Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aarrepaja OFFICIAL

Vierailija
11.11.2021 |

Maikkarilla alkaa tänään uusi ohjelma. En vaan ottanut selvää että onko vieraana vain julkkiksia (plääh jos on)? Mutta vanhat tavarat ja niiden entisöinti kiinnostaa joka tapauksessa. Oon nähnyt muutamia pätkiä UK:n Repair Shop -ohjelmasta ja se on ainakin tosi hyvä.

Muita kiinnostuneita? Laitoin jo valmiiksi official-ketjun tulille kuten AV:n etikettiin kuuluu 😅

Kommentit (266)

Vierailija
1/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh siis hetko, mikä se eilinen ohjelma oli, jossa oli Minna Parikka ja joku toinen (ihan tutun oloinen) nainen, ja kilpailijat tekivät kierrätysjuttuja? Vieraana oli Kaisa Mäkäräinen. Mä luulin että se oli Aarrepaja.

Vierailija
2/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh siis hetko, mikä se eilinen ohjelma oli, jossa oli Minna Parikka ja joku toinen (ihan tutun oloinen) nainen, ja kilpailijat tekivät kierrätysjuttuja? Vieraana oli Kaisa Mäkäräinen. Mä luulin että se oli Aarrepaja.

Se on kilpailu. Mestaritekijä.

Valitaan viikon voittaja ja huonoin tippuu.

Kiva ohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tosiaan Mestaritekijä, eikö se tule Neloselta? Tää Maikkarin ohjelma ei ole kilpailu vaan siinä korjataan ihmisten vanhoja esineitä.

Vierailija
4/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tosiaan Mestaritekijä, eikö se tule Neloselta? Tää Maikkarin ohjelma ei ole kilpailu vaan siinä korjataan ihmisten vanhoja esineitä.

Kuulostaa tylsältä

Vierailija
5/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tylsältä

Vierailija
6/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ainakin vieraana Tarja Halonen, palstan "suosikki" 🙄

Vierailija
7/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tylsältä

Tarvitseeko kaikkien ohjelmien olla Tempparit/Putous/BB/Salkkareita? Kiva katsoa vaihteeksi jotain muuta

Vierailija
8/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä jo odottelee ekaa jaksoa ☺️

Vierailija
9/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ymmärtänyt että osa tavaroiden omistajista on julkkiksia ja osa ihan taviksia. Kiva jos näin, ei aina tarvitse olla samat naamat ruudussa vaan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
10/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea kohtalainen. Toteutus heikko.

Ei toki ihan yhtä surkea ohjelma kuin Kirppiksen kingi, mutta ei kovin paljon parempikaan.

Vierailija
11/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idea kohtalainen. Toteutus heikko.

Ei toki ihan yhtä surkea ohjelma kuin Kirppiksen kingi, mutta ei kovin paljon parempikaan.

Valitettavasti vähän samanlainen vaikutelma tuli. Alkuperäinen sarjaformaatti on taas muuttunut p#skaksi matkalla Suomeen.

Vierailija
12/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ohjelma. Tarja Halonen käveli oudosti.

Vierailija
13/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuseppä on ihan kivan näköinen

Vierailija
14/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ainakin vieraana Tarja Halonen, palstan "suosikki" 🙄

Halonen oli tapansa mukaan fiksu ja hauska ☺️

Vierailija
15/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava ohjelma. Tarja Halonen käveli oudosti.

Nivelrikot polvissa ja ilmeisesti muuallakin.

Vierailija
16/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi itse katsoa jo opiskeluideni puolesta. Tosin itselle saattaa tulla olo jos tekevät jotain hienoa, että omat viritelmät ovat kuin jotain roskaa siihen verrattuna 😅 Vinkkejä voisi silti saada. 

Vierailija
17/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ohjelma. Tavarat oli vähän tylsiä. No Raamattu oli kiinnostavin, konservointi tylsää.

Vierailija
18/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi itse katsoa jo opiskeluideni puolesta. Tosin itselle saattaa tulla olo jos tekevät jotain hienoa, että omat viritelmät ovat kuin jotain roskaa siihen verrattuna 😅 Vinkkejä voisi silti saada. 

Ei tuossa paljoa siihen tekemiseen keskitytty. Ehkä vähän liian väkisin tuotu semmoista itketyshakuisuutta mukaan ja tekeminen jäi vähän vähemmälle huomiolle. Mutta ihan kiva oli katsoa silti, lopputulokset oikein hienoja.

Vierailija
19/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vähän kauhistuneena sen Ihanan norsuhahmon nylkemistä mutta onneksi sentään säilytettiin se vanha kangas siinä päällä...

Vierailija
20/266 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä jo odottelee ekaa jaksoa ☺️

Ekan jakson jälkeen varmasti tunteet pinnassa mutta se klassinen kysymys tulee silti; miltä nyt tuntuu, AP?