Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät ole koskaan olleet sairaalassa sairauden tai vamman takia?

Vierailija
27.01.2015 |

tse olen käynyt sairaalassa vain syntymässä ja 2*synnyttämässä. Ikää on jo 50 vuotta, joten aika terve olen saanut olla. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Synnytyksiä 2. Lapsena terve, aikuisena terve... Tosin kitarisat ja nielurisat poistettiin päiväkirurgiassa joku vuosi sitten. Siinäpä se. 

Vierailija
2/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, vain synnyttämässä olen käynyt kerran. Ikää on tosin vasta 26 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keskenmenon myöhäiset komplikaatiot sairauksia? Jos, niin sellaisen vuoksi on tullut maattua ensiavussa päivä. Muuten sairaalassa ollut vain synnyksen ja keskenmenojen takia, yötä siis. Ilmeisen onnekas? Lääkärissä olen muuten joutunut käymään vain allergialääkkeiden ja satunnaisten flunssien (sairauslomatodistuksen) takia. Olen 32v.

Vierailija
4/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin synnyttämässä käynyt kolmesti ja kerran pienen lapsen kanssa hänen sairautensa takia. Eli on meitä muitakin. Ja ikää minulla 40.

Vierailija
5/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon vain kahdesti synnyttänyt, lisäksi muutama päiväreissu mutta ei osastokäyntejä. Lapsen kanssa olen kyllä ollut osastollakin.

Kerran meinasin joutua, mutta sain onneksi kotisairaanhoitajan kun osastolla ruuhkaa

Vierailija
6/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksiä nolla, tosin yksi yönyli visiitti osastolla on ollut. Ikää 40 v.

Vierailija
7/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 40, synnyttämässä olen kerran käynyt. 3 yötä taisi olla silloin.

Vierailija
8/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita kuin synnytyksiä ja keskenmenojen (päiväkirurgisia) kaapimisia.
-nainen 33v

Ainiin paitsi kerran olin vauvan kanssa yön yli kun vauva oli liian pahasti nuhainen.
Mun isommat lapset on olleet sit minunkin edestä kun telovat itsensä, mutta isänsä on hoitanut heidän seurana yöpymisen.

Vierailija
9/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut. Ikää 27v. Muutama vuosi sitten olisivat virtsatietulehduksen vuoksi ottaneet sisään, mutta kieltäydyin. Oli eka (ja vika) kerta kusitautia ja edelleenkin ihmetyttää miksi siitä sairaalaan olisi pitänyt mennä, ihan perusterve kun olen noin muutoin.

Vierailija
10/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v ja samoin, vain oma syntymä ja lapsen synnytys sairaalassa.

Lapsen seurana olen ollut kahdesti yötäkin sairaalassa, mutta tämä tosiaan lapsen sairauden takia, ei omani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan