen välttämättä. Oli kuulemma hassun näköinen. :DD Ollaan tosin oltu lähemmäs 10v yhdessä, ensitreffeillä en ehkä lähtisi näyttelemään.
Leveäkantainen tappi hanuriin niin ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi että elä ees mee treffeille
No, todellakaan en mene jos pukama ei ehdi parantua!
Ap
Piilota se tämmöisen alle: https://cdon.fi/seksuaaliterveys/silikoni-anustappi-p46333035
🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ei tuo nyt haittaa oikeasti noin paljon. Kyllä miehetkin tietävät että ihmisillä on pukamia. Kannattaa tosiaankin mennä vai etsitkö ehkä syytä olla menemättä oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo ei tuo nyt haittaa oikeasti noin paljon. Kyllä miehetkin tietävät että ihmisillä on pukamia. Kannattaa tosiaankin mennä vai etsitkö ehkä syytä olla menemättä oikeasti?
En nyt vieläkään käsitä miksei ap:lla muka ole vaatteita siellä keskustelussa mukana tai miksi ne ovat niin tiukat/läpinäkyvät että rypäleet loikkii silmille.
Ap