Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aasialainen kosmetiikka?

Vierailija
27.01.2015 |

Minulla on tuossa kokoeilupakkauksina Skinfoodia, Etude housea, Too cool for schoolia... Millaisia nämä ovat? Onko antaa suositusta muista merkeistä? Onko ne turvallisia (siis jos vertaa normaaliin Suomessa myytävään markettikosmetiikkaan)? Normaalisti ostan mitä tuolta kaupasta nyt sattuu saamaan, mutta nyt halusin koeilla uutta, kun olen kuullut kehuja. Mielelläni kuulisin lisää arvioita ihan näin ylipäätään aasialaisesta kosmetiikasta!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skinfood on laadukas, suosittu ja turvallinen merkki.

Vierailija
2/47 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15: kiitos! Tuolla näytti olevan hyvä valikoima, ja oletan että kaikkia tuolla sivuilla olevia merkkejä/tuotteita uskaltaa tilata? :) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17: hyvä tietää! :) tämäkin on kai läpäissyt länsimaiset turvallisuustestit?

Vierailija
4/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boscia merkin ihonhoitotuotteet on toiminut mulla älyttömän hyvin. Suosittelen varsinkin Black Mask-naamiota, Tsubaki Beauty-öljyä ja Tsubaki meikinpoistogeeliä. Hinnat voivat aikakin Suomeen tilatessa olla aika korkeat, mutta mielestäni hyvä hinta-laatusuhde.

Vierailija
5/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisissa on usein tarjolla lähinnä BB-voiteita kun itse tarvin parempaa peittävyyden, mutta It's Skin irtopuuteri on ollut tosi hyvää!

Vierailija
6/47 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tilaat jostain Memeboxista. Nuohan jää tullin haaviin.

Vierailija
7/47 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22: onko sitten ehdotusta mistä tilata niin, ettei ne jää tulliin? Saako englannista?-ap

Vierailija
8/47 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30 euron tilaukset ei jää tulliin. 

Vierailija
9/47 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta ei kannata sen tulliin jäämisen suhteen hirveästi empiä, jos budjetoi vaan sen 24% alv:n mukaan hintoihin. Tulliselvityksen saa tehtyä netissä hyvin kätevästi ja se hidastaa vain parilla päivällä pakettia, sen jälkeen paketti tulee kotiin, eikä sitä tarvitse käydä hakemassa mistään kaukaa tullin toimipisteestä.

Vierailija
10/47 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:08"]

6: muutama tuollainen valkaiseva on osunut kohdalle. Olen jäänyt miettimään että toimiiko ne ihan oikeasti, ja mitenhän turvallisia sellaiset on? Omistan kestotummat silmänaluset... :-D -ap

[/quote]

Paskat ne mitään toimii, sehän on silkkaa huijausta. Aasiassa väitetään valkaisevaksi kaikkea kosmetiikkaa deodoranteista alkaen. Olen asunut vuoden Thaimaassa, Vietnamissa ja Singaporessa, enkä nyt osaa luetella mitään merkkejä mutta yleisesti ottaen kosmetiikan turvallisuus on ihan toista luokkaa kuin Pohjoismaissa. Ehkä Singaporessa ollaan yhtä tarkkoja, mut esim. Thaimaasta ostin isosta tavaratalosta kosmetiikkakaupasta huulikiilteen, joka jotenkin jämähtää huuliin kiinni niin voimakkaasti, että meikinpoistoaineella / saippualla pitää hinkata pitkään, jotta lähtee. En ole minkään länsimaisen "pitkäkestoisen" huulipunan tai -kiilteen kohdalla törmänny mihinkään vastaavaan. 

Kynsilakkojen kanssa on välillä vähän sama homma. Pitää todellakin äheltää ja säheltää, jotta peruslakan saa irti ja tuote siis ostettu kempparista, ei yömarkkinakojusta. Toki on paljon ihan tavalliseen tapaan käyttäytyviä tuotteita mutta ihan yllättäen jokin tavalliselta näyttävä tuote käyttäytyykin aika erikoisella tavalla. 

Vierailija
11/47 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Koreassa on korkeampi elintaso kuin Suomessa, joten esim. Kiinaa ja E-Koreaa lainsäädäntöineen turha vertailla keskenään. E-Korealainen kosmetiikka on ihan yhtä turvallista ja testattua kuin Suomessa myytävä. Mm. Etude House, Skinfood, Holika holika hyviä merkkejä joista itse ainakin tykkäsin kun olin vuoden ajan harjoittelussa Koreassa.

Vierailija
12/47 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen vielä, Kiinassa tosiaan laki määrää kaiken kosmetiikan testattavaksi eläimillä.

Vierailija
13/47 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käytän melkeen pelkästään korealaista kosmetiikkaa (nuo sinun luettelemat merkithän oli korealaisia)! Halpaa, laadukasta ja turvallista, voittaa aivan mennen tullen länsimaalaisen kosmetiikan. Olen kyllä niin hurahtanut korealaiseen kosmetiikkaan kun olla voi :D Aasiassahan on muuten todella suosittua lähes kaikki korealainen, kosmetiikasta tv-sarjoihin. Muunmaalaisiin aasialaisiin kosmetiikkoihin en ole vielä uskaltanut koskea, niinkuin joku on jo täällä maininnut, se laadunvalvonta ei ole kaikkialla niin hyvää. Korealaisen kosmetiikan kanssa en ole törmännyt vielä minkäännäköisiin ongelmiin, on vaan positiivista sanottavaa :)

Vierailija
14/47 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24: kiitos! Täytyy etsiä tuo ostolakon juttu, siinä on varmasti hyviä vinkkejä. :) varmaan löytyy jotain muitakin blogimerkintöjä häneltä joista on apua.-ap

Vierailija
15/47 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29: eihän hinta ole mahdoton, mutta tietenkin olisi kiva jos tuotteet saisi vaikka uk:sta eikä tarvisi sählätä tullin kanssa. Ehkä ne saisi myös halvemmalla? En ole oikein kokenut nettiostaja, joten en tiedä näistä ja arastelen tullia. -ap

Vierailija
16/47 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita peittäviä ja hyviä bb-voiteita saa?

Vierailija
17/47 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

37: nuo testerinä ostamani etude housen precious minerals ja skinfoodin good afternoon bb:t oli mielestäni mukavan peittäviä. Ei juuri peitevoidetta tarvinut, vaikka länkkäri kosmetiikan kanssa olen sitä saanut lätkiä. Itse ostin nuo ebayn rubyruby shopista (jos muistan oikein). Ja sinällään kätevää että pystyi ensin ostamaan testerin. Tykkään kokeilla monia merkkejä. -ap

Vierailija
19/47 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misshaa myydään ainakin missha.ee eli yrityksen virallinen netti kauppa Baltian maissa.

Tilasin bb- voiteita ja tulikohan ne vähän reilu viikossa kotiin. Aikaisemmin tilasin samaa tavaraa ebayn kautta etelä- korealaiseelta myyjältä, mistä saikin useamman euron halvemmalla, mutta toimitus aika oli tottakai pidempi.

Vierailija
20/47 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mielelläni vastaan kokemuksia. :) -ap