Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jos mies sanoo hoikalle vaimolle

Vierailija
27.01.2015 |

Että "olet kyllä kohta jo liian laiha". Onko se sama kuin sanoisi pullukalle, että oot kohta jo liian läski?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuin kyllä itse, kun mies mulle noin sanoi.

Vierailija
2/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:15"]Että "olet kyllä kohta jo liian laiha". Onko se sama kuin sanoisi pullukalle, että oot kohta jo liian läski?
[/quote]
No onhan se ihan sama asia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihan sama asia, mutta minunkin mieheni juuri sanoi minulle noin ja kyllä se vähän ärsytti. Mutta meillä onkin miehen kanssa sellainen ongelma, että mies on huomannut että saan paljon huomiota vierailta miehiltä näin laihtumisen myötä ja epäilen tuon letkautuksen liittyvän siihen.

Vierailija
4/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Vastavetona tuollaiseen törkeyteen voit lyödä puukolla muutaman kerran miestä selkään ja sanoa, että sä alat vaikuttamaan aika kuivalta tyypiltä.

Vierailija
5/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain kun olen itse hoikka, olen laihtunut toisen lapsen saannin jälkeen useamman kilon jo valmiiksi suht pienestä alkupainosta, olen kuitenkin vielä normipainon rajalla enkä omasta mielestäni liian laiha. Harrastan jonkun verran liikuntaa ja katson vähän mitä syön mutta en tarkoituksella laihdutu, olen aina ollut pieni. Eilen mies sit tokaisi noin ja jäi jotenkin paska fiilis. ..Ap

Vierailija
6/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki ulkonäön kommentoiminen negatiivissävytteisesti ole loukkaavaa.. T: Se jonka mies sanoi että ei voi harrastaa seksiä kanssani kun olen niin läski.

Vierailija
7/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös laihduttanut ja mun mies tokaisi varovasti tuossa yksi ilta, että ethän enää pudota painoa lisää, oot juuri nyt hyvä. Mä haluaisin vielä 5 kg pois ja ne meinaan pudottaakin. Mutta ymmärrän kyllä miestäkin, heistä kuitenkin suuri osa haluaa, että naisessa on mistä ottaa kiinni.

Vierailija
8/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:24"]Eiköhän kaikki ulkonäön kommentoiminen negatiivissävytteisesti ole loukkaavaa.. T: Se jonka mies sanoi että ei voi harrastaa seksiä kanssani kun olen niin läski.
[/quote] Siis voi ei mikä ääliö miehesi on!! Kai sanoit hälle jonkun nasevan vastalauseen esim.munan pienuudesta tms...Itselläni on tosi pienet rinnat, siis melkein hävisivät viimeisen imetyksen myötä ja vaikka mies ei ole mitään niistä pahaa sanonut niin jotenkin vaan tiedän hänen toivovan niiden olevan suuremmat. ..ei sekään kivalta tunnu..ap

Vierailija
9/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sanoi kaveri kerran anorektikoksi ajattelemattomuudessaan. Olin pieni ja hoikka, laihakin. Jäivät soimaan päähän ne sanat. 

Vierailija
10/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo kommentti olla vaan ihan huolta. Minä laihduin imetyksen aikana ihan olemattomiin , ja mies sanoi minulle juuri noin. Riippuu kai siitä, millä äänensävyllä ja missä tilanteessa noin sanotaan. Minä en todellakaan loukkaantunut , vaan tajusin , että nyt pitää kiinnittää huomioita myös omiin syömisiin. En vaan ollut ikäänkuin muistanut , että vauvan ja taaperon syömisten lisäksi olisi hyvä miettiä omia syömisiään. Mies aina viikonloppuisin tekee ruuan, mutta arkiruuanlaitto on minun hommani ja söin loppuviimein aika olemattoman vähän. Nyt olen alkanut syödä isompia annoksia ja keittää päiväkahvit jonkun herkun kera, paino on noussut niin, että bmi on jo 21.

Ihan eri asia kuin " olet jo liian läski". Ensinnäkin läski on haukkumissana. Laiha kuvaa vaan kehon rakennetta. Liika laihuus ei ole kaunista , ihminen on kauniimpi normaaalipainoisena tai hieman lihavana.

Vierailija
11/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:28"]

Mä olen myös laihduttanut ja mun mies tokaisi varovasti tuossa yksi ilta, että ethän enää pudota painoa lisää, oot juuri nyt hyvä. Mä haluaisin vielä 5 kg pois ja ne meinaan pudottaakin. Mutta ymmärrän kyllä miestäkin, heistä kuitenkin suuri osa haluaa, että naisessa on mistä ottaa kiinni.

[/quote] 

Eli jos sinun miehesi haluaa, " että naisessa on mistä ottaa kiinni", se tarkoittaa mielestäsi, että suurin osa miehistä on samaa mieltä? Mistä ihmeestä sen keksit? Miehesi tuskin edustaa koko mieskuntaa, anteeksi nyt vaan. 

Vierailija
12/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää vaan miehenne mielipidettä, mutta antakaa haluttu vastaus vaikka lappuun kirjoitettuna, että tulee mieleinen:)

Vierailija
13/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pidän itse itseäni kauniina ja terveenkin näköisenä, kai sen pitäisi riittää? ? Mutta kyllähän miehen sanomista ja tekemiset itsetuntoon vaikuttaa. ..Ap

Vierailija
14/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:32"]

[/quote] 

Eli jos sinun miehesi haluaa, " että naisessa on mistä ottaa kiinni", se tarkoittaa mielestäsi, että suurin osa miehistä on samaa mieltä? Mistä ihmeestä sen keksit? Miehesi tuskin edustaa koko mieskuntaa, anteeksi nyt vaan. 

[/quote]

Ihan vain kokemuksella ja sitä mitä suurin osa omista tuntemistani miehistä on sanonut mielipiteenään (näin 40-vuotiaana sitä tuntee jo aika paljon miehiä sukulaisina, harrastusten, opiskelujen ja työelämän kautta)

Vierailija
15/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan riippuu siitä että oliko miehesi huolissaan terveydestäsi vai ulkonäöstäsisi. Itse olen huomannut että laihtumista on joskus vaikea katkaista - paino vain tippuu vaikka kuinka söisi. Elimistö voi vaatia siis jonkinlaisen sopeutumisajan ja siksi ymmärrän jos miehesi on huolissaan. Jos läppä koski vain ulkonäköäsi niin potkaise mokoma ulos elämästäsi, maailmassa on fiksujakin miehiä.

Vierailija
16/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:15"]

Että "olet kyllä kohta jo liian laiha". Onko se sama kuin sanoisi pullukalle, että oot kohta jo liian läski?

[/quote]

no mikä BMI? 

jossain vaiheessa aidosti liiallinen hoikkuus on epäterveellistä.  

mieti asiaa aivan faktapohjalta eikä prinsessamaisesti loukkaantuen 

Vierailija
17/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:15"]

[/quote]

no mikä BMI? 

jossain vaiheessa aidosti liiallinen hoikkuus on epäterveellistä.  

mieti asiaa aivan faktapohjalta eikä prinsessamaisesti loukkaantuen 

Mun bmi näyttäisi olevan 17,9. Mutta minusta tuo bmi on vähän höpö juttu. Luotan enemmän siihen mitä peili näyttää yms.ja siis en todellakaan tarkoituksella laihdutu kuten jo sanoin. Paino ollut näissä lukemissa yli puoli vuotta. Ap
[/quote]

Vierailija
18/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] 

[/quote]

Täällä myös yksi mies, joka ei todellakaan halua naista, missä on jotain mistä ottaa kiinni. Kyllä tämä kulunut lausahdus on muutaman miehen suusta päässyt kovassa puristuksessa ja sen jälkeen naiset käyttävät sitä itsensä hyväksymiseen!

Vierailija
19/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakeppien tabernaakkelikuoro on syvästi raivostunut, kun paljastuu ettei anorektikko olekaan useimpien mielestä kaunis tai tavoiteltava ihannevartalo. Terv BMI 22.5

Vierailija
20/57 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:37"]

[/quote] 

[/quote]

Ihan vain kokemuksella ja sitä mitä suurin osa omista tuntemistani miehistä on sanonut mielipiteenään (näin 40-vuotiaana sitä tuntee jo aika paljon miehiä sukulaisina, harrastusten, opiskelujen ja työelämän kautta)

[/quote]

Heh, mitä odotat miesten sinun kuullen sanovan? Normaali painoset ovat paremman näköisiä? Tokihan ne kehuvat "muotojasi" kun olet läsnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä