Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän mamma ei koskaan tajunnut!

Vierailija
11.11.2021 |

Oli 8 vuotta kotiäitinä ja tein vuorotyötä, 3-vuoroa tehtaassa ja olin väsynyt, 5 yötä peräkkäin ja päivät nukuin, lopun ajan silmät ristissä, pää sumussa. Ei ollut voimia kotitöihin koska fyysisesti ja henkisesti raskas työ vei voimat, valitti kun itse sai tehä ruoat ja hoitaa kodin ehkä 70%. Mut nyt on koti mammailut loppuneet ja saa hoitsukin tehä töitä ja öitä. Mutta kyllähän on uusi valituksen aihe löytynyt. Hän ei tee ruokaa yövuorojen jälkeen koska on niin väsynyt. Huomasi että se töissä käynti onkin monta monta kertaa raskaampaa kuin kotona lasten kanssa vauvafoorumia selaillessa😅
M36v

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimos sentään valittaa sulle, mutta sä ruikutat täysin viattomille eli meille.

Vierailija
2/4 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun äidiltä. Kotiäitinä ja työttömänä virui iät ja ajat, isä puolestaan teki kolmivuorotyötä ja paljon ylitöitä. Raivosiivosi joka päivä ja napisi kaikesta. Nyt vanhalla iällä erehtyi opiskelemaan siivoojaksi ja tekee tarvittaessa kutsuttuna töitä. Ja vinkuu siitä että nyt ei millään jaksa kotona siivota ja laittaa ruokaa, pitää saada välillä olla kotona työttömänä ansiosidonnaisella että saa levätä ja tehdä kotityöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hoito on työläämpää kuin työssä käynti!

Vierailija
4/4 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten hoito on työläämpää kuin työssä käynti!

Ei todellakaan ole. Mä nautin päivistä jolloin saan olla kotona lasten kanssa. 3 pientä lasta. Ei kukaan kontrolloi. Voi vaikka kirjoittaa tänne. Mutta töissä ei saa puhelin näkyä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän