Aasialainen kosmetiikka?
Minulla on tuossa kokoeilupakkauksina Skinfoodia, Etude housea, Too cool for schoolia... Millaisia nämä ovat? Onko antaa suositusta muista merkeistä? Onko ne turvallisia (siis jos vertaa normaaliin Suomessa myytävään markettikosmetiikkaan)? Normaalisti ostan mitä tuolta kaupasta nyt sattuu saamaan, mutta nyt halusin koeilla uutta, kun olen kuullut kehuja. Mielelläni kuulisin lisää arvioita ihan näin ylipäätään aasialaisesta kosmetiikasta!
Kommentit (47)
Korealainen kosmetiikka on noin yleisesti hyvin laadukasta. Kannattaa tsekata vaikka Memebox-nettisivu, sieltä voi tilata erilaisia kokeilupakkauksia.
Vanha ketju, mutta halusin tulla kertomaan, että suomalaisesta verkkokaupasta saa myös Misshaa ja muita korealaisia kosmetiikkamerkkejä! Kaikki valikoiman tuotteet ovat turvallisia käyttää ja todella suosittuja Aasiassa ja muualla maailmalla. Meillä on myös nopea toimitus! Janika/Bearel www.bearel.fi
Olipas joku nostanut sopivasti tän esiin koska ite oon ihan hulluna koralaiseen kosmetiikkaan. Tai voi joku näistä olla muunkin maalaisia, en oo niin tutustunut, mutta brändejä mitä ite kokeillut niin Innisfree, Skinfood, Missha, Holika Holika, Tonymoly, Etude House, The Face Shop... Ainakin noin yhtäkkiä tulee nuo mieleen.
Itseasiassa Tukholman Sephorassa on muutamia noista merkeistä, joka tarkottaa sitä että on ihan EU säädösten läpäisseitä merkkejä ja tuotteita.
misshan bb-voide on paras!
sitä saa saksalaisesta nettikaupastakin
12: loistavaa! Eli etudea uskaltaa käyttää huoletta. Onko muita aasialaisia joita myydään aasian ulkopuolella, eli ovat läpäisseet turvatestit? -ap