Huoh naapurissa vieläkin palaa jouluvalot...
Vieläpä kirkkaanpunaiset. Milloinkohan ymmärtää ottavansa pois. Dementia jo vaivaa?
Kommentit (51)
Jouluvalot, talvivalot ihan sama mikä nimi mutta kaikki mahdollinen kirkastaja tähän pimeyteen on tarpeen!!
Mun naapurilla on parvekkeella komeet valot ja kuusi :)))
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:50"]
Uskokaa tai älkää, täällä on vielä joulukuusi. (piti itsekin tarkistaa että onkohan se vielä, mies korjannee joskus komeroon)
[/quote]
Sanot vaan, että se on tammikuusi :-) Ja tarvittaessa se voi olla myös helmikuusi...
[/quote]
Tai kesäkuusi tai heinäkuusi... mitä tuota turhaan pois ottamaan, jouluunhan on enää alle vuosi!
Oikeesti, se joulu meni jo.
Meillä on kanssa, enkä pois ota ennen maaliskuuta. Ne on talvivalot!
Viimeiset joulukoristeet keräsin eilen pois. Jopa "jouluverhot", olohuoneestakin, johon olin ne laittanut jouluksi 2013 :D
Mun mielestä on kiva kävellä aamupimeässä bussipysäkille, kun naapuritalojen valoviritelmät valaisee harmautta. Meilläkin ne on siihen asti, että alkaa olla valoisampaa. Ei ne niin leimallisesti jouluun liittyviä koristeita minusta ole, vaan enemmänkin talveen vuodenaikana liittyviä.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:50"]
Uskokaa tai älkää, täällä on vielä joulukuusi. (piti itsekin tarkistaa että onkohan se vielä, mies korjannee joskus komeroon)
[/quote]
Ei tossa mitään uskomista! Meilläkin on sisällä vielä joulukuusi - enkä aio viedä sitä pois ennenkuin alkaa varisemaan. Ehkä laskiaiseks sitten, kun alkaa pääsiäisen odotus...
Pakko upata tää ketju. Edelleen palaa punaiset valot. Liekkö perustanut ilotalon?:D
Jotkut haluaa valoa elämäänsä. Monilla keillä valoja on, niin ovat ns talvivaloja. Jotain voi nyppiä tietty jos neljää kynttilää poltetaan ikkunaßa tai on jotain tähtiä, mutta mitä vitun väliä. Miten sen sanois, get a life fucker.
Serkkuni otti kerran vasta lokakuussa valot pois ikkunoista. Mietin, että miksi ihmeessä kun marraskuussa laittoi ne uudestaan :D