Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aasialainen kosmetiikka?

Vierailija
27.01.2015 |

Minulla on tuossa kokoeilupakkauksina Skinfoodia, Etude housea, Too cool for schoolia... Millaisia nämä ovat? Onko antaa suositusta muista merkeistä? Onko ne turvallisia (siis jos vertaa normaaliin Suomessa myytävään markettikosmetiikkaan)? Normaalisti ostan mitä tuolta kaupasta nyt sattuu saamaan, mutta nyt halusin koeilla uutta, kun olen kuullut kehuja. Mielelläni kuulisin lisää arvioita ihan näin ylipäätään aasialaisesta kosmetiikasta!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12: loistavaa! Eli etudea uskaltaa käyttää huoletta. Onko muita aasialaisia joita myydään aasian ulkopuolella, eli ovat läpäisseet turvatestit? -ap

Vierailija
42/47 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealainen kosmetiikka on noin yleisesti hyvin laadukasta. Kannattaa tsekata vaikka Memebox-nettisivu, sieltä voi tilata erilaisia kokeilupakkauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta halusin tulla kertomaan, että suomalaisesta verkkokaupasta saa myös Misshaa ja muita korealaisia kosmetiikkamerkkejä! Kaikki valikoiman tuotteet ovat turvallisia käyttää ja todella suosittuja Aasiassa ja muualla maailmalla. Meillä on myös nopea toimitus! Janika/Bearel  www.bearel.fi

Vierailija
44/47 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas joku nostanut sopivasti tän esiin koska ite oon ihan hulluna koralaiseen kosmetiikkaan. Tai voi joku näistä olla muunkin maalaisia, en oo niin tutustunut, mutta brändejä mitä ite kokeillut niin Innisfree, Skinfood, Missha, Holika Holika, Tonymoly, Etude House, The Face Shop... Ainakin noin yhtäkkiä tulee nuo mieleen.

Itseasiassa Tukholman Sephorassa on muutamia noista merkeistä, joka tarkottaa sitä että on ihan EU säädösten läpäisseitä merkkejä ja tuotteita.

Vierailija
45/47 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

misshan bb-voide on paras!

sitä saa saksalaisesta nettikaupastakin

Vierailija
47/47 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missha suosikkina