Onko normaalia/tervettä, että 35-v. naisen ainoa läheinen ihmissuhde on omaan äitiinsä?
Kommentit (8)
Ei ole tervettä. Toisaalta ihnissuhteiden määrää on turha yrittää maksimoida, koska suurin osa on pinnallista ja tyhjänpäiväistä paskoo. Muutama merkityksellinen suhde olisi hyvä olla vähintään.
Tietenkin on normaalia. Miksi kaikesta tehdään nykyään epänormaalia tai sairasta?
No jos se on AINOA läheinen ihmissuhde, niin onhan se vähän, en nyt tiedä epänormaalia, mutta ehkä vähän outoa kuitenkin. Riippuu toki suhteestakin, minkälainen on. Onko selkeä riippuvuussuhde, vai miten.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on normaalia. Miksi kaikesta tehdään nykyään epänormaalia tai sairasta?
Koska ihminen on sairas otus.
Minulla 2 poikaa, toinen 33 ja toinen 36. Hyvin lämmin suhde molempiin. Mutta aika omituisena pitäisin jos heillä ei olisi muita lämpimiä suhteita muihin, ikäisiinsä ihmisiin. Enhän minä voi korvata heille kaveri- ja seurustelu- ja seksisuhteita, en vaikka olisin miten läheinen!
Mä olen 40v perheenäiti ja soitan äidille monta kertaa päivässä. Käydään ostoksilla ja muualla yhdessä.
Ei mulla ole kavereita.