Käytätkö vielä maskia julkisissa tiloissa
Käytätkö vielä maskia kun liikut julkisissa tiloissa, teatterissa, kaupassa, julkisissa kulkuvälineissä ym.?
Oletko rokotettu?
Kysymys siis niille ketkä on tähän asti käyttäneet.
Kommentit (77)
käytän maskia kaupassa (koska kaikki muutkin), en ole rokotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Kaksi rokotusta on otettuna, joten ei kiinnosta koko korona enää.
Tänään viimeksi kerrottu, että pelkillä rokotuksilla ei pandemia poistu. Haluatko olla osa ongelmaa vai osa sen ratkaisua?
Ei meillä ole Suomessa voimassa maskisuositusta. Taidat nyt uskoa valeuutisiin.
Otapa selvää, mm. täältä:
https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajanko…
https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajanko…
Käytän edelleen. Kaksi rokotusta alla.
En käytä enkä ole käyttänyt koko aikana. Kaikkialla käyn vapaasti.
Tottakai käytän, en halua koronaa itse enkä lapsilleni. Olen nähnyt läheltä millaista tuhoa longcovid voi aiheuttaa.
En käytä. Olen herkistynyt maskeille ja silmät alkavat vuotaa, samoin silmänympärysiho oireilee.
Kaksi rokotetta on.
Käytän.
Näillä näkymin käytän vielä pitkään. Ihan itsekkäistä syistä, sillä haluan suojata itseäni kaikenmaailman muiltakin viruksilta.
En missään, en edes sairaalassa vaikka kaikki muut käyttivät kuukausi sitten :D vapaaehtoista se on!
Käytän ffp2 maskia julkisissa, kaupassa ym. En käy tällä hetkellä ravintoloissa ym väentungoksissa. 2 rokotetta on, kolmanteen aika varattu.
Ei rokotetta kiitos kirjoitti:
En ole käyttänyt maskia ollenkaan kaupassa enkä julkisessa liikenteessä. Naurettavaa toi maski pelleily. Rokotetta en myöskään ottanut enkä korona testissä käynyt vaikka koronaan viittaavia oireita ollut. Olen säästänyt omalla käyttäytymisellä veronmaksajien varoja. Mitä korona rokotteeseen tulee niin sitä en tule koskaan ottamaan. Minulle varatusta rokotteesta kieltäydyn kohteliaasti ja annan sen seuraavalle kuka sen haluaa.
Samaa täällä. En käytä maskia enää, jonkun verran olen käyttänyt. Rokotetta en ota. Testissä en ole käynyt. Kaikki flunssat olen kotona rauhassa sairastanut.
Käytin pari kertaa, kun kävin vanhainkodissa ja kerran sairaalassa moikaamassa. Rokotteita en ole ottanut. Eikä "rajoitukset" ole elämää muuttanut mihinkään muuten paitsi et massii on jäänyt enemmän, kun ei käy enään rafloissa tai missään tapahtumissa vaan on panostanut kuntoiluun. Tällä linjalla jatketaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin käytän ja huolehdin käsihygieniasta. Kolme rokotusta.
Oletko hoitaja kun olet saanut 3 jo?
Vaihtelevasti. Jos on väljää, niin en pidä. Jos väkeä runsaammin, niin pidän.
Olen jo sen ikäinen että tiedostan kuolevaisuuteni.
Käytän FFP2 maskia koska haluan elää ja olla terve.
En ole hysteerinen akka eli en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hoitaja kun olet saanut 3 jo?
Joo.