En jaksa opiskella.
Oon lukion ekalla. Puol vuotta käyny nyt. En jaksa enään. Opiskelu ei kiinnosta. En tee läksyjä kaksi hylättyä ja keskeytetty kurssi. Haluaisin opiskella mutta sitten tulee mieleen kun en ikinä ole opiskellut kunnolla että miksi edes yrittäisin. Koulu on ahdistavaa ja en vain yksinkertaisesti jaksa! Masentaa ja haluan jäädä kotiin. Illalla tulee aina hirvee olo ku ajattelee huomista koulua.
kavereita mulla on se ei johdu siitä. Eikä edes kiusata.
Mitä tehdä? Pitääkö jättää lukio ja olla ilman opiskelupaikkaa? En tiedä edes minne muuallekkaan menisi.
Auttakaa Pliis:(
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:21"]
Ryhdistäydy. Tee fiksuja valintoja. Minimimäärä kursseja ja suoraan äpi, niin pääset helpoimmalla. Kirjoittaa ei tarvitse kuin nejä ainetta. Pitkän matikan voi vaihtaa lyhyeen, ja kannattaa, jos ei matikka hotsita.
[/quote]
minimi määrä kursseja on nyt. Lyhyt matikka on jo. En vain tiedä mitä tehdä enään. Opiskelu tuntuu ahdistavalta. Eikä huonolla lukio todistuksella mitään tee...:(
-Ap
Mulla oli aivan sama ensimmäisenä vuonna. Sitten ymmärsin suosiolla pidentää lukion neljään vuoteen. Siinä vaiheessa helpotti ja opiskelu alkoi taas sujumaan. Keskiarvo taos olla ekan vuoden kursseista 6 ja tällä vuodella se onkin jo yli 8.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:32"]
Mulla oli aivan sama ensimmäisenä vuonna. Sitten ymmärsin suosiolla pidentää lukion neljään vuoteen. Siinä vaiheessa helpotti ja opiskelu alkoi taas sujumaan. Keskiarvo taos olla ekan vuoden kursseista 6 ja tällä vuodella se onkin jo yli 8.
[/quote]
ok:) ajattelin tota 4 vuotta sillee aluks ainaki et sais jotai pois jo.. En vaa jaksa millään...:(
-ap
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:20"]
Sinä teet päätökset - ei opo. Mutta opiskelun ei tarvitsekaan aina olla helppoa ja kivaa. Työtä se on.
[/quote]
totta tuo on. Mutta en vain ole hyvä opiskelussa.
-Ap